USA legaliseert wiet?!

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Tripper

Wijs gebruiker
Re: USA legaliseerd wiet?!

Een beetje radicaal hoor. Ze zouden eerst het Nederlandse beleid moeten voeren. In Nederland zouden we goed met Legalisering omgaan, plus dan kunnen een hoop van die kwekers hun brood ermee kunnen verdien, die nu in de steun lopen.

Delcasa88

Bewuste gebruiker

Tripper zei:
Een beetje radicaal hoor. Ze zouden eerst het Nederlandse beleid moeten voeren. In Nederland zouden we goed met Legalisering omgaan, plus dan kunnen een hoop van die kwekers hun brood ermee kunnen verdien, die nu in de steun lopen.
Het huidige beleid is juist het kutste wat er is... Je kan in Nederland gewoon opgepakt worden voor wiet bezit volgens de wet :confused: is toch krom

Californie heeft trouwens al een soort Nederlands beleid, medi-wiet is namelijk toegestaan en de wetteksten zijn zo vaag opgesteld dat je met een gekneusde teen al een vergunning kon halen :P dus iedereen zat daar lekker aan de mediwiet:P

BlackRobBlunt

Wijs gebruiker

Misschien komt er dan iets goeds van het hersenloos Amerikaanse opvattingen overnemen waar onze ministers zo goed in zijn...

TeKNoZem

Wijs gebruiker

BlackRobBlunt zei:
Misschien komt er dan iets goeds van het hersenloos Amerikaanse opvattingen overnemen waar onze ministers zo goed in zijn...

Dat betwijfel ik ten zeerste. Vergeet niet dat we met een over het algemeen Christelijk anti-drugs kabinet zitten. Daar komt waarschijnlijk de komende tijd ook geen verandering in, tenzij het valt.

BlackRobBlunt

Wijs gebruiker

Dat denk ik niet, maar ik heb een sterk vermoeden dat er bij de verkiezingen in 2011 niet veel van de gristenzooi overblijft.

TeKNoZem

Wijs gebruiker

BlackRobBlunt zei:
Dat denk ik niet, maar ik heb een sterk vermoeden dat er bij de verkiezingen in 2011 niet veel van de gristenzooi overblijft.

Dat weet ik zo net nog niet. CDA zal waarschijnlijk nog best lang aan de macht blijven, zo gaat dat al te lang.

deadlock

Badass junkie

TeKNoZem zei:
Dat betwijfel ik ten zeerste. Vergeet niet dat we met een over het algemeen Christelijk anti-drugs kabinet zitten. Daar komt waarschijnlijk de komende tijd ook geen verandering in, tenzij het valt.
Hallo commissie Davids <3

deadlock

Badass junkie

Als ik jullie was zou ik trouwens oppassen met het noemen van de VS als het om één staat gaat. Toen Nederland softdrugs decriminaliseerde stond er in de kranten in de VS ook niet dat 'Europe legalises teh stoning'.

Tripper

Wijs gebruiker

Delcasa88 zei:
Het huidige beleid is juist het kutste wat er is... Je kan in Nederland gewoon opgepakt worden voor wiet bezit volgens de wet :confused: is toch krom

Je mag toch iets van 5gr op zak dragen?

TeKNoZem

Wijs gebruiker

TeKNoZem zei:

Ik heb niks gezegd. :rolleyes: Ik neem bij deze dus ook die woorden terug.

dirtbag

Bewuste gebruiker

The War On Drugs is allang gefaald, ze zien het nu pas in en dus doen ze er iets anders mee, en verdienen ze er ook weer centen aan. slim bedacht, wel laat.

deadlock

Badass junkie

dirtbag zei:
The War On Drugs is allang gefaald, ze zien het nu pas in en dus doen ze er iets anders mee, en verdienen ze er ook weer centen aan. slim bedacht, wel laat.
De war on drugs gaat onverminderd door op alle andere gebieden.

-spaceman-

Badass junkie

deadlock zei:
BlackRobBlunt zei:
Ja, tenzij ze je op willen pakken.
Nonsens. Bullshit. Ongefundeerde poep.

Oh Ja!!?? Na een nachtje stappen heb ik zonder reden en de rest van de nacht in de cel moeten zitten. (had gewoon stomme pech dat ik net op dat moment op de plaats was, er onstond en rel, ik had er niks mee te maken.) Ik had redelijk wat wiet bij me: 3-4 gram. Ze gaven me en keuze: ik moest er afstand van doen of er een boete voor betalen/langer zitten ... Et Voila, het bewijs...

Delcasa88

Bewuste gebruiker

deadlock zei:
BlackRobBlunt zei:
Ja, tenzij ze je op willen pakken.
Nonsens. Bullshit. Ongefundeerde poep.
Geen nonsens. Geen bullshit. Wel degelijk gefundeerde poep.

In Nederland is het bezit van canbis verboden. Echter wordt een bezit van <5gram gedoogd. Gedogen betekend voor de wet dat het niet actief wordt opgespoort. Dat betekend dat jij, net zoals -spaceman-, gewoon opgepakt kan worden voor het bezit van wiet. Ofzoals blackrobblunt zegt...Als ze je willen oppakken, kunnen ze 't wel.

Het kweken van 5 planten mag ook alleen zonder gebruik van kweek 'hulpmiddelen', waaronder een lamp etc valt. Ook hebben mensen hun kweek kwijtgeraat omdat plantenbakken als hulpmiddel waren aangedragen :confused: Daarom is het Nederlandse beleid zo raar...Het is maar net wat hun op dat moment het beste uitkomt...

edit: < en > door elkaar gehaald :rolleyes:

electergie

Belezen gebruiker

ze kunnen 't beleid altijd wel verbeteren
zieklache over die plantbak

maar wat ben ik blij dat de USA hierover ne keer ga stemmen
ook al leef ik daar nie, op reis wil ik op 't gemakske ene kunne blaze

deadlock

Badass junkie

-spaceman- zei:
Oh Ja!!?? Na een nachtje stappen heb ik zonder reden en de rest van de nacht in de cel moeten zitten. (had gewoon stomme pech dat ik net op dat moment op de plaats was, er onstond en rel, ik had er niks mee te maken.) Ik had redelijk wat wiet bij me: 3-4 gram. Ze gaven me en keuze: ik moest er afstand van doen of er een boete voor betalen/langer zitten ... Et Voila, het bewijs...
Dat kan alleen als je de openbare orde verstoord hebt en anders heb je geen flauw idee van wat je rechten zijn en had je moeten vragen om een advocaat omdat ze het simpelweg niet af mogen pakken (gedoogbeleid remember!).

abby

Belezen gebruiker

deadlock zei:
TeKNoZem zei:
Leuk dat Geert straks aan de macht komt? Hij is ook zo liberaal...

Drientje

DF-koning

deadlock zei:
TeKNoZem zei:
Ja, waarom hoor ik daar niets meer over? Haïti kwam voor JPB precies op tijd, vuile hond. God houdt hem een hand boven het hoofd lijkt wel.

TeKNoZem

Wijs gebruiker

Drientje zei:
deadlock zei:
TeKNoZem zei:
Ja, waarom hoor ik daar niets meer over? Haïti kwam voor JPB precies op tijd, vuile hond. God houdt hem een hand boven het hoofd lijkt wel.

God, de media, of de rest van de politiek? Het zijn alle drie onbegrepen raadsels..

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan