vage keta trip

Discussie in 'Ketamine' gestart door oortjes, 9 okt 2017.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. oortjes

oortjes Bewuste gebruiker Tripreport Analist

hallo,

Ik heb afgelopen zaterdag keta gedaan met een vriendinnetje van mij. Ik heb 2x eerder keta gedaan maar kwam nooit op het zelfde niveau waar ik nu in kwam. Ik vond het zelfs een beetje eng maar kan er achteraf toch wel een beetje om lachen. kunnen jullie mij misschien vertellen waardoor ik dit ineens had?

Ik had 2 jointjes gerookt in de middag. In de avond merkte ik daar niets meer van. Rond 21.30 kwam ze bij mij aan, ik denk dat we rond 22.15 de keta hadden neergelegd. We besloten eerst nog een jonko te roken. Dit hadden we al eens eerder gedaan met zn 2e om puur het effect te bekijken als je erbij blowt. Dat ging allemaal prima die ene avond. Ik pak het bord met de lijntjes erop en zie dat ze wel groter zijn dan we de vorige keer deden. Anyway, we wouden los gaan deze avond dus we besloten ermee door te gaan. dikke lijn van 1cm breed en 4cm lang gok ik. Normaal duurt het 5-10 minuten voordat ik de effecten begin te voelen maar nu was het na 1-2 minuten al fors aanwezig. We waren bezig met een film opzetten en ik had de ps4 controller in me hand. Na 5 minuten snapte ik niets meer van de controller en gaf ik em aan mn keta partner. 30 minuten in, ik kon niet meer bewegen,praten, denken was lastig en alleen vaag naar de film kijken. Het licht was te fel (is het helemaal niet), ik zag wat er gebeurde maar ik snapte er geen fuck van. Het werd erger en erger, ik werd steeds vermoeider en had geen controle meer over mijn lichaam. Ik had behoefte om mijn ogen dicht te doen maar uit eindelijk niet gedaan omdat ik met iemand samen was. pas na 2-3 uur voelde ik me weer oke worden en heb ik nog een jonko gerookt. het kwam weer iets omhoog maar dit keer wel chill.

Ik welk stadium heb ik gezeten en hoe kan ik het beste omgaan met deze situatie zodat ik de volgende keer hier niet ''bang'' voor hoef te zijn. Ik had andere keta dan voorheen en de lijn was dikker dan normaal, maar geloof niet dat het zo dusdanig veel was dat ik zo weg moet spacen.

what you guys think?

2. Doffert

Doffert Newbie

Op dit moment spreek ik wel uit eigen ervaring, maar als ik een lijn ketamine leg van de afmetingen die jij zojuist benoemde kan ik beter gelijk de ambulance bellen. Het kan zo zijn dat de kwaliteit niet 'helemaal in orde' is natuurlijk waardoor zo een grote hoeveelheid benodigd was of was de 'hoogte' van de lijn dermate laag dat het alsnog niet heel veel was?

Maar dat even terzijde. Bobsacamano heeft de verschillende 'niveau's' hier duidelijk in woorden gezet.

3. HardcoreGabber

HardcoreGabber Bewuste gebruiker

Me eerste paar keer ketamine ervaarde ik dat ook bij hogere dosissen. Klinkt gek maar ga toch is proberen te lopen, probeer wat te doen. Vind het altijd wel grappig. Het is lastig maar geeft juist de leuke grappige momenten. En je hoeft nergens bang voor te zijn, de manier hoe je op zo moment denkt kan angst wekken, je snapt de wereld niet maar ook jezelf niet.

4. Roze olifant

Roze olifant Bewuste gebruiker Tripreporter

Ik weet niet hoeveel ervaring je hebt met ketamine, maar dit klinkt voor mij vrij 'normaal' voor een ketamine-ervaring? De beschrijving van je lijn klinkt wel heftig, als een aardig zieke dosis, maar het zegt ook weer niet zoveel zonder de exacte milligrammen en zuiverheid te weten.

Heb ketamine zelf recent voor de eerste keer geprobeerd, 400 mg in totaal (opeenvolgend in kleine lijntjes van 50 mg) en meteen een flink heftige trippende ervaring gehad - ik wist ook niet wat ik meemaakte, snapte totaal nergens meer wat van en kwam in een totáál onbekende wereld terecht, maar volgens mij is dat net wat ketamine is, geen clue, ultieme vaagheid.

Ik vind je verhaal eigenlijk nog niet eens zo enorm heftig klinken voor de dosis die je gehad lijkt te hebben? Zou de volgende keer je ketamine laten testen (weet niet of je dat gedaan had) en in kleinere lijnen opbouwen als je het als too much hebt ervaren.

5. Roze olifant

Roze olifant Bewuste gebruiker Tripreporter

Ik lees altijd overal dat lopen op hoge dosissen ketamine gevaarlijk is, want je kan flink vallen.

Los daarvan: mijzelf was het na die paar lijnen helemaal niet meer gelukt om op te staan. Ik kon niet eens rechtop op de bank zitten, viel gewoon om, totaal geen spierkracht meer. :laughing: Aparte ervaring wel.

Maar hoe doe jij dat dan vraag ik me af? Tot op welke dosis is lopen voor jou fysiek mogelijk?

6. HardcoreGabber

HardcoreGabber Bewuste gebruiker

Klinkt misschien ongeloofwaardig maar ik kan altijd lopen, hoeveel ik ook op heb. Kan er ook puur mee te maken hebben dat ik altijd al een heel bewegelijk lichaam heb gehad (adhd). Maar zal er ook wel mee te maken hebben dat ik stil zitten niet leuk vind. Trap lopen lukt me ook altijd, maar wel met veel moeite.

Lopen met hoge dosissen ketamine op wordt inderdaad afgeraden, vriend van me is 1x lelijk gevallen. Maar het blijft grappig :tongueout:

7. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator

Ik denk dat omschrijving van de lijnen hier wel met een grote korrel ketamine genomen moet worden... Een lijn van een centimeter dik? Pak eens een liniaal erbij oortjes en je zult zien dat een centimeter bizar dik is voor een lijn. Een lijn is vaak maar een paar millimeter dik namelijk. Als jullie lijnen echt zo dik waren geweest dan waren jullie gewoon out gegaan en was je na ruim een uur zo wappie als konijn wakker geworden zonder je verder iets te kunnen herinneren.

Verder klinkt je ervaring redelijk typisch voor ketamine in een gemiddelde dosering. Ik denk dat het vooral belangrijk is dat je je beseft voor een volgende keer dat ketamine geen sociale drug is en je dus ook gewoon geen rekening met de ander moet houden. Wil je je ogen dicht doen dan moet je dat gewoon doen. En tv kijken is ook gewoon arelaxt met keta op. Veel fijner is het om de kamer donker te maken en een rustig muziekje op te zetten. Wil je wel sociaal doen dan moet je of veel minder keta nemen of gewoon iets heel anders.

oortjes vindt dit leuk.
Laden...
Vergelijkbare Topics - vage keta trip
  1. 123123
    Reacties:
    6
    Weergaven:
    894
  2. SoftCruise
    Reacties:
    23
    Weergaven: