1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tweede dosirng 2cb?

Discussie in 'Research Chemicals' gestart door Apenkopje, 21 nov 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Apenkopje

Apenkopje Newbie

Hallo.

Anderhalf uur geleden 2cb genomen maar voel vrij weinig. Wel misselijkheid gehad en nu wat lichte effectjes. Is het onverstandig om nog een pilletje 2cb te nemen?

Laatst bewerkt: 21 nov 2018
  2. Bas

Bas Wijs gebruiker

Heb je eerder al eens 2-cb gedaan? Wat was verder je dosering? Wanneer heb je voor het laatst 2-cb gedaan in verband met tolerantie? Heb je niet/weinig/veel gegeten en wanneer heb je voor het laatst gegeten? Wat is momenteel je setting: ben je thuis, buiten, festival, etc?

Probeer wat meer informatie te geven, dan kunnen andere je sneller helpen en blijf je niet zitten met een twijfel geval of het nu wel of niet verstandig is. Ik zou om te begonnen de 5 vragen hierboven beantwoorden. (:

3. Apenkopje

Apenkopje Newbie

Allereerst bedankt voor je reactie, super fijn! Ik heb al vaker 2cb gedaan, deze keren bevielen prima. Dit is al wel een langere tijd geleden dus van tolerantie zal geen spraken zijn. Voor het laatst gegeten rond 18.00 uur, 2 boterhammen. Verder is de setting gewoon thuis op de bank samen met mijn vriendin.

De dosiring van de pil is ong. 10 mg en we hebben er beide 1 genomen.

4. Bas

Bas Wijs gebruiker

Ik kan je sowieso alvast vertellen dat je na deze tijd en met die dosering je wel kan bijnemen, zolang de pillen getest zijn en je zeker weet wat je slikt. 10 mg is op zich een prima dosering, maar dat je daarna al misselijk bent is wel gek. Bijnemen zou die misselijkheid erger kunnen maken, gezien wat je hebt gegeten. Ik acht de kans klein dat je een sterke trip gaat meemaken gezien je dosering en het feit dat je waarschijnlijk moet gaan bijnemen.

Ik raad je aan om even op het Forum te zoeken, ik zelf kan je niet 1,2,3 verder helpen, gezien ik zelf nog nooit eerder 2-cb heb gedaan en mijn advies alleen gebaseerd is op informatie van internet en van dit forum en dus niet van eigen ervaringen.

5. Apenkopje

Apenkopje Newbie

Nogmaals bedankt voor je reactie. Heb net de 2e genomen, misselijkheid komt ook weer wat opzetten maar dat zal er wel bijhoren denk ik. Dat had ik de vorige keren namelijk ook. Bedankt voor je hulp! Ik zal straks nog wel even plaatsen hoe het is gegaan.

6. Conjo

Conjo Bewuste gebruiker

Dosering 10 mg is echt niks …. voor het maximaal effect 30 mg neem ik altijd ! misselijkheid kan van alles zijn heb ik ook wel eens met XTC neem gewoon iets lekker zoets of lekker fris buiten staan!
    https://www.drugsenuitgaan.nl/middelen/andere-drugs/2cb/dosering-2cb En als je te hard gaat of niet lekker vindt zijn genoeg anderen middelen om je 1x compleet nuchter maken:nose:

Laatst bewerkt: 22 nov 2018
  7. Roze olifant

Roze olifant DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Echt een verstandig uitgangspunt inderdaad, gewoon nemûh die handel, hoge dosering, kunt de boel altijd weer remmen door drie kilo coke in je neusgaten te kiepen als je te hard gaat.

Niet dus. OT: Misselijkheid is vrij normaal bij 2C-B (helaas) en neemt meestal gelukkig wel wat af na de come up. 20 mg is wel een prima dosering in ieder geval. Ik hoop dat je het leuk hebt (gehad). :)

Conjo en De Dunne vinden dit leuk.
  8. Conjo

Conjo Bewuste gebruiker

Klopt niet verstandig maar iemand paar uur lang dood angsten laten zitten is ook pretje voor gene en omstanders ultieme 2-CB evaring bij hoog dosis kwa trippen valt het reuze mee! Badtrip komt nauwelijks voor !Je hebt besef nog dat iets hebt genomen 2-CB kan je sturen (controle) En kan je niet van zeggen van LSD of Paddo's kwa heftigheid. Helemaal van het padje zijn uitramen klimmen of van het balkon afspringen zulke onzin, paniek aanvallen alles in 2-D zien ,psychose zitten. wat meer als 5+++ of langer uren duurt.

Laatst bewerkt: 22 nov 2018
  9. Mesh

Mesh Belezen gebruiker

Voor jou valt dat misschien mee, maar voor anderen is 30mg misschien wel heel veel. Trippen is altijd risky en het advies wat je geeft makes no sense. Je kan 100mg speed toch ook niet vergelijken met 70mg xtc? Totaal verschillende middelen, hoewel ze beide stimulerend zijn.

10. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Wat is dit nou weer voor antwoord... Voor mij persoonlijk is 30mg echt niks, maar hoe is dat ook maar enigsinds relevant voor de topic starter? Juist, dat is het dus niet. Iedereen reageert er anders, dus dat jij prima gaat op 30mg is leuk voor jou maar kan voor een ander veel te veel zijn.

Kortom, anderen adviseren over een dosis op basis van jouw persoonlijke ervaringen is gewoon totaal irrelevant en kan zelfs gevaarlijk zijn.

Overigens is 10mg wel echt aan de lichte kant, dat wel.

Laden...
Vergelijkbare Topics - Tweede dosirng 2cb
  1. Spacey Ostrich
    Reacties:
    1
    Weergaven:
    1.278
  2. JustSomeGuy.
    Reacties:
    7
    Weergaven:
    1.094