1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

Uit lichaam treden door salvia - eerste keer salvia

Discussie in 'Trip reports' gestart door Stamper, 12 jul 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Stamper

Stamper Experimenterende gebruiker

Met 4 vrienden besloten we salvia te doen voor de eerste keer. We kochten een bong en 2 pakjes (2 gram) salvia 20X. Dit was de sterkste versie die ze hadden.
    Iedereen nam een halve gram, een tripsitter was niet nodig omdat de eerste persoon al weer bij verstand is wanneer de laatste begint.

De eerste 2 jongens gingen niet super hard, 1 iemand nam 1 bonghit en de ander nam 2 bonghits. Achteraf tot de conclusie gekomen dat ze het misschien wel op de verkeerde manier rookten. Ze zogen de bong eerst vol, deden hun vinger van het gaatje af en zogen de rest door. Omdat je tijdens het volzuigen van de bong al een beetje rook binnen krijgt, konden ze de uiteindelijke bonghit niet volledig in 1x naar binnen hijsen. Als je in 1x een enorme lading rook binnen krijgt is de werking beter lijkt me.

De laatste 2 waaronder ik zogen eerst de bong kneiter vol zodat die spierwit was. Dan even snel uitblazen en gelijk die hele voorraad rook in 1x erin. Dat werkt beter in dit geval.
    De trip die ik vertel speelt zich af tijdens de piek die ongeveer 4 minuten duurde, wat er daarna gebeurde is niet bijzonder.

De trip
    Beide nog nooit zo'n extreme lachkick gehad. Het was bij mij zo erg dat ik op een gegeven moment even schrok. Ik kon geen adem halen omdat mijn geest meer prioriteit stelde aan het lachen dan het ademen. De schrik was vrij minimaal, kan ook niet anders als je keihard aan het lachen bent natuurlijk... Visueel was het voor mij niet zo bijzonder, het was allemaal een beetje vaag voor mij, net zoals keta. Ik wist heel vaag dat er uit van een gezelschap bij mij was, maar verder was ik helemaal van de wereld.
    Het meest bijzondere aan deze trip was dat ik het van bovenaf heb meegemaakt, in de eerste 2 minuten ofzo zat ik echt wel 2 meter boven de stoel. En in de laatste 2 minuten ging ik langzaam weer terug naar beneden.
    Terwijl ik in de lucht zat heb ik 2 dingen beseft. Ik wist dat ik in een gezelschap zat. En ik wist dat ik kei en keihard aan het lachen was.
    Toen ik aan het terug komen was uit de lucht, besefte ik het gekste pas. Toen ik terug kwam, besefte ik uberhaupt pas dat ik aan het zweven was. En ik besefte dat ik niet rechtop zweefde, maar op m'n kant. Ik had nog steeds een zithouding, maar dan in de lucht. Wat het nog gekker maakt is dat ik niet rechtop in de lucht zat, maar gedraaid om mijn kant. Dus met de zijkant van mn lichaam naar beneden gewezen.
    Heel vreemd allemaal.
    Toen ik weer terug was in mijn stoel was de extreme lachkick ook voorbij en probeerde ik alles uit te leggen, maar ik kon nog niet echt normaal praten, dus dat kwam 5 minuten later pas.

Dit was een beetje het verhaal, volgende keer ergens 40X vandaan zien te halen. Leuk om deze vakantie nog een keer te doen.
    Het duurt ook helemaal niet lang, dus je kan het zomaar even impulsief ergens doen, dat is wel leuk bij dit spul vind ik.
    Leuk spul man.
    Drugsforum.jpg

Laatst bewerkt door een moderator: 15 jul 2018 om 14:39
  2. Stamper

Stamper Experimenterende gebruiker

Ik weet niet hoe het kan dat hier zo overdreven veel afbeeldingen staan, zal wel iets fout zijn gegaan in het systeem ofzo want heb er maar 1 toegevoegd... Een staff lid wil ze vast wel even verwijderen! :)

3. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Ik denk niet dat je t op de juiste manier hebt gedaan.

Beter neem je een puurpijpje, en je moet een stormaansteker gebruiken door het hoge verbrandpunt van de Salvia. Dan heb je veel minder dan een halve gram 20x extract per persoon nodig voor een Salvia-trip.

Ja, ik vind t ook wel wat lijken op Ketamine.

4. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Opgelost.

Interessante trip! Wel eens met achtzes dat je iets niet goed doet qua roken als je een halve graag van een 20x extract nodig hebt. In mijn ervaring is er bong ook gewoon prima, hoeft niet perse een puurpijpje te zijn. Maar een stormaansteker is essentieel bij salvia. Gebruik wel echt veel minder als je de volgende keer een stormaansteker gebruikt, want anders is het niet leuk meer of ga je gewoon keihard out.

acht.zes vindt dit leuk.
Laden...