• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Stem! TvdM September 2019

TvdM September 2019?

• - LSA - Morning Glory ! - Ochtendstond heeft goud in de mond - door @Ralou

• 5-MAPB: zoek de verschillen met MDMA door @Neo-Shulginist

• Een Magische LSD trip in Miami door @Mr. Lucy

• Eerste keer DMT: HOLY FUCK! door @Natozlato

• DOC op Psy-Fi: verbonden in het magische bos door @OlderPsyEr

• Psy-Fi: The Seed of Science door @Rupsen God ❤

• Welkom in de stam! – een lsd trip op Psy-Fi door @Eik

• Psy-Fi 2019 - Het was me er weer eentje door @verwondering

• Hippieflip op Psy-Fi: Versmelting door @Zinnentuimel

• 5-MeO-MiPT op Psy-Fi 2019: alles is liefde door @NiandraLades

• 1e keer ALD52 180ug op 1e keer Psy Fi 2019 door @Aagje Lees ook haar Afterglow

• Psy fi aankomstdag: 100mg Deschloroketamine plus ballonnen, vallen en weer opstaan. door @acht.zes L

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Worldherbals - Online smartshop and headshop

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
De genomineerden van September 2019!

- LSA - Morning Glory ! - Ochtendstond heeft goud in de mond - door @Ralou
5-MAPB: zoek de verschillen met MDMA door @Neo-Shulginist
Een Magische LSD trip in Miami door @Mr. Lucy
Eerste keer DMT: HOLY FUCK! door @Natozlato
DOC op Psy-Fi: verbonden in het magische bos door @OlderPsyEr
Psy-Fi: The Seed of Science door @Rupsen God ❤
Welkom in de stam! – een lsd trip op Psy-Fi door @Eik
Psy-Fi 2019 - Het was me er weer eentje door @verwondering
Hippieflip op Psy-Fi: Versmelting door @Zinnentuimel
5-MeO-MiPT op Psy-Fi 2019: alles is liefde door @NiandraLades
1e keer ALD52 180ug op 1e keer Psy Fi 2019 door @Aagje Lees ook haar Afterglow
Psy fi aankomstdag: 100mg Deschloroketamine plus ballonnen, vallen en weer opstaan. door @acht.zes Lees ook zijn
Dag 4

Ivm Psy Fi uitzonderlijk 12 reports om uit te kiezen!
Stemmen!! :uparrow::whiteheavycheckmark:

Alle maanden tot december worden ook vandaag geplaatst.

De maanden vliegen voorbij! Nog even en dan kan er weer gestemd worden voor het

"Tripreport Van Het Jaar 2019!"

Ik besef me dat het allicht niet zo leuk is geweest dat ik de reports (bijna) niet maandelijks verwerkt heb. Mijn excuses hiervoor. Ik ga dit beter bijhouden in 2020. Jullie verdienen eer van jullie werk! :twohearts:

NiandraLades

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Kunnen we voor deze keer niet gaan voor een instelling die het mogelijk maakt om meerdere opties tegelijk aan te vinken? :P
Lastig dit keer, erg leuk ook om al die verschillende Psy-fi reports op een rijtje te zien!

acht.zes

Badass junkie
De Leukste Thuis!
@StimsalaBanne
Typisch dat er gekozen is voor mijn korte dag 1 rapportje en mijn veel betere (vind ik althans) dag 4 psy fi triprapport het dan weer niet gehaald heeft. De laatste heeft ook meer reacties en is meer gelezen ook.

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
@StimsalaBanne
Typisch dat er gekozen is voor mijn korte dag 1 rapportje en mijn veel betere (vind ik althans) dag 4 psy fi triprapport het dan weer niet gehaald heeft. De laatste heeft ook meer reacties en is meer gelezen ook.
Ik was deze melding bij het topic vergeten: NOTE: Meerdere reports van 1 reporter over 1 festival worden samen beoordeeld.

Dat is in het verleden ook zo gedaan en leek me handig. Ik heb die vooral gekozen als eerste vermelding omdat een eerdere dag beschreven word (zodat de lezer mee leest qua tijd) maar ik kan ze voor je omwisselen als je wilt?

acht.zes

Badass junkie
De Leukste Thuis!
@StimsalaBanne
Ik was deze melding bij het topic vergeten: NOTE: Meerdere reports van 1 reporter over 1 festival worden samen beoordeeld.

Dat is in het verleden ook zo gedaan en leek me handig. Ik heb die vooral gekozen als eerste vermelding omdat een eerdere dag beschreven word (zodat de lezer mee leest qua tijd) maar ik kan ze voor je omwisselen als je wilt?
Ah, dat wist ik niet, my bad. Als het voor iedereen duidelijk is dan laat maar zo staan hoor :sunglasses:

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Zo eindelijk alles teruggelezen en een keuze gemaakt! Lijkt erop dat Psy-Fi een goed evenement is voor het genereren van trip-reports :tonguewink:

Bovenaan