Verkeerde bestelling ontvangen? 4fma

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

wonderalice

Belezen gebruiker
Hallo, ik weet dat ik het moet laten testen om zekerheid te hebben en dat speculeren niet is toegestaan. Maar vraag mij toch af hoe 4fma pellets eruit horen te zien. Ik kan me bijna niet voorstellen dat ik het juiste heb ontvangen namelijk... Iemand die hier iets over kan zeggen? Heeft het überhaupt zin om dit te laten checken? En als dit sws niet klopt vraag ik toestemming om de vendor te noemen zodat de rest gewaarschuwd is...

Bijlagen

Laatst bewerkt:

verwondering

Bewuste gebruiker
Top Tripreporter
Hallo, ik weet dat ik het moet laten testen om zekerheid te hebben en dat speculeren niet is toegestaan. Maar vraag mij toch af hoe 4fma pellets eruit horen te zien. Ik kan me bijna niet voorstellen dat ik het juiste heb ontvangen namelijk... Iemand die hier iets over kan zeggen? Heeft het überhaupt zin om dit te laten checken? En als dit sws niet klopt vraag ik toestemming om de vendor te noemen zodat de rest gewaarschuwd is...
Had je 4-FMA besteld, of die combo die ze verkopen van 2-FMA en 4-FMA?

Deze vendor verkoopt namelijk ook een product dat 50 mg 2-FMA en 100 mg 4-FMA bevat. Die 2+4 die erop geschreven staat (slordig trouwens) duidt eerder op die combi.

Verder zijn pellets pilletjes, dus geen capsules. Vraag het voor de zekerheid even na bij de vendor.

acht.zes

Badass junkie
De Leukste Thuis!
Als je nou gewoon eens contact opneemt met de vendor en die verteld dat je vermoed dat die het verkeerde geleverd heeft...

Dat is in ieder geval de eerste stap die ik zou nemen in zo'n geval.

Mij is het nog niet overkomen, maar er worden relatief veel fouten gemaakt door vendors begrijp ik van vrienden. Maar daarnaast zijn ze vrij gemakkelijk, bij een foute levering mag je na contact het verkeerd geleverde vaak houden en wordt alsnog het goede opgestuurd.

Ik weet het niet zeker, maar het lijkt er op dat 'high van eigen supply' wel eens voorkomt lol!

wonderalice

Belezen gebruiker
Hee @acht.zes je hebt gelijk. Ik heb de vendor ook meteen een berichtje gestuurd, ik kreeg alleen niet meteen een reactie. Hij reageerde net eerst met het klopt allemaal precies. Toen ik nog wat verder vroeg over waarom het er anders uit ziet en waarom het capsules zijn ipc de bestelde pellets reageerde de hij met dat hij het toch allemaal niet zeker wist en dat hij het na ging vragen. Tot dusver nog niks weer gehoord. Mocht ik nog een reactie krijgen dan zal ik het laten weten.. @verwondering ook bedankt voor je reactie..

Laatst bewerkt:

Neo-Shulginist

Bewuste gebruiker
De allereerste fout is dat dit geen pellets (=gedrukte pillen) zijn maar capsules.

Om de capsules te vullen wordt meestal een vulmiddel toegevoegd zodat de hele capsule gevuld is. Anders kan de capsule indeuken en gaan lekken.
De inhoud van een bepaalde maat capsule is altijd hetzelfde.

Maar dan moet je er wel van uit gaan dat de vendor heel goed heeft gerekend hoeveel milligram 4-FMA er in een bepaald volume aan bindmiddel gaat. Je raad het al: dat zijn heel ingewikkelde berekeningen. Vertrouw er dus maar niet op dat vendors dit goed doen. Daarom liever nooit capsules bestellen maar gewoon poeder/kristallen kopen en dat zelf mengen.

Sowieso is deze vendor hartstikke shady en onprofessioneel. In zijn algemeenheid geldt dat alle vendors alle aansprakelijkheid over hun product wegwuiven. Zelfs bij gerespecteerde vendors heb ik gehad dat er uit een drugstest bleek dat in hun drug allerlei andere stoffen zaten, maar dat ze mijn mail met waarschuwing gewoon keihard ontkende. 'Nee hoor, wij verkopen alleen zuivere stoffen.'

Moraal van het verhaal: rc-dealers zijn niet te vertrouwen. Doe dat dus ook niet. Altijd alles laten testen en alles zelf afwegen.

Van dezelfde vendor laatst ook al wat foutjes opgemerkt. Heb 2fdck gehad die niet in orde was (inwerking duurde langer dan normaal, effect duurde veeeel te lang).
En te weinig pellets ontvangen van een andere stof.

Heb uiteraard beide bestellingen de vendor bericht gestuurd. De 2FDCK hadden ze een probleempje mee, gaf hij toe, echter mijn 2FDCK kwam volgens hem gewoon van eem goede batch, dus kreeg geen tegemoetkoming? Heel wazig, krijg het idee dat ze daar snoepen van eigen voorraad.

De pellets krijg ik bij een volgende bestelling nageleverd, mocht die er uberhaupt nog komen.. Ik ben er erg van geschrokken en toch een beetje huiverig geworden om daar weer te bestellen namelijk.

Wellicht beter eens actief op zoek naar iemand met een invitation link/code voor een andere betrouwbare vendor die ik heb gespot laatst..

PsyTekZ

Badass junkie
Tripreporter
Wellicht beter eens actief op zoek naar iemand met een invitation link/code voor een andere betrouwbare vendor die ik heb gespot laatst..
Weet niet niet of ik het hier zo mag zeggen, zoniet mag mijn post verwijderd worden, maar de enige vendor met invite code dat ik weet van heb kan je met google snel de weg naar een code vinden.

Natozlato

Bewuste gebruiker
Weet niet niet of ik het hier zo mag zeggen, zoniet mag mijn post verwijderd worden, maar de enige vendor met invite code dat ik weet van heb kan je met google snel de weg naar een code vinden.
Ik snap er niks van, ligt dat nou aan mij?

Ik bestel ook altijd bij deze vendor. Deze verhalen klinken niet goed!

psychedelicoo

Experimenterende gebruiker
Van dezelfde vendor laatst ook al wat foutjes opgemerkt. Heb 2fdck gehad die niet in orde was (inwerking duurde langer dan normaal, effect duurde veeeel te lang).
En te weinig pellets ontvangen van een andere stof.

Heb uiteraard beide bestellingen de vendor bericht gestuurd. De 2FDCK hadden ze een probleempje mee, gaf hij toe, echter mijn 2FDCK kwam volgens hem gewoon van eem goede batch, dus kreeg geen tegemoetkoming? Heel wazig, krijg het idee dat ze daar snoepen van eigen voorraad.

De pellets krijg ik bij een volgende bestelling nageleverd, mocht die er uberhaupt nog komen.. Ik ben er erg van geschrokken en toch een beetje huiverig geworden om daar weer te bestellen namelijk.

Ik heb het ook ervaren met dit middel, inderdaad opkomst duurt lang en dag later nog steeds wazig. Ook het visuele en het reizen door verschillende dimensies miste ik erbij.
de batch van 0.7 gram voor 14 was veel beter.

ik ben benieuwd of een volgende batch beter zal zijn.

Bovenaan