Vaak xtc doen

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
Hallo mensen,

In 2020 heb ik veel meer xtc gedaan dan ooit tevoren. De eerste pil die ik kocht in 2018 had ik ook in 2 keren opgemaakt en de eerste keer was in december en later in januari ofzo, toen voelde het ook minder goed. Maar in 2020 heb ik elke maand, soms elke 2 weken of een week. Niet het hele jaar door maar wel grote periodes.
En de laatste paar keren waren dit jaar, ik heb meer dan dit gedaan dit jaar maar dit zijn de laatste keren (tussen de andere keren zaten lange periodes tussen, behalve in de winter deed ik het nog veel) : 10 juli , 12 augustus en 28 augustus. 2 pillen, 3 pillen , 1 pil. Is het echt zo slecht om vaak xtc te doen? Heb er ook wel spijt van maar vaak kon ik het echt niet laten

Black fox

Newbie
Hey, mijn persoonlijke ervaring is dat het weldegelijk negative effecten heeft op lange termijn. Ik heb vanaf mijn 16e bijna elke week xtc gebruikt, nu 1 of 2x per jaar. Maar ik kan toch echt goed merken dat mijn serotonine receptoren blijvend beschadigd zijn( depressie etc). Achteraf had ik veel voorzichtiger moeten doen.. Maar je bent jong en maakt soms onverstandige keuzes. Als je er elke keer minimaal 3 maanden tussenhoud blijft het leuk en is de schade beperkt.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Lees dit aub echt even GOED door!

Het gaat niet alleen om eventuele schade/klachten die je gelijk merkt maar er KAN flinke blijvende schade optreden op de lange termijn. Concentratie problemen, depressief zijn, slapeloosheid, verslechtering van je cognitieve vermogens.
Advies van mij is om een heel lange periode geen serotonine slurpers te gebruiken. Half jaar of liever nog een jaar.

Had gisteren weer xtc gebruikt, i was in a hurry, voelde me te down. En de dealer gaf 4 pillen. Wilde eerst maar 2 pillen nemen.
Maar van de 3e pil weet ik niks meer. en de andere had ik gewoon genomen, ik was helemaal vaag. En nu nog steeds. Heb ook soms schokken in me hoofd en kan soms niet goed ademen. Ik praatte gewoon ook in mezelf wat ik vaker heb gedaan op xtc. Was helemaal alleen, maar in me hoofd leek het of mensen iets tegen me zeiden

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Heb ook soms schokken in me hoofd
Dat is een zeer bekende reactie van veel te vaak en veel te veel serotonine drugs gebruik. Brain zapps noemen ze die. Check google maar eens.

en kan soms niet goed ademen.
Ook dit is door teveel te vaak en je lijf uitputten.
Zie beiden als een ernstige waarschuwing van je lijf en brein. Je bent echt zoooo je brein aan het verkloten en frituren. Stop er mee!
Zoek er desnoods hulp voor bij je huisarts.
Je gaat er zo mega spijt van krijgen als je zo door gaat. en dan denk je: “had ik nou maar….”

Zoveel tegen adviezen hier van anderen en toch doen. Eigenwijze drollebol! 😉

Dat is een zeer bekende reactie van veel te vaak en veel te veel serotonine drugs gebruik. Brain zapps noemen ze die. Check google maar eens.

Ook dit is door teveel te vaak en je lijf uitputten.
Zie beiden als een ernstige waarschuwing van je lijf en brein. Je bent echt zoooo je brein aan het verkloten en frituren. Stop er mee!
Zoek er desnoods hulp voor bij je huisarts.
Je gaat er zo mega spijt van krijgen als je zo door gaat. en dan denk je: “had ik nou maar….”

Zoveel tegen adviezen hier van anderen en toch doen. Eigenwijze drollebol! 😉
Ik vind adziezen moeilijk

Zeehond

Wijs gebruiker
Ik vind adziezen moeilijk
Heel veel dingen in het leven zijn moeilijk en soms moet je doorzetten, zoals nu.
Iedereen hier heeft het beste met je voor en met jouw toekomst.
Je bent jong en hebt je hoofd nog ff nodig 😉.
Maar het is jouw leven. We hebben opgeschreven voor je dat als je zo door gaat dit op korte en lange termijn problemen op gaat leveren.
Er zijn hier genoeg mensen met spijt, dus probeer niet in die groep te komen nu dat nog kan.
Het zijn geen adviezen, maar levenslessen van anderen; je kunt er van leren en je staat niet alleen 💪
Ik hoop dat je het op kunt pakken, succes!

Heel veel dingen in het leven zijn moeilijk en soms moet je doorzetten, zoals nu.
Iedereen hier heeft het beste met je voor en met jouw toekomst.
Je bent jong en hebt je hoofd nog ff nodig 😉.
Maar het is jouw leven. We hebben opgeschreven voor je dat als je zo door gaat dit op korte en lange termijn problemen op gaat leveren.
Er zijn hier genoeg mensen met spijt, dus probeer niet in die groep te komen nu dat nog kan.
Het zijn geen adviezen, maar levenslessen van anderen; je kunt er van leren en je staat niet alleen 💪
Ik hoop dat je het op kunt pakken, succes!
Erg bedankt, klonk echt oprecht, en ook bedankt iedereen die goed reageert

Had gisteren ook codeine gehaald omdat ik de xtc dip minder wilde maken. Een vriend van mij kwam mijn kant op en hij had ook nog Dexamfetamine, een middel waar ik niet heel fan van ben. Maar gisteren had ik gewoon zin om opgepept te worden om dat ik zo lang wakker was geweest. Deze nacht heb ik misschien 8 uur geslapen, niet genoeg na zo lang wakker geweest te zijn en zoveel xtc had gedaan. Me wekker ging vanochtend en ik was een beetje misselijk en gewoon moe. Heb nu nog steeds het gevoel dat ik lang wakker ben. En in de ochtend had ik geen tijd om koffie te maken en te drinken, had heel erg getreuzeld. Dus in plaats van koffie nam ik dexamfetime. Had ook in het weekend benzos genomen.

