1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Van methadon afbouwen clonidine morgen beginnen suboxone

Discussie in 'Opiaten' gestart door Mother of an angel, 15 mei 2019.

?

Afbouw methadone met clonidine naar suboxone

Deze opiniepeiling zal sluiten op 29 mei 2019 om 02:08.
  1. Ervaringen afbouw methadone met clonidine suboxone

1 stem(men)
    100,0%
  2. Meningen

1 stem(men)
    100,0%
Meerdere stemmen zijn toegestaan.
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Hoi omdat de verslavingszorg in 040 me niet de weg op wilde helpen naar mijn doel. Zit ik nu in het buitenland, met nog wat methadon, clonidine en suboxone. Ik ben al twee weken vrij van roken van opiaten. En zat op 65 mg methadon. Nu op 20 mg voor de eerste dag met behulp van opbouw clonidine. Ik krijg ook 25 mg sera quel voorgeschreven. Maar de rest heb ik allemaal via internet aan moeten schaffen omdat Novadic me liever 3x per week op een hoge onderhoudsdoses 65mg meth houd. Ik wil morgen nadat ik die 20 mg meth heb ingenomen vanochtend over stappen op de suboxone. Beschrijving zegt na 24 uur laatste inname meth 20 mg. Wat zijn jullie ideeën. De Clonidine werkt wel tegen onwennig. Graag jullie reacties en ervaringen. Liefs An

Laatst bewerkt: 15 mei 2019
  2. Ervaringen en meningen gewenst over afbouwen methadon met clonidine en dan op de suboxone. Maar wanneer beginnen met suboxone??? Zie topic

3. hansje1963

hansje1963 Experimenterende gebruiker

24uur minimaal ja, en proberen zo lang mogelijk te wachten! Hoe is het inmiddels en op hoeveel suboxone ben je uitgekomen? Groetjes Hansje.

Laden...