flugellover
Belezen gebruiker
hey mensen ben gematige gebruiken van alles buite hero
hehe mijn vraag is wie kan me stap per stap uitleggen voor chinezen je weet wel met amoniak
tnx !!!!!
Weer iets bijgeleerd, bedanktSamz zei:http://www.cocaineinfo.nl/hoe-te-gebruiken/chinezen/
Ik denk dat jij uitkoken bedoeld. Chinezen doe je met zilverfolie en adem je de damp van de opgewarmde coke in, uitkoken is het elimineren van eventuele versnijdings materiaal uit je coke.flugellover zei:hey mensen ben gematige gebruiken van alles buite herohehe mijn vraag is wie kan me stap per stap uitleggen voor chinezen je weet wel met amoniak
tnx !!!!!
dit heb je volgens mij zo van een site ergens afgehaald...Drientje zei:Ik denk dat jij uitkoken bedoeld. Chinezen doe je met zilverfolie en adem je de damp van de opgewarmde coke in, uitkoken is het elimineren van eventuele versnijdings materiaal uit je coke.flugellover zei:hey mensen ben gematige gebruiken van alles buite herohehe mijn vraag is wie kan me stap per stap uitleggen voor chinezen je weet wel met amoniak
tnx !!!!!
Uitkoken wordt vaak gebruikt als pre proces voor het Basen, omdat bij je bij Basen je coke zo puur mogelijk wilt hebben.
Uitkoken gaat als volgt. Je legt je coke op een eetlepel en voegt er voorzichtig ammoniak aan toe. Dit ga je langzaam verhitten. Dit kan boven het gasfornuis maar een stormaansteker voldoet ook prima. Zorg ook voor een roerstaafje, zodat het versnijdingsmateriaal goed oplost. Als de ammoniak heet genoeg is(hij gaat bubbelen) zal het versnijdingsmateriaal oplossen in de ammoniak en je coke vormt een soort gummi achtige substantie. Stop nu met verhitten en zuig de overgebleven ammoniak op met keukenpapier. De gummi achtige substantie zal na verloop van enkele minuten hard worden. Dit wordt uitgekookte coke, crack of base coke genoemd.
Je kunt de coke overigens ook uitkoken met maagzout. Dan maak je een papje van de coke, water en maagzout, ipv ammoniak. Ammoniak is bij inhalering schadelijk, maagzout niet.
dus.Frisko zei:dit heb je volgens mij zo van een site ergens afgehaald...Drientje zei:Ik denk dat jij uitkoken bedoeld. Chinezen doe je met zilverfolie en adem je de damp van de opgewarmde coke in, uitkoken is het elimineren van eventuele versnijdings materiaal uit je coke.flugellover zei:hey mensen ben gematige gebruiken van alles buite herohehe mijn vraag is wie kan me stap per stap uitleggen voor chinezen je weet wel met amoniak
tnx !!!!!
Uitkoken wordt vaak gebruikt als pre proces voor het Basen, omdat bij je bij Basen je coke zo puur mogelijk wilt hebben.
Uitkoken gaat als volgt. Je legt je coke op een eetlepel en voegt er voorzichtig ammoniak aan toe. Dit ga je langzaam verhitten. Dit kan boven het gasfornuis maar een stormaansteker voldoet ook prima. Zorg ook voor een roerstaafje, zodat het versnijdingsmateriaal goed oplost. Als de ammoniak heet genoeg is(hij gaat bubbelen) zal het versnijdingsmateriaal oplossen in de ammoniak en je coke vormt een soort gummi achtige substantie. Stop nu met verhitten en zuig de overgebleven ammoniak op met keukenpapier. De gummi achtige substantie zal na verloop van enkele minuten hard worden. Dit wordt uitgekookte coke, crack of base coke genoemd.
Je kunt de coke overigens ook uitkoken met maagzout. Dan maak je een papje van de coke, water en maagzout, ipv ammoniak. Ammoniak is bij inhalering schadelijk, maagzout niet.
uitkoken is niet alleen de rommel eruit halen!!
je zet je coke hci om in base dmv amoniak= chemische reactie = andere eindstof...crackdus.
maar voor de rest is je uitleg juist,alleen zou ik geen stormaansteker nemen maar een gewone..
het moet een beetje geleidelijk aan gaan!!
en stoppen zodra het brubbelt.
Drientje zei:Ik denk dat jij uitkoken bedoeld. Chinezen doe je met zilverfolie en adem je de damp van de opgewarmde coke in, uitkoken is het elimineren van eventuele versnijdings materiaal uit je coke.flugellover zei:hey mensen ben gematige gebruiken van alles buite herohehe mijn vraag is wie kan me stap per stap uitleggen voor chinezen je weet wel met amoniak
tnx !!!!!
bella1979 zei:ik dacht dat dit een hulp site was om mensen te helpen..maa deze hulp is echt bizar..f.ck
bella1979 zei:prima...ik ben alleen verbaasd..basen is helemaal zo verslavend..ondanks dat je het heel netjes gedetailleerd hebt uitgelegd zal je waarschijnlijk niet de bedoeling gehad hebben om deze persoon aan die shit te helpen toch?
bella1979 zei:prima...ik ben alleen verbaasd..basen is helemaal zo verslavend..ondanks dat je het heel netjes gedetailleerd hebt uitgelegd zal je waarschijnlijk niet de bedoeling gehad hebben om deze persoon aan die shit te helpen toch?
celfor zei:Shapi gou xioung yang wa wang to yonxioungwa amoniak, (voor chinezen moet dat volstaan)![]()
celfor zei:Shapi gou xioung yang wa wang to yonxioungwa amoniak, (voor chinezen moet dat volstaan)![]()
ik dacht dat mensen crack chineezde omdat ze het flash effect(met zo'n glazen pijp) niet aangenaam vonden. er zou met chinezen ook minder kans zijn op acute cracklong.bartje_v zei:celfor zei:Shapi gou xioung yang wa wang to yonxioungwa amoniak, (voor chinezen moet dat volstaan)![]()
Heerlijk
Maar als uitkoken in amoniak crack wordt wat wordt dan uitkoken met maagzout ?
Vroeger kon je bijna geen basecoke krijgen moest ik het altijd zelf doen ... als je het rustig verwarmd zie je op een bepaald moment de coke vloeibaar worden en bovenin gaan drijven en dan ging je daar met een schilmesje doorheen en dan ging het daar uiteindelijk aan vast plakken.
Er was ook nog iets met het "edelste" metaal want bij sommige lepels bleef ging het hoe dan ook vast zitten in de lepel in plaats van aan het schilmesje en dan moest je maar wachten tot het genoeg afgekoeld was en dan vaak de lepel uitbikken en bleef er veel minder over, maar vooral dat wachten dat was ellende sommigen legden de lepel dan even in de vriezer ...
zo ongeveer werkt uitkoken
en chinezen is een kunst met zo'n lap folie ... ging me ook veeeeeeeeeeeeel te langzaam gewoon grote brokken in een pijp of op glas