Is dit slecht na een dag xtc en 2 dagen erna. En is het onverstandig om nu weer Dex te nemen, want heb er heel veel zin in, slurpt dit ook iets van je stoffen?
Ik hoor het graag en ik waardeer de berichten heel erg

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!

Zeehond

Wijs gebruiker
Had gisteren ook codeine gehaald omdat ik de xtc dip minder wilde maken. Een vriend van mij kwam mijn kant op en hij had ook nog Dexamfetamine, een middel waar ik niet heel fan van ben. Maar gisteren had ik gewoon zin om opgepept te worden om dat ik zo lang wakker was geweest. Deze nacht heb ik misschien 8 uur geslapen, niet genoeg na zo lang wakker geweest te zijn en zoveel xtc had gedaan. Me wekker ging vanochtend en ik was een beetje misselijk en gewoon moe. Heb nu nog steeds het gevoel dat ik lang wakker ben. En in de ochtend had ik geen tijd om koffie te maken en te drinken, had heel erg getreuzeld. Dus in plaats van koffie nam ik dexamfetime. Had ook in het weekend benzos genomen.

Is dit slecht na een dag xtc en 2 dagen erna. En is het onverstandig om nu weer Dex te nemen, want heb er heel veel zin in, slurpt dit ook iets van je stoffen?
Ik hoor het graag en ik waardeer de berichten heel erg
Ik sluit me aan bij @De Dunne. Zij slaat de spijker op z’n kop!
Na mijn oprechte reactie sta ik verbaasd dat je met deze vragen komt.
En is die vriend iemand die je wil helpen en daarom Dex mee neemt voor je?
Aan zo’n vriend heb je nu niet veel….

Ik vind het moedig dat je dit na onze eerdere berichten nog deelt met ons.

Maar wat moeten we nou eigenlijk tegen je zeggen?
Alles wat je ons schrijft is op z’n minst onverstandig. Maar dat snap je zelf ook.
Kap nou gewoon even met alles, geef je lichaam en je hersenen tijd om te herstellen.
Probeer goed te slapen en gezond te leven.

Wij hebben ook echt wel eens ergens zin in, net als jij. Of zin om opgepept te worden.
Als je drugs zo in gaat zetten, dan rol je ongemerkt een verslaving in.
En gezien je verhaal schat ik in dat je hier gevoelig voor bent.

Boyman

Belezen gebruiker
Had gisteren weer xtc gebruikt, i was in a hurry, voelde me te down.

Los van alle andere dingen die je zegt en vraagt in deze thread (en de bijbehorende adviezen die je niet wilt horen), dit vind ik echt wel een gevaarlijke opmerking. Drugs gaan gebruiken omdat je down bent is echt een slippery slope hoor. Natuurlijk laat XTC je weer een paar uurtjes lekker voelen maar zodra dat uitwerkt zit je alleen maar veel dieper in het gat wat je zelf aan het graven bent. Laat staan met de hoeveelheden die jij blijkbaar gebruikt..

Ik begrijp niet zo goed wat het punt van deze thread is? Je vraagt naar de bekende weg en als mensen dan hun welgemeende advies geven dan laat je dat links liggen. Hoop je iemand te vinden die je gaat geruststellen dat het geen kwaad kan om wekelijks xtc te doen? Want die ga je hier niet vinden.

Bedankt voor de berichten. Ik weet echt niet goed waarom ik er niet goed over na dacht om xtc te nemen, en het bijnemen ging automatisch. Het spijt me echt heel erg. En ook dat ik dex heb genomen. Ik denk niet dat het een echte vriend is maar hij is wel aardig. Ik moet weg dus ik reageer later verder. Maar ik waardeer de berichten en ik heb heel veel spijt dat ik niet geluisterd heb. Het gaat nu echt niet goed. Heb het gevoel dat ik naar de dokter moet. Maar ik moet ook nog naar school

Mevrouw Pløp

Wijs gebruiker
Bedankt voor de berichten. Ik weet echt niet goed waarom ik er niet goed over na dacht om xtc te nemen, en het bijnemen ging automatisch. Het spijt me echt heel erg. En ook dat ik dex heb genomen. Ik denk niet dat het een echte vriend is maar hij is wel aardig. Ik moet weg dus ik reageer later verder. Maar ik waardeer de berichten en ik heb heel veel spijt dat ik niet geluisterd heb. Het gaat nu echt niet goed. Heb het gevoel dat ik naar de dokter moet. Maar ik moet ook nog naar school
Goede reden er ver weg van te blijven zolang je niet sterk genoeg bent dat onder controle te houden dus.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan