vaag ??

Dus als ik het goed begrijp.
Na alles wat ik gelezen heb hier op dit forum moet ik nu dood gaan ?
Want ik heb ong 1 1/2 jaar ghb gebruikt het eerste jaar niet elke dag maar het laatste half jaar wel.

Ben nu zins gister gestopt heb een beetje last van trillerige zweethandjes
maar voor de rest voel ik me wel gewoon goed hoor
gebruikte een liter p/m
is dit dan raar of kan ik alsnog zomaar dood neer vallen ????

ja het begon gewoon af en toe maar nu is het gewoon een gewoonte geworden :( in me omgeving doet iedereen het dus het ging geleidelijk aan steeds meer
ben er ook wel weer ff klaar mee daarom ben ik nu dus ook gestopt maar heb een beetje rond gelezen hier en er wordt gezegt dat je hart ophol slaat
maar ik voel me wel goed eigenlijk alleen slecht slapen en beetje tril handen

Robdebob

Bewuste gebruiker
Je hebt ons te weinig informatie gegeven om hierover te oordelen:
- hoeveel gebruikte je per dag en per uur ?
- deed je het alleen 's avonds of de hele dag door ?
- gebruik je benzo's nu je gestopt bent ?
- was je ghb erg puur ?
Het kan best dat je ineens cold turkey kan afkicken, maar misschien komen de echte afkickverschijnselen nog, pas maar op dus :wave:

drmartin

Experimenterende gebruiker
Hier klopt iets niet, als ik jou was zou ik snel naar het ziekenhuis gaan. Normaal moet je erg last van ontwenningsverschijnselen krijgen

gebruik het 1 1/2 jaar eerst af en toe
toen later elke avond
de laatste 3 weken elke dag de heledag
om de drie uur een buisje, is 4 ml
of het erg puur was weet ik niet het was in iig niet verdund ofzo
ik gebruik geen benzo's
ben nu ff gestopt om dat ik het gevoel had dat als ik wel door zou gaan het wel eens lastig zou kunnen worden
had gister wel tril handen en telkens brandend maagzuur
heb nu net gesport en voel me helemaal goed nergens last van (klein beetje hoofd pijn maar daar heb ik wel vaak last van dus wil niet zeggen dat het daar door komt )

davie

Wijs gebruiker
Het zal wel meevallen en ik denk dat je er tijdig genoeg bij bent. Of het schade heeft aangebracht weet ik natuurlijk niet. Maar het zal wel meevallen aangezien je wel zonder kunt.

Melk hersteld geloof ik de maagwand. Dus ik zou zeggen drink iig voldoende melk. Zweethanden en zo wil nog niet zeggen dat je lichamelijk afhankelijk bent, maar dat is vaak wel een erg serieus signaal.

Ik denk dat de grootste problemen zich echt voordoen bij diegene die niet meer overeind kunnen staan zonder. Pas dan worden nieren en lever zo aangestast aangezien zij de giftige stoffen niet meer kunnen verwerken. Dat je maag wordt aangetast komt ook wel doordat je te weinig erbij drinkt denk ik. Erg belangrijk is altijd om veel water te drinken. Water zuivert namelijk je lichaam en spoelt je nieren. Altijd goed drinken dus. Indien je te weinig water neemt kan het ook je slokdarm aantasten.

Als je het dan toch doet wel genoeg drinken dan. Water om te spoelen en melk om te herstellen.

heey
bedankt he :wink:
ja ik begon me al erg zorgen te maken van wat ik allemaal las ik dacht strax stopt me hart gewoon ofzo
maar het valt dus wel wat mee gelukkig :grin:
ga nu zoiezo ff een maand stoppen heb daar verder ook geen moeite mee ook niet als vrienden het wel doen ofzo dus daar ben ik wel blij om
nou bedankt voor de reacties
groetjes

Bovenaan