Ik heb even twee vraagjes.
Als ik een joint rook, wiet, dan word ik eerst altijd super actief en hyper. Ik moet lachen en hou echt van onzin op dat moment.
Daarna word ik suf en lam. Super chill ook. Kan dat eigenlijk wel van wiet? Is het niet: Óf je bent stoned, óf je bent high?
Tweede vraag:
Waardoor word die huge vreetkick toch veroorzaakt? Zulke honger, en geen grens kennen.
Ik schaam me soms best wel dat ik zoveel kan eten op zo'n moment...
Als ik een joint rook, wiet, dan word ik eerst altijd super actief en hyper. Ik moet lachen en hou echt van onzin op dat moment.
Daarna word ik suf en lam. Super chill ook. Kan dat eigenlijk wel van wiet? Is het niet: Óf je bent stoned, óf je bent high?
Tweede vraag:
Waardoor word die huge vreetkick toch veroorzaakt? Zulke honger, en geen grens kennen.
Ik schaam me soms best wel dat ik zoveel kan eten op zo'n moment...

haha.. ik had dat int begin heel erg en was toen ook wel aangekomen.. daarna ben ik me er gewoon overheen gaan zetten.. want je lichaam heeft eigenlijk geen eten nodig maar het heeft gewoon trek in eten.. dus als je honger hebt.. laat lekker staan rook een sigaret en tja.. de 1e 2x (misschien vaker.. dat kan ik me echt niet meer herinneren..) dan is dat lastig.. maar je zal je er niet slecht door voelen ofzo.. en als je echt niks weet.. neem een
dan krijg je geen ene shizzle meer na binnen