Verdoving bij gebruik cocaine

mijaser

Belezen gebruiker
Hallo :grin:

Heb nu enkele keren cocaine gebruikt, van 2 verschillende dealers.
De ene vond ik een stuk beter dan de andere. Van een klein lijntje hiervan voelde ik het al zeer hard. Bij de andere deed ik enkele lijntjes.
Maar wat mij nu opviel is dat bij de ene sos, de verdoving van mond en tanden,.. veel harder was dan bij de andere.(daar had ik het nauwelijks van)
Mijn vraag nu, is er een verband tussen hoe hard de sos u mond verdooft en de kwaliteit?
Is de sos met andere woorden (in de meetste gevallen, want er zullen wel middelen zijn die dit nabootsen) beter als hij harder verdooft of hoe komt het dat dit zo verschilt?

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Volgens mij heeft het met de versnijding te maken. Vaak wordt coke versneden met Lidocaïne (tandarts verdoving) en dan als je snuift wordt het plaatselijk verdooft. Meestal hoe meer de coke verdooft hoe meer lido erin zit. Althans denk het grotendeels aan de versnijding licht.

_shikantaza

Badass junkie
Het verdovende effect hoort bij coke, en is niet per se van versnijdingsmiddelen afkomstig. Men zegt wel dat coke minder sterk / snel verdooft dan bijv lidocaine. Het testcentrum heeft mij nog nooit aangegeven lidocaine aangetroffen te hebben in m'n samples, dus ik kan niet uit ervaring spreken.

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik weet het ook niet zeker maar heb het vaker gehoord dat dat mede een reden is waarom het soms veel meer verdooft als anders. Maar misschien even googlen en dit is wat wikipedia erover zegt:
Cocaïne voor recreatief gebruik is meestal versneden met poeders als bakpoeder, melkpoeder en suikers zoals lactose, glucose, inositol en mannitol; soms wordt het gemengd met lokale anesthetica waaronder lidocaïne of benzocaïne.

Wat ze doen om het verdovende effect na te bootsen want cocaine zelf is ook een lokaal anestheticum. Had er beter een vraag van kunnen maken van kunnen maken in het eerdere berichtje. Was ook meer een veronderstelling..

Pieter210

Bewuste gebruiker
dupont zei:
Het verdovende effect hoort bij coke, en is niet per se van versnijdingsmiddelen afkomstig. Men zegt wel dat coke minder sterk / snel verdooft dan bijv lidocaine. Het testcentrum heeft mij nog nooit aangegeven lidocaine aangetroffen te hebben in m'n samples, dus ik kan niet uit ervaring spreken.
Ben benieuwd naar de uitslagen van de door jou laten testen coke... Hoe zuiver was ie gemiddeld?

Joopiejo

Bewuste gebruiker
mijaser zei:
Maar sterkere sos is dus niet noodzakelijk plaatselijk harder verdovend dan mindere sos?
Bij een zelfde hoeveelheid en als het beide niet met verdovend spul is versneden dus wel.

_shikantaza

Badass junkie
Pieter210 zei:
dupont zei:
Ben benieuwd naar de uitslagen van de door jou laten testen coke... Hoe zuiver was ie gemiddeld?

Pieter, dat kun je teruglezen in het draadje viewtopic.php?f=2&t=39753

Spoiler: de op 80% geteste sample verdoofde ongeveer even goed/lang als de mindere. De mentale werking was wel zuiverder (wat kouder) dan de mindere versies (waarsch. oorzaak: levamisol is een actieve stof).

Pieter210

Bewuste gebruiker
dupont zei:
Pieter210 zei:
dupont zei:

Pieter, dat kun je teruglezen in het draadje http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=2&t=39753

Spoiler: de op 80% geteste sample verdoofde ongeveer even goed/lang als de mindere. De mentale werking was wel zuiverder (wat kouder) dan de mindere versies (waarsch. oorzaak: levamisol is een actieve stof).
Ok, merci.

Bovenaan