Van plan om voor het eerst ketamine te doen

ooscaar

Wijs gebruiker
Okay dankjewel! Ik was ook niet van plan om gelijk zo wild te beginnen hoor, maar het zit er natuurlijk best in dat je op zo een avond 200 mg neemt. Ik zal dan maar niet voor slikken gaan en mijn neus na het avontuur uitspoelen met een fysiologische zoutoplossing.

Begin nu wel echt heel benieuwd te worden naar keta :P

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
ooscaar zei:
Okay dankjewel! Ik was ook niet van plan om gelijk zo wild te beginnen hoor, maar het zit er natuurlijk best in dat je op zo een avond 200 mg neemt. Ik zal dan maar niet voor slikken gaan en mijn neus na het avontuur uitspoelen met een fysiologische zoutoplossing.

Begin nu wel echt heel benieuwd te worden naar keta :P
Zeker als je het wat vaker gaat doen snuif je makkelijk 200mg weg op een avond. Mijn eerste keer had ik nog een mooie ervaring op 2x 30mg. Na het vaker geprobeerd te hebben merk ik wel dat ik steeds meer moet nemen om nog onder de indruk te zijn, terwijl ik het niet vaak genoeg doe om ook maar enige tolerantie te hebben. Keta heeft meerdere plateau's of levels en met name die eerste twee worden steeds minder interessant naar mate ik het vaker gebruikt heb.

ooscaar

Wijs gebruiker
De eerste keer zal ik sowieso wel rustig aan beginnen en dan kijk ik wel of ik dat genoeg vind of toch wat meer wil. Bedankt voor het advies, ik was denk ik anders wel gelijk begonnen met 50 mg en snel daarna weer 50, maar wellicht is dat wat veel voor de eerste keer.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
ooscaar zei:
De eerste keer zal ik sowieso wel rustig aan beginnen en dan kijk ik wel of ik dat genoeg vind of toch wat meer wil. Bedankt voor het advies, ik was denk ik anders wel gelijk begonnen met 50 mg en snel daarna weer 50, maar wellicht is dat wat veel voor de eerste keer.
Nee hoor, dat is prima. Ik maak altijd een spiegel vol met kleine lijntjes (van zo'n 25 mg per stuk). Dan neem ik om de 10 minuten ofzo een lijntje (of eerder natuurlijk, als het zo'n bui is).

En dan kunnen er uiteindelijk 2 dingen gebeuren waardoor ik niet meer verder kan:
- Ik zie zo erg dubbel dat ik de lijntjes niet meer kan vinden
- Of m'n neus raakt verstopt.

Bovenaan