• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

tweede keer DXM > live

Skippy

Wijs gebruiker
Hallo allemaal!

Ik heb zojuist een flesje Daro hoestprikkeldempende hoestsiroop gekocht, en het hele flesje in een uur naar binnen gewerkt.

Nu zit ik te wachten op de werking, begin nu een beetje licht te worden in het hoofd..

Over een kwartier post ik verder .. toedeloe!

Skippy

Wijs gebruiker
Zo dan, voel me erg vaag in mijn hoofd, typen gaat alleen maar beter en beter, en sneller en sneller, vreemd gevoel.
De meeste kunnen niet meer typen, geen probleem voor mij, is raas over het toeetsenbord heen!

Denk dat ik zo'n beetje op het 2de platteau zit, ik zou nog een flesje moeten halen voor het 3de platteau.
Ik zie een beetje wazig , beetje trillerig beeld.. robot effect heb ik niet, wacht ik zal even proberen een rondje te lopen, tot over een kwartier ofzo!

Skippy

Wijs gebruiker
voel me vaag, ben misselijk, praat dubbel en heb koppijn!

Het is net alsof ik gezopen heb, de eerste keer dxm voelde ik weinig tot niks, maar nu wel hoor, denk als ik er een joint bij rook dat ik flink ga spacen,maar dat zut er nog niet in voor mij...

Het is een soort aangeschoten gevoel, had er eigenlijk iets meer van verwacht, maar ik denk dat als ik nog een flesje drink dat ik over mn nek ga...

Even kijken wat er verder nog gebeurd :wave:

Skippy

Wijs gebruiker
oke... voel me heel vaag, alles ziet wazig als ik er snel naar kijk, luister nu een cd van john lennon, erg mooi, ookal luister ik hier nooit naar.
Mn vader zit naast me, dus kan ik moeilijk hardcore opzetten, dan word ie gillend gek :mrgreen:

Ik zou toch het 3de 4de platteau willen meemaken, alleen dan denk ik dat ik geheid ziek word, dus die stap neem ik niet..

Voel me erg goed, dat is de bedoeling, mooie uitvinding, dat hoestdrank..
Alleen vind het niks waard voor herhaling.
Denk ook verder niet dat ik meer ga voelen dan nu..
Ik zet het even op een rijtje ...

- duizelig
- trillerig zicht
- aangeschoten gevoel
- snel typen
- dubbel praten
- goede gesprekken (vergelijkbaar met xtc)

dit was mijn tripje , kan veel beter, maar was wel gezellig met mijn pc en muziekje en de hoestdrank en vage ik.. doeidoei! :wave:

Skippy

Wijs gebruiker
ben ik weer!

jeeezus hee ik heb vette jeuk aan me hoofd, is dat normaal ofzo?
krijg het vet warm ook!
Mijn ogen staan een beetje vaag.. verders gaat het prima!

Skippy

Wijs gebruiker
ben vet vrolijk , heb echt een goed humeur, heb de hele dag geen zak gedaan, maar ben geloof ik nooit zo uit me dak gegaan!
Zo, dit was een geslaagde dag, de avond moet nog beginnen , dus zal wel weer gezellig worden :wave:

Shroomie

Bewuste gebruiker
Hmm ik twijfel of ik het ook eens dxm zou doen, raad je het aan of niet? Velen zeggen dat het de moeite niet waard is.

Skippy

Wijs gebruiker
Shroomie zei:
Hmm ik twijfel of ik het ook eens dxm zou doen, raad je het aan of niet? Velen zeggen dat het de moeite niet waard is.

het is excact hetzelfde als alcohol, neem dan maar 3 biertjes, veel beter :P

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Skippy zei:
ben ik weer!

jeeezus hee ik heb vette jeuk aan me hoofd, is dat normaal ofzo?
krijg het vet warm ook!
Mijn ogen staan een beetje vaag.. verders gaat het prima!

Hoor je vaker ja, dat van die jeuk.

Hetzelfde als alcohol? Lijkt me heel sterk.

Skippy

Wijs gebruiker
Daar ben ik weer, 6 uur later :mrgreen:
Heb wat maatregelen genomen :P en wat pep gehaald, en wiet! dat was nergens te vinden maaaar het is me toch gelukt.

Ja, ik vind het erg op alcohol lijken net alsof ik aangeschoten ben vet dizzy in m'n hoofd.. dooor de pep voel ik mee al heel wat lichter zal ik ma zeggen :mrgreen:
Weet neit hoe ik me moet voelen :confused: ben nog niet de weg kwijt gelukkug :stoned:

Ik doe het geen derde keer meer, hou het liever bij illegale drugs :wink:

J0rrit

Badass junkie
ff een vraag dat vroeg ik me altijd al af. miss offtopic. maar ik las dat jij je misselijk voelde, dus had je blijkbaar te veel gehad, maar dan moet je toch ook wel heftig trippen en een plateua verder bereiken.

Als bijv. iemand na 4 teugjes van de joint al misselijk wordt betekent dat dat ie teveel gehad heeft en dus super stoned is of dat ie teveel gehad heeft maar n beetje stoned is maar toch te veel en dus misselijk?

Skippy

Wijs gebruiker
DarkScope zei:
ff een vraag dat vroeg ik me altijd al af. miss offtopic. maar ik las dat jij je misselijk voelde, dus had je blijkbaar te veel gehad, maar dan moet je toch ook wel heftig trippen en een plateua verder bereiken.

Als bijv. iemand na 4 teugjes van de joint al misselijk wordt betekent dat dat ie teveel gehad heeft en dus super stoned is of dat ie teveel gehad heeft maar n beetje stoned is maar toch te veel en dus misselijk?

zeker niet te veel, 300 ml, dan heb je het gewenste effect, ligt er ook aan hoe zwaar je bent, ik had 150 ml, door de stoffen die erin zitten werd ik misselijk, en omdat het een dik smerig goedje is...

Bovenaan