1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Urinetest THC

Discussie in 'De coffeeshop' gestart door Westvlaming97, 2 nov 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
  1. Westvlaming97

Westvlaming97 Newbie

beste leden,

Ik moet binnenkort een urinetest gaan doen waarbij er getest wordt op THC, ik ben ondertussen twee weken gestopt met blowen, probeer dagelijks twee liter water te drinken en ga gaan sporten. Echter rookte ik hiervoor wel regelmatig een joint binnen ongeveer een week moet ik gaan plassen, in totaal dus drie weken. Ik denk dat het tegen dan al redelijk goed zal zijn.

Mensen die hier ervaring mee hebben of bepaalde tips om het THC gehalte nog te doen dalen?
    Ik weet dat het ook van persoon tot persoon verschilt.

Ik las ook in veel artikels om de dag ervoor 2 liter te drinken en de dag zelf nog eens hetzelfde, dat dit veel uitmaakt.
    Als je dit al doet 2 weken vooraf zal dit wel veel verschil maken zeker? Ook zag ik veel terugkomen om altijd het midden van je urine te geven, nooit het begin en einde omdat er daar het meest metabolieten in aanwezig zijn.

2. De Dunne

De Dunne Badass junkie De Leukste Thuis! Donateur

Hoi! Hieronder een link met veel handige info voor je. Let wel: van de tips die er in staan is NIET bewezen dat ze werken! Voor zover ik altijd heb begrepen kun je er weinig zelf aan doen. Behalve idd lang de tijd hebben. Helaas heb je dat niet.
    Wat ik uit deze interessante link heb geleerd is dat je vetpercentage invloed heeft op hoe snel thc uit je lijf is. Dan bof ik dat ik “de Dunne” ben.. :tonguewink:
    Succes met je test!

https://www.royalqueenseeds.nl/blog-hoe-thc-uit-je-systeem-te-krijgen-n687

:wink:

Laatst bewerkt: 2 nov 2018
Laden...
Vergelijkbare Topics - Urinetest THC
  1. nosy
    Reacties:
    4
    Weergaven:
    1.760
  2. spacebass420