Urine controle xtc

Locaaa

Newbie
Weet iemand toevallig. Als ik vrijdag een kwartje xtc pil heb genomen en maandag morgen na 3 x plassen een uc doe.. of het dan nog te traceren is? Bedankt alvast

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Hier de bevestiging

van jellinek

Hoe lang blijft XTC in het lichaam?XTC is 3 dagen aantoonbaar. Na gebruik is XTC na een half uur in het bloed te zien. De effecten duren zo'n 4 tot 6 uur. XTC wordt in de lever afgebroken. Ongeveer 50 procent wordt als afbraakstof via de urine uitgescheiden. De rest verlaat onvernadert het lichaam.

De halfwaardetijd is de tijd die het lichaam nodig heeft om de helft van het middel uit het bloed te verwijderen. De halfwaardetijd bij XTC bedraagt ongeveer 8 uur. Bij een eventuele test onderzoekt men of er afbraakstoffen in de urine zitten.

Deze afbraakstoffen zijn afhankelijk van het type test tot 3 dagen in urine of bloed aantoonbaar.

Omdat een klein deel van de werkzame stof in XTC (MDMA) in je haar meegroeit blijft het via haaronderzoek langer aantoonbaar, namelijk tot je het afknipt. Bij sollicitaties en bij keuringen wordt bij hoge uitzondering op drugs getest en alleen na jouw uitdrukkelijke toestemming.

Locaaa

Newbie
Wist niet dat ik uc zou krijgen... maar goed.. zo'n kleine hoeveelheid ook 3 dagen ??? Wordt er bij 3 dagen niet uitgegaan van minstens 1 pil? En ik heb vanaf zaterdag tot voor de uc veel water gedronken... 3 keer geplast voordat ik uc afgaf...

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Het aantal pillen zegt sowieso niets. Wel het aantal milligrammen mdma dat je op hebt.
En vaker plassen zorgt niet voor een snellere afbraak.
Het kan hoe dan ook wel 3 dagen in je urine te zien zijn.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Veel water drinken, sporten en zweten kan helpen maar dat bied je zeker geen uitsluitsel voor een negatieve test. Denk dat het sws tot dag 3 zal tekenen.

Locaaa

Newbie
Nou ik wacht het wel gewoon.. af want Door het internet wordt ik ook niet echt wijzer... er stond ook op een site ergens bij sporadisch gebruik 1 dag en dat het ook ligt aan de hoeveelheid... en las ook dat het tot maximaal 3 dagen kan zijn mar ook korter... en dat het drinken van Veel water de waardes lager zijn omdat het verdund is.. klinkt eigenlijk wel logisch ook toch of zie ik dat verkeerd.. wel iig bedankt voor jullie reacties

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
En de waardes van 1 kwartje zijn toch sowieso ook lager dan de waardes van 1 hele pil?
Nee dat hoeft niet. Ligt er aan hoeveel mdma er in de pil zit. Een kwart van de ene pil kan meer in zitten dan een hele van een andere pil. Zoals ik al zei: het aantal pillen zegt niets.

Locaaa

Newbie
Oké en hoe zit het dat met het verdunnen van urine.. als de urine waterig is zijn dan de waardes ook minder ?

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Het drinken van heel veel water om drugsgebruik te verbloemen lijkt mij sowieso geen goed idee. Naast dat het gevaarlijk kan zijn om teveel water in één keer te drinken zijn er volgens mij ook manieren waarop ze in het lab kunnen zien of je urine zwaar verdund is.

Locaaa

Newbie
Kijk dit komt van drugsinfo.nl

Bijlagen

• Screenshot_2017-10-17-13-39-03.png
    Screenshot_2017-10-17-13-39-03.png
    355,6 KB · Weergaven: 13

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Wist niet dat ik uc zou krijgen... maar goed..
Ah zo, ik dacht dat het nog moest gaan plaats vinden.

Kleinere hoeveelheid zal iets schelen, maar of dat genoeg is valt te bezien. Omdat het tot 3 dagen aantoonbaar is heb je wellicht mazzel.

Verder heeft meer water drinken geen zin, want als je urine verdund is kunnen ze dat ook gewoon zien en daar de waardes voor corrigeren.

Als ik het goed begrijp is het allemaal al gebeurd. Dus je er nu nog zorgen over maken of informatie over opzoeken is sowieso verspilde energie eigenlijk, je kunt het toch niet meer veranderen namelijk.

Ik weet niet waar de controle precies voor is, maar ze moeten überhaupt ook specifiek opzoek gaan naar drugs om het te vinden.

Locaaa

Newbie
Ja heb de uitslag nog niet.. de uc was 58 uur na inname.. als ik vanmiddag niks hoor dan is het goed gegaan... en ik weet van hier dat als de urine te waterig is dat er dan een nieuwe uc moet plaatsvinden.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
en ik weet van hier dat als de urine te waterig is dat er dan een nieuwe uc moet plaatsvinden.
Oh echt waar? Dat vind ik wel typisch eigenlijk, want dan kun je de test dus toch saboteren en zo een tweede kans afdwingen als je weet dat het niet goed zit.

Bovenaan