Uren stilstaan van de XTC

Discussie in 'MDMA (XTC)' gestart door Tripzy, 12 okt 2017 om 16:43.

Tags:
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Tripzy

Tripzy Newbie

Hallo allemaal, ben ik weer!

Ik heb een vraagje wat betreft het effect van XTC. Inmiddels 3 keer geprobeerd met meer dan 3 maanden pauze en pillen met ong 200mg MDMA. Ik neem kwartjes per keer, en de eerste 3 á 4 uur trip ik als een idioot, daarna pas krijg ik soms de behoefte om te dansen, ook al is dit niet altijd het geval. Ik sta dan alleen maar op dezelfde plek en sta een beetje vaag te zijn (wat overigens heerlijk is hoor). Alleen, mijn vrienden nemen het op dezelfde manier en die gaan zo hard als een kanarie, waar komt dit door?

Groetjes,

Tripzy

2. Roze olifant

Roze olifant Bewuste gebruiker Tripreporter

Hoeveel tijd zit er tussen de kwartjes die je neemt?

Het is denk ik ook een deel persoonlijkheid. Ik lees wel vaker dat mensen niet zo 'actief' worden van XTC en ik heb dit zelf ook niet. Ik krijg er vooral een dromerige/relaxte state of mind van, op feestjes/festivals kan ik me wel op de dansvloer amuseren maar ik zit net zo lief aan de kant met iemand te praten. Vind alles leuk en chill, maar voel me niet extreem energiek. Heb vrienden die voor het podium keihard uit hun dak staan te gaan en aan het eind van de avond met twintig vreemden hebben gepraat, dat zal je mij niet zo snel zien doen.

Overigens is het wel normaal dat het echte 'space'-effect na 3 à 4 uur is afgezakt aangezien XTC geen enorm lange werkingsduur heeft, misschien dat je daardoor weer wat meer power krijgt.

3. Tripzy

Tripzy Newbie

Ik denk dat ik een kwartje om het uur neem als het niet iets langer is. Waarschijnlijk kan het ook aan m'n persoonlijkheid liggen maar ik ben van mezelf best extravert, vandaar dat ik het zo vreemd vind!

4. Susanne

Susanne Bewuste gebruiker

Hoeveel weeg je? Ik kan me voorstellen dat 200mg veel is als je niet zo zwaar bent en dat je begint te hallucineren bij dergelijke hoeveelheden. Bij een bepaalde hoeveelheid MDMA wordt een deel omgezet in MDA, en daar ga je van hallucineren (voor details moet iemand me hieronder aanvullen). Het is ook normaal dat je 'soezig' wordt van een hoge dosis MDMA. Misschien is een halve of driekwart pil gewoon genoeg? Het is niet alsof je vrienden de enige zijn die hard gaan als ik jou zo hoor.

Overigens kun je van een halfje ook mellow worden. Wat helpt is jezelf dwingen om op te staan en te gaan dansen en jezelf te vertellen dat je energie hebt. Over het algemeen krijg je daarna ook energie. Wie weet overkomt het jou vaak dat je minder energie hebt omdat je het verwacht? Wel chappeau dat je je aan de 'regels' houdt! Lijkt tegenwoordig wel een schaars iets hahah

Tripzy vindt dit leuk.
  5. Tripzy

Tripzy Newbie

Ik ben een atleet, weeg 87 kilo en ben 1.83m. Ik doe aan atletiek etc, daarom verwacht ik dat ik natuurlijk wel wat kan hebben. Maar het is niet erg hoor, ik kan me wel vinden in het psychologische aspect wat jij aankaart. Als ik er even over nadenk is het inderdaad vrij makkelijk om mezelf te vertellen dat ik gewoon moet gaan dansen, en dan gebeurt het ook gewoon! Er zal waarschijnlijk nooit echt een verklaring gegeven kunnen worden gezien het feit iedereen er anders op reageert. Toch bedankt, ik voel mezelf wel een stukje wijzer. (:

6. De Dunne

De Dunne Badass junkie Tripreporter

Dat je veel sport heeft toch geen invloed op hoe je op mdma reageert? Misschien wel op de kater omdat je fit bent en misschien sneller herstelt maar de heftigheid van de “trip” en de eventuele hersenschade wordt in mijn inziens niet beïnvloed door sport etc. 200 mg is een behoorlijk hoge dosis voor jou gewicht.
    Correct me if i am wrong.

Laden...

Deel Deze Pagina