• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

TvdM Mei 2018

TvdM Mei '18

• Intription Peru; Deel 1 t/m 5 (San Pedro en Ayahuasca) door @Psychedelibee

Stemmen: 11 61,1%
  • DOB, DOB, DOB... door @Larocca1971

Stemmen: 0 0,0%
  • 4-FMP is aan! door @Pollewop

Stemmen: 1 5,6%
  • XTC en slecht gaan op een hasj-jointje door @Calimero met Filter

Stemmen: 2 11,1%
  • XTC op Festival door @TechnoChicken

Stemmen: 1 5,6%
  • Mijn eerste keer ayahuasca - SUCK IT UP!!! door @Oortjes

Stemmen: 3 16,7%
  • 160ug lsd trip + bad trip door @jasperelst

• Truffels, MDMA & wiet; Alice in Wonderland

• Totaal aantal stemmers
    18
  • Opiniepeiling gesloten .
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
:purpleheart::purpleheart:Veel getript in Mei, veel mooie reports dus moeilijke keuzes! Ik heb de allerbeste voor jullie uitgezocht, dus stemmen maar daar :uparrow::uparrow::purpleheart::purpleheart:

Intription Peru; Deel 1 t/m 5
(San Pedro en Ayahuasca) door @Psychedelibee
DOB, DOB, DOB... door @Larocca1971
4-FMP is aan! door @Pollewop
XTC en slecht gaan op een hasj-jointje door @Calimero met Filter
XTC op Festival door @TechnoChicken
Mijn eerste keer ayahuasca - SUCK IT UP!!! door @oortjes
160ug lsd trip + bad trip door @jasperelst
Truffels, MDMA & wiet; Alice in Wonderland door @ketastic

:purpleheart::purpleheart::heavycheckmark:

25tolife

Badass junkie
Tripreporter
Lastig zal vanavond nog even herlezen en stemmen , niet alles kunnen lezen omdat de letters te vaak dansten op mijn scherm..

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
:flushed: Zo! @Psychedelibee heeft gewoon 10 stemmen! :flushed:

:yellowheart:Halleluja:yellowheart:
Dat kan toch haast niet meer veel gaan veranderen die laatste dagen van juni. Of..? (:tonguewink:)

Anyway, heb je het nog niet gedaan stem nog even. :uparrow::warning:

:megaphone::openmouth:Ff doen ja, ff doen!
Mijn dank is groot! Maar he, de maand is nog niet voorbij natuurlijk. Hoe dan ook voel ik me enorm vereerd door zoveel stemmen en dat mensen uberhaupt de moeite hebben genomen om zo'n enorm boekwerk door te worstelen.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Hell yeah @Psychedelibee Gefeliciteerd! :cheerpompom::cheerpompom::cheerpompom:

Erg verdiend met 11 stemmen de absolute voorkeur van afgelopen maand! *Woop Woop!!

Je titel komt eraan! :cactus::cactus::cactus::cactus::cactus::shamrock:
Ik voel me ontzettend dankbaar en vereerd mensen! :hearteyes:^_^

Het was best een werk om alles uit te schrijven (duh met 5 reports), maar toch leuk dat het zo gewaardeerd wordt en dat mensen de moeite hebben genomen om op zijn minst een deel te lezen.

Ik kan het iedereen aanraden om naar Peru te gaan voor een tripvakantie, al is het maar voor de titel tripreporter :tonguewink:Hahaha nee zonder gekheid, de ervaringen waren extreem bijzonder en daar was ik al ontzettend dankbaar voor en bovendien heeft het nog steeds een blijvende positieve impact op mijn persoon, maar dat het ook zo gewaardeerd wordt is dan toch wel de kers op de taart. Nogmaals, mijn dank is groot!

AphexTwin

Bewuste gebruiker
Ik voel me ontzettend dankbaar en vereerd mensen! :hearteyes:^_^

Het was best een werk om alles uit te schrijven (duh met 5 reports), maar toch leuk dat het zo gewaardeerd wordt en dat mensen de moeite hebben genomen om op zijn minst een deel te lezen.

Ik kan het iedereen aanraden om naar Peru te gaan voor een tripvakantie, al is het maar voor de titel tripreporter :tonguewink:Hahaha nee zonder gekheid, de ervaringen waren extreem bijzonder en daar was ik al ontzettend dankbaar voor en bovendien heeft het nog steeds een blijvende positieve impact op mijn persoon, maar dat het ook zo gewaardeerd wordt is dan toch wel de kers op de taart. Nogmaals, mijn dank is groot!
Proficiat man! 5-dubbel en dik verdiend voor het delen van jouw boeiende ervaringen :wink:!

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan