Vanmiddag naar VNN voor intakegesprek

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Judasje

Newbie
Hi, hier mijn eerste post.
Twee jaar geleden in aanraking gekomen met coke. Dit was sporadisch, 1x in de maand. Maar dit werd snel twee gram per week. Na ontslag viel ik in een diep gat. Dus opzoek naar eigen uppers en downers.

nu zit ik op zo’n 10 a 14 etizolam met soms een biertje of twee. Dan heb ik rust in mijn hoofd en kan ik goed slapen. Maar dit duurt nu al zeker 4 maanden zo en mijn lijf en hoofd raken op en leeg. Zeker het korte termijn geheugen is een probleem.
Ook word ik uiteraard groggy wakker en zoek dan uppers. Die variëren van oude ritalin tot coke of a-php. Ik heb mezelf in een cirkeltje gebracht waar ik zelf niet uitkom. Vandaar via de huisarts de verwijzing. Wat ik morgen hoor en kan delen komt in mijn volgende post. Maar als iemand al verhalen wil delen of vragen heeft, please do so.

StraatPiraat

Wijs gebruiker
Hi, hier mijn eerste post.
Twee jaar geleden in aanraking gekomen met coke. Dit was sporadisch, 1x in de maand. Maar dit werd snel twee gram per week. Na ontslag viel ik in een diep gat. Dus opzoek naar eigen uppers en downers.

nu zit ik op zo’n 10 a 14 etizolam met soms een biertje of twee. Dan heb ik rust in mijn hoofd en kan ik goed slapen. Maar dit duurt nu al zeker 4 maanden zo en mijn lijf en hoofd raken op en leeg. Zeker het korte termijn geheugen is een probleem.
Ook word ik uiteraard groggy wakker en zoek dan uppers. Die variëren van oude ritalin tot coke of a-php. Ik heb mezelf in een cirkeltje gebracht waar ik zelf niet uitkom. Vandaar via de huisarts de verwijzing. Wat ik morgen hoor en kan delen komt in mijn volgende post. Maar als iemand al verhalen wil delen of vragen heeft, please do so.
Misschien vind je het fijn om wat persoonlijker met mensen te kunnen spreken die vergelijkbare situaties beleven.
Als je interesse hebt, ik heb een discord server met een leuke community waar veel over dergelijke dingen gepraat wordt.
Laat maar weten!

Overigens is het vooral chatten, maar soms is er ook een voice call gaande. Er is je niks verplicht, als je t niks vind kan je uiteraard gewoon leaven.

Judasje

Newbie
Bedankt StraatPiraat, lied dat je dit aanbied. Ik zal het zeker onthouden (vast na het lezen van mijn eigen bericht en wellicht meer reacties) aangezien mijn hogere cognitieve functies me behoorlijk in de steek laten.
Ik heb mijn vrouw en twee goede vriendinnen waar ik veel steun aan heb. Dus gelukkig heb ik een netwerkje die niet tot nauwelijks oordelen. Het lijkt wel een midlifecrisis op mijn 45ste maar wil wel graag gezond naar mijn 46ste 😁 maar iig dank!

StraatPiraat

Wijs gebruiker
Bedankt StraatPiraat, lied dat je dit aanbied. Ik zal het zeker onthouden (vast na het lezen van mijn eigen bericht en wellicht meer reacties) aangezien mijn hogere cognitieve functies me behoorlijk in de steek laten.
Ik heb mijn vrouw en twee goede vriendinnen waar ik veel steun aan heb. Dus gelukkig heb ik een netwerkje die niet tot nauwelijks oordelen. Het lijkt wel een midlifecrisis op mijn 45ste maar wil wel graag gezond naar mijn 46ste 😁 maar iig dank!
Geen probleem! Stel je voelt de behoefte kan je altijd nog even 'lurken'. Ik vind het zelf heel geruststellend om echt te zien dat ik er niet alleen voor sta of de enige ben.

Een van de leden daar heeft geloof ik een probleem met vergelijkbare doseringen benzos. Ik zal m eens hierheen sturen.

Judasje

Newbie
Graag, en ik besef heel goed dat ik het alleen moet doen, eerlijk zijn maar het gaat meer het feit dat die drie mensen weten wat en ook van het van het ontstaan. Dat is gewoon prettig. Maar het werk met ik zelf doen! En ik wil het ook. Cursussen genoeg gehad als VNN maar zo zie je maar dat leeft en professie is, dit zo maar kan gebeuren in korte tijd, met iets van voorgeschiedenis. Dit alles over anderhalf jaar en heeft weinig met Corona te maken.

Maar dank Straatpiraat, van dat je hem of haar hier heen wil sturen!

Nu slapen anders haal straks de intake niet of ik ben te groggy voor de intake 😂

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan