Ik heb dealers gekend die heel pienter te werk gaan, heel zorgvuldig
Klanten die onoplettend zijn of hun naam doorgeven aan andere potentiele klanten. Het is een wereldje waar van beide kanten alertheid gevraagd wordt.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit inderdaad!🤣 sinds 2020 kijk ik echt nergens meer van op, vliegende olifanten door de straat. Kan allemaal🤷♂️Waarschijnlijk pienter genoeg om de rest van zijn klantenkring niet openbaar te laten worden.
Of in ieder geval niet te belasten met een bezoekje van 2 rechercheurs.
Dit ligt dus niet aan de dealer, maar een onzorgvuldige klant.
Ga er maar vanuit (TS) dat het wel meevalt, ik zie geen reden voor een criminele vergelding. Al moet je mijn mening niet zomaar klakkeloos overnemen. Er zijn zat gekken bij blijkbaar.
Dan maar hopen dat de politie hem eerst vindt. Zit ie tenminste veilig. 😂Goeie zet, chef...
Voor het geval de politie jouw naam noemt tijdens het verhoor: Heb je je koffers al ingepakt?
Eens.Betekent niet dat je iemand moet naaien... Je doet zelf net zo hard mee door zijn middelen te kopen. Dan mag je op zijn minst verwachten dat je niet genaaid word door je vaste klanten... Vind bet behoorlijk sneu.
Wat doe je in dit geval?Ik had het ook niet moeten doen .het overrompelende mij dat er in ééns 2 rechercheurs bij mij thuis waren
HahahaHaha, dit is zo'n onzin altijd. Had ook zo'n dealer die het standaard over 'snelle schoenen' en 'rondjes' had. Net alsof de politie dan niets meer kan doen.
Ik zou mijn dealer echt nooit verraden.
Ik kwam er vrij vaak over de vloer, en hen echt niet altijd gekocht.
Het was echt gezellig bij hem!
Top reactieLekkere snitchactie van je..
Nu maar hopen dat de politie je naam niet noemt tijdens zijn verhoor.
Nouja dat mag je niet als bewijsmatriaal gebruiken dus maakt wel degelijk een verschilHaha, dit is zo'n onzin altijd. Had ook zo'n dealer die het standaard over 'snelle schoenen' en 'rondjes' had. Net alsof de politie dan niets meer kan doen.