Utopia truffel trip

transformated

Badass junkie
Ik zal me trip zo goed mogelijk proberen te verwoorden. Eerlijk gezegd ging ik bijna geen report schrijven maar vond het wel een memorabele trip dus hierbij. Ik probeer alles volgens wat ik me herinner te schrijven volgens de tijdlijn.

Wie: ik alleen
Wat: truffels utopia 15g
Waar: thuis

Het is 18:00. Tijd om aan me avondeten te beginnen. 15 minuten lang zit ik te kauwen zodat zeker alles word opgenomen de rest slik ik naar binnen met wat cola. Terug naar de computer een beetje op DF cruisen en wat muziek. Een +-20 minuten later heb ik plots een raar gevoel vanbinnen en de realiteit alles begint te hervormen naar iets anders maar blijft hetzelfde. Ik staar naar me computer die begint te ademen naar me. Plots krijg ik hetzelfde gevoel als wanneer een xtc onverwachts als een bom ontploft in je hoofd dat het te zwaar is op dat moment. Ik word wat onrustig en lichtjes angstig dus besluit ik me effe op me bed te zetten en wat tv te kijken want achter de computer was het wat overweldigend. Ik besluit first dates op te zetten en wanneer ik het opzet hoor ik een totaal ander gesprek dan wat ze eigenlijk zeggen. Plots uit het niets word alles doorgespoeld x16 en zeg ik even van wtf en dan gaat alles in slowmotion. Ondertussen gaat de tijd heel traag voorbij de trip is nog maar 1 uurtje bezig en het voelt al als ik op de piek zit. Het intense gevoel van angst word ook erger. Toen begon ik te denken aan me ontwenning van de oxycodone en lormetazepam en dan begint heel me lichaam te bibberen/shaken. Ik dacht de hele tijd van hoe stom en erg het eigenlijk was om van me cold turkey te doen en hier sta ik nu geconfronteerd te worden door de truffels ermee. Ik begin het te "accepteren" dat het zo gebeurd is en ik let wat op me ademhaling en het bibberen/shaken gaat langzaam weg. Hiermee ging de angst en onrust nog niet weg in tegenstelling ik begin te denken dat ik misschien gek word maar in me achterhoofd zeg ik tegen mezelf het gaat wel overgaan. Zoek een manier en je zal wat beter zijn maar wat als het toch 8 uren duurt dan zit ik hier alleen. Ik besluit om eens wat muziek op te zetten en toen belt me vader me op messenger. Ik compose mezelf wat en ik zeg eigenlijk dat ik de truffels 1-2 uren geleden heb opgegeten (hij wist het al van op voorhand). Hij praat normaal tegen ik vraagt wat ik al zie en voel. Natuurlijk zeg ik dat alles in orde is en hij zegt dat ie later nog eens terugbelt. Hier heb ik geen tijdsbesef meer. Ik kijk naar een kerstlicht en plots sta ik erin maar ook eruit. Het is 20:47. Ik kan plots genieten van de trip alsof ik op een knop heb geduwd. Ik heb niet echt visuals maar wel heel me realiteit die fucked aanvoelt. Ik krijg de munchies vlug pizza bestellen had geen zin in een menu. Ik voel me euforisch maar wel sloom. De bel gaat en ik vraag me af wtf ik heb juist gebeld. Plots geraak ik niet uit me woorden en begin ik wartaal te spreken. Met een ei in me broek naar beneden en ik knik alleen maar als er iets gezegd word. Kijkt ze heel raar naar me en zie ik haar gezicht smelten maar eigenlijk bleef ik maar kijken:flushed:. Wonderbaarlijk is de betaling gelukt met de pin nu naar boven. Lekker eten en plots begin ik hevig aan iemand te denken en wat die persoon heeft meegemaakt en het is net alsof ik de pijn begin te voelen van die persoon. Ik voelde me verdrietig en begon te wenen al denkend aan die persoon. Ik realiseer me het eindelijk ze pijn. Het is 21u50. Ik heb juist een belangrijk gesprek gehad met de tv over hoe alles anders moest. Het voelt alsof de trip wat zachter word maar meer naar een happy omgeving me comfort zone. Vanaf 22u00 tot 00u00 is de tijd heel rap voorbij gevlogen ik heb het nog nooit opgemerkt. In die tijdsduur had ik een playlist opgezet maar ik herinner er me de helft er niet van, ik ging teveel op in het zalige effect van de muziek op dat moment (klaarkomen:wink:). Tijd om een plasje te doen. Ik ging krom en probeerde me niet te laten slingeren waarbij ik de slappe lach kreeg, zet me omgekeerd op het toilet en lekker plassen aaaah dat doet deugd. Ik geniet van de laatste effecten in bed liggend met wat muziek op de achtergrond en rond 03:00 val ik in slaap als een blok tot 11:20.
Dit was zeker de beste trip die ik gehad heb maar ook de meeste intense. Dingen zien was er niet echt zoveel sprake van. Deze trip zal me nog lang bijblijven 10/10. Not for beginners!

Martinus

Wijs gebruiker
Hehe. Dat je nog honger heb op een trip. Bij mij is de sensatie van smaak helemaal raar. Ik krijg amper een appel weg.

Bovenaan