1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Uitzending over de drug ayahuasca

Discussie in 'Nieuws en actualiteiten!' gestart door SirErick, 30 dec 2015.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. SirErick

SirErick Wijs gebruiker

In het TV-programma "Lauren!" onderzoekt Lauren de trend van geestelijke en lichamelijke reiniging met behulp de drug ayahuasca. Afijn, de uitzending kun je hier bekijken.

2. Fool

Fool Badass junkie

Thanks, interessant :)

3. MeejheM

MeejheM Badass junkie

Die heb ik gezien, maar ik ben er zelf nog niet helemaal uit.

ik zie dat programma ook als entertainment, de ene keer is het paintball, laatste keer illegaal vuurwerk, en dus ook een keer ayahuaska.

je hoort er wel best veel over de laatste tijd, maar ik heb er zelf nooit behoefte aan gehad.

4. Mindless

Mindless Badass junkie Zweefkees Emeritus Mod Top Tripreporter

Bedankt ja. Heb 'm gister ook meteen even gezien.

Interessant, maar zo'n ceremonie trekt mij echt totaal niet. Ik mag hier dan waarschijnlijk bekend staan als aardig zweverig, maar ik krijg de koude rillingen van dat gedoe met dansen, handjes vasthouden en 'aarden' en zo. :( :kots: :tearsofjoy: Toen die ene nuchtere vent zei dat hij dergelijke dingen verschrikkelijk vond, had ik wel met hem te doen want het is toch soort van verplicht bij dit soort dingen. Nee, geef mij ook maar liever gewoon die substantie en ik red me verder zelf wel. :P

Ik vond de verhalen van die mensen achteraf erg teleurstellend trouwens. Of ze hebben veel te weinig gehad of ze hebben zichzelf niet toegelaten werkelijk diep te gaan. Jammer ook dat die Lauren niet even meedeed. Ik was juist zo benieuwd naar haar ervaring hiermee, omdat ze blijkbaar geen enkele ervaring heeft met enige spiritualiteit. Dan is het juist altijd zo mooi om te zien hoe iemand ineens een heel andere dimensie ontdekt en daar helemaal vol van is. Maar goed, ze zou nog eens terugkomen dus. :)

5. Fool

Fool Badass junkie

Als jij iemand over de vloer krijgt die voor de eerste keer LSD gaat nemen, dan geef je hem toch ook geen volle polle? :P

Daarnaast moeten die mensen ook nog heel erg oppassen dat ze geen 'ongelukjes' in het nieuws werken, want dan kan het wel eens snel afgelopen zijn met de pret. :)

6. Mindless

Mindless Badass junkie Zweefkees Emeritus Mod Top Tripreporter

Er zaten ook ervaren lui bij. Daar hadden ze de dosis op kunnen afstemmen. Normaal is het al vervelend om een net-niet trip te hebben, maar als je dan ook nog helemaal naar ibiza moet komen. In andere documentaires heb ik sjamanen gezien die dit een stuk beter aanpakten.

7. MeejheM

MeejheM Badass junkie

waarschijnlijk zit de aard van de ondersteunde ayahuasca therapie hem ook meer in de kostprijs, dan de ervaring van diegene die hem in goede banen lijd.

8. Fool

Fool Badass junkie

Dat geloof ik direct.

9. omfg

omfg Belezen gebruiker

Dit ja... Ze houden de dosis gewoon extra laag, dat meisje wat het voor de zoveelste keer deed vond het meer een diepe meditatie dan een aya trip. Dat zegt al genoeg.

Azarius vaporizers and accessories
Laden...