Ja tis een klein zakjeDan hoop ik dat je een heel klein zakje hebt .
Nee dat dacht ik ook al. Hoe zou t komen? Want toen ik t verspreid had zag het er veel uitHet zou inderdaad als het droog is iets minder wegen maar zoveel minder is niet normaal..
Iemand anders heeft het stiekem opgesnovenNee dat dacht ik ook al. Hoe zou t komen? Want toen ik t verspreid had zag het er veel uit
Haha als je het gaat wassen nu dan hou je haast niks meer over XDJe kunt het ook nog uitwassen heb ik gehoord.
Dan kun je zien hoe erg je genaaid bent.
Het klotste niet 😂 nee grapje. Nee niet heel erg. Smeerbaar zegmaar.Heb zelf ook wel eens gehad dat ik veel minder had toen het droog was. Was het heel erg nat? En het word minder omdat andere stoffen verdampen
Dit is wel érg harm reduction. POEF en de pep was helemaal verdwenen 😂Je kunt het ook nog uitwassen heb ik gehoord.
Dan kun je zien hoe erg je genaaid bent.
Hahahah okay nou vaag spul heb je danHet klotste niet 😂 nee grapje. Nee niet heel erg. Smeerbaar zegmaar.
Fk raar heb t via familie lid die regelmatig pep gebruiktHahahah okay nou vaag spul heb je dan
🤷🏼♂️ vervelend manFk raar heb t via familie lid die regelmatig pep gebruikt
Hmja. Heb t vandaag getest en doet zeker zn werk. Terwijl ik vorige week dezelfde had, toen voelde ik niet veel.maar die had minder lang gedroogd als deze. Deze is zeer goed🤷🏼♂️ vervelend man
Ahhh ja dat kan, nou mooi toch have fun!Hmja. Heb t vandaag getest en doet zeker zn werk. Terwijl ik vorige week dezelfde had, toen voelde ik niet veel.maar die had minder lang gedroogd als deze. Deze is zeer goed![]()
Thanks man. Jij ook mocht je nog iets gaan doenAhhh ja dat kan, nou mooi toch have fun!
Thanks🤙🏽 ik ga me laatste biertje drinken en 4fma opmaken en dan voorlopig klaar met de zooiThanks man. Jij ook mocht je nog iets gaan doen
Methanol weegt 0,8 gram per milliliter. Ik weet niet hoe nat die speed was, maar dan zou je 4,5 mL oplosmiddel erbij moeten hebben gehad. Klinkt voor mij best nog wel plausibel eigenlijk.Hallo,
Ik had 5 gram natte pep gekocht, verspreid op een vlak oppervlak en laten drogen. Na een dag heb ik het in een zakje gedaan en gewogen. Nu blijkt het 1.4 g te zijn incl zakje?! Is het normaal dat het zo veel minder wordt als het droogt??
Dan snap ik ook gelijk waarom dealers natte speed zouden willen verkopen. Want dan kun je methanol gewoon voor 5 euro per milliliter verkopen in plaats van 10 euro per liter 😂Methanol weegt 0,8 gram per milliliter. Ik weet niet hoe nat die speed was, maar dan zou je 4,5 mL oplosmiddel erbij moeten hebben gehad. Klinkt voor mij best nog wel plausibel eigenlijk.
Ja prc. Moet niet te vaak. T moet ook leuk blijvenThanks🤙🏽 ik ga me laatste biertje drinken en 4fma opmaken en dan voorlopig klaar met de zooi
Daarom man preciesJa prc. Moet niet te vaak. T moet ook leuk blijven![]()
Toppie. Ik hoop zo te kunnen slapen. Fijne avond nogDaarom man precies
Same man rustig aan jij ook💪🏽Toppie. Ik hoop zo te kunnen slapen. Fijne avond nog
Heb gevraagd en was blijkbaar 4g. Ik heb niet veel ervaring met speed pasta. Maar het was niet heel vochtig.Het lijkt me toch wel erg onwaarschijnlijk. Zeker als je zegt dat het een pasta was. Ik heb een keer speed gehad die eenmaal ontdooit voor een deel letterlijk vloeibaar was.
Daar bleef na drogen pakweg 1/3e deel van over.
Nou is 1,4g van 5g 36% dus vergelijkbaar. Maar dat het dan nog pasta is, is wel opmerkelijk.
Je zegt 5g te hebben gekocht. Was het ook echt 5g?
Of is Herman de Huisgeest ermee aan de haal gegaan?
Gebruikelijk is dat je ongeveer 50% - 60% overhoudt na drogen.
Dat en daarnaast het hardnekkige fabeltje dat speed zijn kracht verliest als het droog is.Dan snap ik ook gelijk waarom dealers natte speed zouden willen verkopen. Want dan kun je methanol gewoon voor 5 euro per milliliter verkopen in plaats van 10 euro per liter 😂
Oh maar ik denk dat je het vrij subliem gedaan heb, niks aan toe te voegen.Veel beter kan ik het niet in woorden uitdrukken 😂
nope weet niet hoeveel gram de pep droge zou zijn van natte ik zou je geld terug halen zws zou ik niet meer bij hem kopen maar blijkbaar is 5g natte 4g droog ongeveer zelf ook wel rare soorten pep gezien maar 5 naar 1,4 3,6g oplosmiddel pffHallo,
Ik had 5 gram natte pep gekocht, verspreid op een vlak oppervlak en laten drogen. Na een dag heb ik het in een zakje gedaan en gewogen. Nu blijkt het 1.4 g te zijn incl zakje?! Is het normaal dat het zo veel minder wordt als het droogt??
te veel gedroogdnope weet niet hoeveel gram de pep droge zou zijn van natte ik zou je geld terug halen
nope weet niet hoeveel gram de pep droge zou zijn van natte ik zou je geld terug halen zws zou ik niet meer bij hem kopen maar blijkbaar is 5g natte 4g droog ongeveer zelf ook wel rare soorten pep gezien maar 5 naar 1,4 3,6g oplosmiddel pff
Waar kun je over het proces lezen? Ik wil absoluut niet zelf gaan lopen klooien 🤣👨🔬⚗️Dat en daarnaast het hardnekkige fabeltje dat speed zijn kracht verliest als het droog is.
Het nare is dat er aan dat fabeltje een kern van waarheid kleeft.
Zonder in te gaan op details van productie: als je slecht geproduceerde speed hebt waar teveel zwavelzuur in zit, dan vind er chemische reactie plaats waardoor er inderdaad amfetamine verloren gaat.
Wat is de oplossing? Nat in de vriezer bewaren.
Ja of je produceert gewoon goeie.... Ook een optie hè. Maar juist dat dit zo makkelijk is, maakt dat er zoveel gerommeld wordt denk ik. De meesten die het maken hebben geen flauw benul van de werkingsprincipes achter het proces.
En dan krijg je een beetje zo'n Heisenberg/ Jessy pinkman verhouding.
Overigens heb ik het zelf nooit gemaakt. Vond het alleen interessant om over dat proces te leren. En deze is als niet chemicus nog te begrijpen i.t.t. de pagina lange protocollen van de meeste andere middelen.
Waar kun je over het proces lezen? Ik wil absoluut niet zelf gaan lopen klooien 🤣👨🔬⚗️
Maar ik vind de leer achter amfetamine achtige stoffen interessant.