1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tweede keer LSD, wat vraagjes

Discussie in 'LSD' gestart door JustSomeGuy., 11 jul 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. JustSomeGuy.

JustSomeGuy. Experimenterende gebruiker

Hallo allemaal
    Ik heb vorig jaar in november voor het eerst LSD gebruikt. Ik was toen eenzaam, zwaar depressief, stond op het punt mezelf af te maken (en had dit al eens geprobeerd) en gebruikte zo af en toe van alles en nog wat. De trip was fantastisch mooi en was bijna alleen maar positief, ondanks de verkeerde set én setting. Want ja, mijn ouders waren er ook nog bij vanaf de ochtend (ook al zaten die binnen en ik vooral in de tuin) en die waren het verre van mee eens. Ze hadden er volgens mij ook schijt aan hoe gevoelig ik was door de LSD, maar gelukkig kon ik daar goed mee om gaan. Maar kortom, het hele recept voor een bad trip was compleet maar heb toch zo een 16-18 uur een zeer mooie trip gehad.

Maar genoeg over de eerste trip. De set voor de tweede is iets beter. Ik voel me verre van ongelukkig, ik heb een geweldige vriendin en mijn ouders zijn niet thuis deze keer.

Het probleem is ten eerste, mijn vriendin is het er niet helemaal mee eens. Ze wil er toch wel bij zijn om zeker te zijn dat er iemand is als het fout gaat. Hoe moet ik haar hierop voorbereiden? Ik ben ook bang dat ik me tijdens de trip schuldig ga voelen tegenover haar of schamen.

Ten tweede vraag ik me af hoe ik het beste mijn trip kan verlengen. Ik heb drie zegels die verkocht werden als 200ug. Werkt het als ik er eentje neem en dan na zo een 7 uur die andere twee? Ik ben ook van plan wiet te roken. Zou dit de trip verlengen? En op welk punt zou ik dit doen?
    De vorige trip had ik ook wiet gerookt. Het verschil is wel dat ik toen wekelijks rookte met tabak erin. Nu rook ik eens in de 1 à 2 maanden en alleen nog puur. Ik herinner me ook niet precies op welk punt ik gerookt had.

Het is trouwens aankomende zaterdag. Ik ga het denk in de ochtend ergens nemen. Enkele overige tips zijn altijd welkom, maar heb uiteraard uitgebreid onderzoek gedaan, net als de vorige keer.

Laden...
Vergelijkbare Topics - Tweede keer LSD
  1. Pillie
    Reacties:
    5
    Weergaven:
    973
  2. Atwa
    Reacties:
    8
    Weergaven:
    655