1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

Tweede keer 2CB super ervaring

Discussie in 'Trip reports' gestart door Patricio77, 24 feb 2019.

Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. Patricio77

Patricio77 Newbie

Hier afgelopen nacht voor de 2e keer van mijn leven 2cb gedaan. Heb nog nooit eerder zelf een topic gemaakt maar deze trip is dat wel waard. Ben echt wat gewend qua mdma en andere harddrugs op festivals, maar ook truffels, ayahuasca voor de meer spirituele trips. En drugs is bij mijn vriendin en mij ook seksueel, ook truffels en zo. Wel in combinatie met kamagra anders gebeurd er niet zoveel.

Maar 2cb is wel echt de master, wat een baas. De trip begon licht als mdma bij mij, en als truffels en/of wiet bij mijn vriendin. Maar na een a twee uur werd het intenser, we werden in de muziek gezogen, de visuals waren enorm. Zag neon gekleurde adelaars vliegen over het plafond, boekrollen met oude tekens die draaiden over de muren en kerkmuren met glas waar de zon door scheen. En de muziek was alsof ik in de muziek was verstuifd sterren zand was alle kleuren (Kareem Raïhani, echt een aanrader voor reismuziek). Vervolgens na mijn 2e pilletje (in totaal over 4 uur tijd 2 x 15 mg genomen en mijn vriendin in totaal 1,5 pilletje) werd het echt vuurwerk. De bodyload was stevig en kwam in golven. Soms leek het te veel te worden, alsof je voortdurend aan het lachgas zag en vuurwerk met visuals in mijn hoofd explodeerde. Het was dan als de zee even wegtrok om vervolgens met een nog grotere golf je totaal te overspoelen. Het leek of mijn hele lichaam met alle zintuigen tegelijk aan stonden. De tijd stond nagenoeg stil en 5 minuten leken wel een half uur. Op het eind van onze trip na vier uur hadden we ook nog seks, mega intens en totale versmelting. Kan het niet goed verwoorden. Het leek uren te duren en mijn vriendin kwam wel 20 keer klaar. En toen we daarna uitgeput neerstortte bleken er maar 11 minuten voorbij te zijn gegaan. Totaal bizar, als we even tijdelijk in een andere realiteit waren geweest waar de natuurwetten even niet meer golden (of juist wel). Na een uur of vijf a zes waren we uitgeput maar slapen lukte niet echt gelijk. De golven van bodyload bleven maar komen (die ik niet goed kan omschrijven maar een soort lekker druk van binnenuit waren die soms zo lekker was dat het pijn deed of zo). Dat was wel even pittig want we wilden echt graag slapen, want vandaag in de middag kwamen onze kinderen weer thuis na logeren.
    Nu de dag later geen afterdip. Het schijnt minder je serotinine voorraad leeg te trekken zoals mdma doet. Voelen ons allebei wel erg goed. Maar wel moe van alle indrukken en vette spierpijn omdat mijn lichaam steeds strak trok en allerlei spiertjes op micro niveau bewogen. Heb er wat multivitaminen tegenaan gegooid. En vroeg naar bed. Morgen allebei weer werken, hoop dat dat allemaal goed gaat.
    Kortom, wat een ervaring en aanrader. We zijn de man die dit heeft uitgevonden (en ook mdma geloof ik) Alexander Schulgin eeuwig dankbaar. We hebben hem zelfs nog op wikipedia opgezocht tijdens onze reis . Kan mij niet goed voorstellen dat ik 2cb op een techno festival zou gebruiken, dan neem ik toch liever mdma. Het begin de eerste 2 uur zou nog wel kunnen op 10 a 15 mg, maar daarna is het keihard trippen en is samen in een vertrouwde omgeving zijn toch wel echt fijn.

Laden...
Vergelijkbare Topics - Tweede keer 2CB
  1. Spacey Ostrich
    Reacties:
    1
    Weergaven:
    1.457
  2. JustSomeGuy.
    Reacties:
    7
    Weergaven:
    1.222