van jellinek
Hoe lang blijft XTC in het lichaam?XTC is 3 dagen aantoonbaar. Na gebruik is XTC na een half uur in het bloed te zien. De effecten duren zo'n 4 tot 6 uur. XTC wordt in de lever afgebroken. Ongeveer 50 procent wordt als afbraakstof via de urine uitgescheiden. De rest verlaat onvernadert het lichaam.
De halfwaardetijd is de tijd die het lichaam nodig heeft om de helft van het middel uit het bloed te verwijderen. De halfwaardetijd bij XTC bedraagt ongeveer 8 uur. Bij een eventuele test onderzoekt men of er afbraakstoffen in de urine zitten.
Deze afbraakstoffen zijn afhankelijk van het type test tot 3 dagen in urine of bloed aantoonbaar.
Omdat een klein deel van de werkzame stof in XTC (MDMA) in je haar meegroeit blijft het via haaronderzoek langer aantoonbaar, namelijk tot je het afknipt. Bij sollicitaties en bij keuringen wordt bij hoge uitzondering op drugs getest en alleen na jouw uitdrukkelijke toestemming.
Nee dat hoeft niet. Ligt er aan hoeveel mdma er in de pil zit. Een kwart van de ene pil kan meer in zitten dan een hele van een andere pil. Zoals ik al zei: het aantal pillen zegt niets.En de waardes van 1 kwartje zijn toch sowieso ook lager dan de waardes van 1 hele pil?
Is toch hetzelfde als al hier vertelt is? Niks nieuws. Tot 3 dagen. Dus het kan nog te zien zijn maar hoeft niet.Kijk dit komt van drugsinfo.nl
Ah zo, ik dacht dat het nog moest gaan plaats vinden.Wist niet dat ik uc zou krijgen... maar goed..
Oh echt waar? Dat vind ik wel typisch eigenlijk, want dan kun je de test dus toch saboteren en zo een tweede kans afdwingen als je weet dat het niet goed zit.en ik weet van hier dat als de urine te waterig is dat er dan een nieuwe uc moet plaatsvinden.