Vaag gevoel in hoofd dagen na XTC

Haunter

Newbie
Laatste tijd iets te enthousiast geweest met XTC, heb er op 1 avond 3.5 genomen en ja ik weet dat is dom en veel. Alleen nu heb ik de hele week soms een leeg, licht gevoel in me hoofd voor 1-2 secondes. Het is niet echt te omschrijven. Het is meer alsof me hoofd heel even heel licht is ofzo. Ook heb ik gister voor het eerst net voordat ik sliep gehad dat ik een schok door me lichaam kreeg en dat me arm opeens omhoog ging ofzo heel vaag. Wijst dit uit op hersenschade? Of is me serotonineniveau heel laag/op? Of is het iets anders?
 
Je hersenen moeten wennen aan de grote daling van het serotonine gehalte. Dat kan bijvoorbeeld duizeligheid, moeheid en zweverigheid veroorzaken. Ik zou me er niet te druk om maken, maar let wel op je gezondheid de komende weken. Rust goed uit, sport af en toe wat, en ga even niet aan de X ;)
 
Okee bedankt voor je antwoord. Dacht al dat het zoiets zou zijn. Heb gister een potje 5-htp gehaald en eet deze week extra gezond en veel sporten dus dan moet het wel goedkomen hoop ik. Heb er vandaag nog geen last van gehad.
 
Terug
Bovenaan