1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tweede keer xtc gebruikt

Discussie in 'MDMA (XTC)' gestart door Ikhouvandieren, 9 jul 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Hoi allemaal,
    Heb afgelopen weekend voor de tweede keer in mijn leven xtc gebruikt en ging heel lekker tot aan rond half 4. (had mijn pil in drie stukken gebroken en 1/3 half 10, 1/3 om half 12, laatste stuk waarschijnlijk kapot gegaan in mijn broek waardoor ik nog een kwartje heb gepakt van een vriend om half 3)

Dus tot aan half 4 ging het allemaal gewoon prima maar daarna kwam er een vriend geschrokken na mij toe :”gaat alles wel goed?!” Mijn pupillen stond extreem ver naar buiten en mijn hoofd stond ook heel strak/onnatuurlijk. Vanaf dat moment rust genomen naar buiten gegaan en ff wat cola gedronken. Maar kreeg opgeven moment ook last van korte momenten 1/2 seconden dat ik mijn evenwicht verloor en weg viel. Vervolgens deed ik mijn ogen open en toen ging het wel weer. Verder was ik ook veel aan het hallucineren en was mijn telefoon rondjes aan het draaien in mijn hand.

Al met al vond ik een prima avond maar toch wil in de volgende keer het wegvallen en het echt extreme strak staan proberen te voorkomen. Iemand enig idee waaraan dit zou kunnen liggen? Enkele ‘ervaren’ xtc gebruikers in mijn groep hebben dit nog nooit meegemaakt en zou dit ook graag willen voorkomen in de toekomst!

2. Chillax

Chillax Belezen gebruiker

Op hoeveel mg MDMA waren de pillen getest en hoeveel weeg je? Ik heb zo'n vermoeden dat de die pil 200+ was en dan ook nog een kwartje van een vriend....

Ben je een vrouw (vrouwen zijn gevoeliger voor de stof) en weeg je ~65 kg? Dan was je max eigenlijk 97 mg MDMA over de hele avond. Bij een 200mg pil (wat tegenwoordig vrij normaal is) is dat nog geen halve pil. Met een hele pil heb je dus al 2x de maximale dosis gehad.

Ik raad je aan om volgende keer van te voren te bepalen hoeveel je neemt (in mg, niet in kwartjes of halfjes) en alleen dat mee te nemen. Het klinkt alsof je gewoon te veel hebt gehad. Probeer 1 mg per kg lichaamsgewicht tot max 1.5 mg per kg aan te houden en weet altijd hoeveel mg je neemt door ze (zelf!!) te laten testen.

p.s. houdt minimaal 3 maanden aan tot dat je het weer probeert

Laatst bewerkt: 9 jul 2019
Azarius vaporizers and accessories
Laden...
Vergelijkbare Topics - Tweede keer xtc
  1. DaniL2000
    Reacties:
    4
    Weergaven:
    447