Vaag na XTC

Gfismad

Newbie
Beste Forumleden,

Ik gebruik af en toe xtc, de laatste keer is zo,n 8 maanden geleden. Andere drugs doe ik niet. Ik hou er altijd netjes zo,n 3 maanden tussen, soms zelf 5 of 6 maanden omdat ik het alleen gebruik op feestjes die ik echt vet vind. Ik heb nooit echt problemen ervaren tot de laatste keer 8 maanden geleden. Zo,n 2 weken na het gebruik kreeg ik een raar gevoel in mijn hoofd. Het gevoel begon vaak zo,n 2/3 uur na dat ik wakker was geworden. Ik kan het het beste beschrijven als een licht dronken, vergeetachtig gevoel. Ook had ik moeite met een gesprek blijven volgen, sliep erg veel, had een slechte concentratie en moest lang nadenken om een antwoord terug te geven als iemand iets vroeg.

Goed om erbij te zeggen is dat we de ochtend na het feest zouden stoppen met roken. Ook heb ik dit toen ruim een maand volgehouden. Ook heb ik na het gebruik van de xtc 2 dagen melatonine gebruikt.

Na een week deze klachten te hebben heb ik besloten naar de huisarts te gaan en alles eerlijk verteld. Deze hield het op bijwerkingen van het stoppen met roken. Ik zelf twijfel of dit niks met de xtc te maken heeft.

Uiteindelijk zijn na ruim 2 weken de klachten geleidelijk weggegaan.

Hebben jullie dit wel eens meegemaakt of hier van gehoord? Ik ben erg benieuwd.

Bedankt alvast.

Bovenaan