Gh0StSt4lk4r
Newbie
Hey ik ben ghost en ik zit met een probleem ik blow ongeveer een jaar en gaat altijd goed nog nooit bad gegaan of sow.
gister ik ging ''chillen'' met vrienden ff een jointj roken
het was rond 9 uur s'ochtends (zo vroeg heb ik nog nooit geblowt) en ik moet s'ochtends medicijnen slikken (ritalin en een wagenziek pilletje voor de bus reis)
wij een paar amnesia jointjes gedraaid
paar vrienden van mij waren al flink stoned
ik had een Ltje gedraaid en ik neem 2 hijsjes en ik werd al high duss ik d8 woot dit is echt chille wiet gek toen ik ongeveer de halve joint op had zijden men vrienden woow gek je zie er echt groen uit.
ik schrok me de tering ik d8 damn zo kan ik nie naar school ik voelde me eigen echt bruut stoned maar ik werd niet misselijk of zo en heb ook niet
weet iemand of dat door die pilletjes komt of door iets anderss
alvast super bedankt
gr ghost
gister ik ging ''chillen'' met vrienden ff een jointj roken
het was rond 9 uur s'ochtends (zo vroeg heb ik nog nooit geblowt) en ik moet s'ochtends medicijnen slikken (ritalin en een wagenziek pilletje voor de bus reis)
wij een paar amnesia jointjes gedraaid
paar vrienden van mij waren al flink stoned
ik had een Ltje gedraaid en ik neem 2 hijsjes en ik werd al high duss ik d8 woot dit is echt chille wiet gek toen ik ongeveer de halve joint op had zijden men vrienden woow gek je zie er echt groen uit.
ik schrok me de tering ik d8 damn zo kan ik nie naar school ik voelde me eigen echt bruut stoned maar ik werd niet misselijk of zo en heb ook niet
weet iemand of dat door die pilletjes komt of door iets anderss
alvast super bedankt
gr ghost