1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Uiterlijk en geur van cocaine en verschillen daarin.

Discussie in 'Cocaine' gestart door Babbanem, 3 aug 2019.

Tags:
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Babbanem

Babbanem Newbie

Hoe ziet jouw coke er uit kwa structuur hardheid vettigheid etc. En waar ruikt het naar?

En alle verschillen daarin.

Bijgevoegde bestanden:

2. Babbanem

Babbanem Newbie

Deze is olie achtig heeft een grove structuur niet glad of korrelig.

Sterke zoutzuurachtige geur.

En deze is zacht ,je druk het eerder plat dan dat het breekt.

Dus altijd even een bord in de microwave warm maken en dan blok erop en fijnmalen.

3. 9 strepen

9 strepen Newbie

Deze is brok achtig maar niet moeilijk fijn te maken. benzine achtige geur.

Bijgevoegde bestanden:

• C.jpg
      C.jpg
      Bestandsgrootte:
      794,1 KB
      Weergaven:
      34
  4. Babbanem

Babbanem Newbie

Is hij vet of olieachtig ?

Of meer droog en beetje hard ?

5. acht.zes

acht.zes Badass junkie De Leukste Thuis!

Boeien hoe die er uit ziet, het is de puurheid die telt.

JanDeBrandweerman, De Dunne en Albedo vinden dit leuk.
  6. 9 strepen

9 strepen Newbie

Het is droog maar niet hard. Het is makkelijk fijn te maken.

7. Rupsen God ❤

Rupsen God ❤ Bewuste gebruiker Tripreporter Donateur

Waarom wil je dit eigenlijk weten? :thinking:

8. Babbanem

Babbanem Newbie

Gewoon nieuwschierig naar welke ervaringen anderen hebben.

9. Evilcoffee69

Evilcoffee69 Experimenterende gebruiker

Mij maakt het ook allemaal niet zoveel uit, als hij maar lekker puur is, zoals al gezegd. Als hij een beetje naar benzine proeft/ruikt vind ik dat eigenlijk best lekker, net zoals ik het lekker vind dat mijn sigaretten naar benzine smaken wanneer ik ze aansteek met m'n Zippo. :grin: Eén ding weet ik wel: Coke met een bruinachtige tint, is coke die al een tijdje aan open lucht is blootgesteld, en daardoor water uit de lucht heeft opgezogen.

10. acht.zes

@Evilcoffee69

Die stinkdiesel van vroeger is nooit mijn ding geweest in ieder geval
    Dat is t gevolg van n restant/onzuiverheid na een bepaalde methode van wassen denk ik zelf

Dus een verontreiniging...

11. Evilcoffee69

@acht.zes

Ik heb eens een YT filmpje gezien over de productie van coca in Colombia, en daar gebruikten ze onder andere benzine bij. Lijkt mij een restant uit het productieproces dus. Inderdaad wel een verontreiniging, ja. Maar och ...

12. silkroad

silkroad Belezen gebruiker

neen wat achtzes altijd zegt klopt.
    het zegt allemaal niks! ge moet het naar testservice brengen en dan weet je het en dan nog kunnen er altijd afwijkingen zijn in de percentage.
    ik had overlaatst 76% met verschillende bijproducten de coke was hard en ruikte naar lijmachtig substantie. maar het geurde.
    geen levamisole,phenacetin
    of wat dan ook enkel "bijproducten". ik heb 2lijnen ervan genomen en vond hem slecht. werd er zelfs niet goed van in mijn darmen. bjproducten betekend ook dat de coke verontreinigt was en nogtans was hem 76% maar wss verontreinigd met bijproducten.

JanDeBrandweerman en Babbanem vinden dit leuk.
  13. silkroad

bijproducten = verontreiniging van de cocaine, omdat de cocaine niet goed zuiver gemaakt is. hoe meer bijproducteb des te slechter voor je gezondheid. had dus 76% met een hoop bijproducten en kreeg er verontreininging symptomen van.

14. Evilcoffee69

Uiteraard is verontreiniging niet ideaal. Maar ik heb nog nooit coke een slechter effect of bijwerkingen weten geven omdat er klein benzinesmaakje aan zat.

15. silkroad

ik heb er last van gekregen van urineweginfectie, moest na de coke heel vaak plassen en naar de wc.
    bijproducten zijn verontreiniging dus 81% met bijproducten is nog steeds verontreinigt. de geur alleen al vertelt het

16. Evilcoffee69

Dat je een urinewegeninfectie gekregen hebt door een klein beetje benzinerestanten lijkt me sterk. Ik denk eerder aan toeval. Er zijn mij wel verhalen bekend van motorrijders ergens in Scandinavië die vroeger al eens een glas dronken met 50% whisky en 50% benzine … omdat ze dat wel stoer vonden. Als die ook allemaal een urinewegeninfectie gekregen hadden waren ze er na één keer wel mee opgehouden ...

17. silkroad

bijproducten zijn nest die niet goed zijn verwerkt in de coke. en die kunnen meer neven effecten geven dan de coke zelf vind ik

18. Babbanem

Babbanem Newbie

Heb gister monstertje naar de test service gebracht.

StimsalaBanne vindt dit leuk.
  19. Babbanem

Babbanem Newbie

Volgens mij word het gewassen met zoutzuur ,daarmee worden alle resterende bij producten eruit gewassen.

Dus als het naar zoutzuur ruikt (beetje zurig)
    Dan belooft het wat goeds.
    Die ik heb weggebracht naar testservice ruikt ook zurig.

20. acht.zes

Alles t naar zoutzuur ruikt zit er daar weer een verontreiniging van in.

Doe mij maar iets wat niet/nauwelijks ruikt.

Babbanem vindt dit leuk.
  21. Evilcoffee69

Zoutzuur is trouwens redelijk heftig spul. Dat gebruiken kuisvrouwen om de wc deftig schoon te krijgen, als niets anders meer helpt … Zeg maar dag tegen je neusbeentje.

22. Babbanem

Babbanem Newbie

Ja dat is toch iets wat ik veel terug zie.

Dat iedereen best wel uiteenlopende meningen heeft over 'goede' en lekkere' coke.

Is dus een heel persoonlijk iets

Nou ik ga vanavond weer een streepje trekken

23. 9 strepen

9 strepen Newbie

Helemaal mee eens Babbanem.

Babbanem vindt dit leuk.
  24. silkroad

ach ja zuivere coke zal niemand hebben of ooit krijgen.
    ik zit met een urineinfectie van die 76% met byproducten.
    na 1lijn voelde ik mij al slecht, dus percentage zegt niks over coke. ge kunt 60% hebben en die kan heeeeel goed zijn rn ge kunt 80% hebben die baggerzooi is

25. silkroad

goede cocaine , da weet ik niet of dat bestaat hier in europa. ne gozer kwam mij vertellen dees ;
    ik heb colombiaanse,boliviaanse en peru coke. colombiaanse is punchy, peru is smooth en bolivian was speed just. en hem zei dat colombiaanse veel van gepakt wordt door doaune en dat crisis is en zomer de prijzen omhoog gaan en heel diene zever.
    wa weet ge nu welke origini de coke heeft voor mij is da allemaal hetzelfde! wa ik wel kan zegge is da de coke idd hoger percentage heefr dan vroeger maar veeel slechter van effect op mij heeft. na 2-3 lijnen moet ik stoppen ermee terwijl ik vroeger ne halve gram of ne gram onder mensen kon delen. en ik ben nu ook 2uur zoet met 1 mespuntje bijna , en ik die dacht dat er altyd versnijdingen bij waren. met deze wat ik getest heb enkel bijproducten , tzal allemaal van die bijproducten afhangen hoe het aanvoelt. maar deze ( 76% ) vind ik slecht. ofwel ben ik niet voor coke ofwel zit er iets in van akaloids dat de high verpest.
    ik voel da vooral op mijn borst, zo ne druk op mijn borst en een hoofd space. ma ni zo lichaamelijk energie. het is niet dat ik van het 1 kastje naar het ander loop. en dan begint mijn gedachten weer negatief te denken en wordt ik paranoia. dan begin ik te denken dat mensen mijn gebruik spioneren of politieshit ofwel mijn buren. het is altyd dat zelfde paranoide gedachtenpatroon. denk dat het eerder routinne is geworden.
    na de wc gaan hoort er ook bij de laatste tijd. na 1 lijn na 5minuten alles eruit langs achteren en na klein 2uur met een angstige buzz te zitten beginnen mijn hersennen terug naar het poeder te vragen

26. Don_Juan

Don_Juan Experimenterende gebruiker

Ik herken dat paranoia gedoe wel. Echt een teken dat je gewoon veelste veel gebruikt. Probeer eens een derde tot een half grammetje per avond met zulke pure coke. Moet echt ruim voldoende zijn. Maar het blijft moeilijk niet dat enne extra lijntje te nemen, wat het hele ‘dingetje’ zoals fijn maken lijn leggen en je buisje pakken om het op te snuiven heeft echt iets zalig makends en spannends.

Daarbij ga je ook gewoon meer plassen van coke, dat is nu eenmaal een reactie ervan. Ook de grote boodschap hoort erbij.

Mijn vaste dealer heeft ook een nieuwe batch.

Dit keer een redelijk vettige coke, die zelfs wat gelig in eerste instantie leek. Wel erg mooi kristal vorming.

Brok moet je goed uit elkaar halen en even laten drogen, liefst wat uurtjes. Gekke is, daarna is het spierwit en heel goed fijn te maken. Niet getest, maar heeft de typische sterke coke geur, en werking is subliem, heel, heel weinig van nodig. Enige gekke bii deze is dat het niet zo erg verdooft als wat ik gewend ben.

Btw ik snap dit topic wel, ik vind het ook altijd interessant hoe de coke eruit ziet, hoe die verwerkt en hoe het ruikt.

Bijgevoegde bestanden:

Babbanem vindt dit leuk.
  27. Babbanem

Babbanem Newbie

Ja ik zie en hoor er ook graag over.

En als je nou niet kunt wachten met snuiven zoals ik,doe dan een bordje even in de magnetron beetje verwarmen en dan erop platdrukken en fijn maken werkt prima.

De foto die ik hier gepost hebt is trouwens 70% zuiver en er zaten geen noemenswaardige andere stoffen in.

28. Don_Juan

Thuis heb ik geen magnetron. Mis hem ook niet eigenlijk. Vraag me ook af of de kwaliteit niet minder word als je m verwarmd?

Doe nu al bijna 2 volle dagen met 1.5gr van deze batch, echt bizar hoe hoog de kwaliteit is. 2 kleine lijntjes is echt zat voor 45-60min, en ik ben inmiddels wel wat gewend (weekend gebruiker) Het wil maar niet op. Slapen gaat ook echt prima met deze. Zoals gewoonlijk, wel weer die hele vervelende verkoudheid. Wat een nare bijwerking is dat zeg. Tips buiten neusspray om? Spoel mn neus regelmatig met gewoon water, maar het helpt eigenlijk 0.0

29. Babbanem

Babbanem Newbie

Oe dan heb je

Dan heb je een lekker spulletje te pakken.

En je doet ALLEEN het bord in de magnetron.

Ja was me neus óók uit met water maar helpt ook niet heel veel....

Don_Juan en Danny0531 vinden dit leuk.
  30. Danny0531

Danny0531 Newbie

Wat ik zelf altijd doe maak een zout oplossing en spoel daar me neus mee dat helpt bij mij goed.

Don_Juan en Babbanem vinden dit leuk.
  31. 9 strepen

9 strepen Newbie

Welke ik nu heb is zacht. Je kan het makkelijk breken.

Don_Juan vindt dit leuk.
  32. Revolutionair

Revolutionair Bewuste gebruiker

Heb iemand gevonden die flakes verkoopt getest op 83% deze is echt lekker!
    Het probleem is wel dat vaker bestel dan ik zou moeten...
    Heb dit helemaal fijn gehakt maar je ziet de schubben nog!
    Echt een verslavende coke dat wel.
    De geur is mild, goede coke heeft geen sterke geur.
    Ik dacht vroeger dat coke dat wel had maar dat was dus het versnijdings middel :astonished: die veel mensen gebruiken.
    Hier is mijn foto:

20190912_013043.jpg

Don_Juan en Babbanem vinden dit leuk.
  33. Revolutionair

Revolutionair Bewuste gebruiker

9 strepen zeiden veel dealers vroeger over snuif coke..
    Maar dat bestaat helemaal niet, het hoogste is ongeveer 87% en dat is helemaal niet snuifbaar. Gek genoeg maakt die 4% heel veel uit.
    Krijg je een enorme druk van op je borst.
    Deze flakes heeft een erg hoge percentage maar dat is niet erg omdat het een zachte coke is.
    Bij krijt zou 80% het lekkerst zijn.

Het hoogste wat ik ooit heb gehad bij coke die ik uitgekookte was 9.2 gram van een hele. Dat kan je 9 atrepen noemen. Maar snuif coke is nooit 9 strepen dat was een dealer praatje van vroeger :wink:

34. 9 strepen

9 strepen Newbie

"9 strepen tussen haakjes". Je neemt het veel te serieus. Mijn hoogste wat ik ooit getest had was 83%. Dat was enkele jaren geleden.

35. Don_Juan

Gister had mijn vaste dealer weer een nieuwe batch.

Heel klein beetje vettig, geen extreme ‘coke’ geur. Wel heerlijk over de neus, bijna wat zoetig. De rush is niet zo intens als de vorige, maar dat vind ik eigenlijk wel fijn, en mijn hart ook..... niet steeds bij nemen is lastig aangezien het een heerlijk spulletje is

Bijgevoegde bestanden:

36. WAZA

WAZA Experimenterende gebruiker

Daar heb ik altijd last van als ik veel coke gebruik.

Het zegt trouwens allemaal geen reet hoe het ruikt of hoe het er uit ziet..
    je hebt coke die ruikt naar NIX en lijkt nergens op en is zo PUUR als de krankzinnige, en het leuke is is dat het nog waardeloos kan smaken ook terwijl het gewoon puur is en naar niets ruikt.

je hebt wel een miljard variaties, dan weer droog dan weer nat dan weer brokkelig dan weer korrilig dan weer niet te breken etc.. etc... zegt allemaal niets.
    Enige wat zo is is dat KRIJT vaak rotzooi is

Laatst bewerkt: 22 sep 2019 om 23:51
  37. silkroad

coke is rotzooi tenzij je echte goede coke hebt fie goed euforisch is! maar deze is nergens meer te vinden!

38. silkroad

coke
    coke geurt altyd sterk

Azarius vaporizers and accessories
Laden...