1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Verminderd water dronkenschap?

Discussie in 'Alcohol' gestart door Dunk, 7 mrt 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Dunk

Dunk Experimenterende gebruiker

Hey iedereen,

een groot minpunt aan alchohol is dat je je de volgende dag erg beroerd kan voelen. Ik weet dat je dit kan voorkomen door tijdens het drinken van alcohol ook genoeg water te drinken. Maar ik vroeg me af of water er ook voor zorgt dat je minder dronken wordt? Stel dat ik op een avond x pintjes drink en y liter water, word ik dan even dronken als ik diezelfde avond x pintjes zou drinken maar geen water? Het zou mooi zijn mocht ik even dronken kunnen worden en toch geen kater hebben de volgende dag... Heeft iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt!!

2. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Ja en nee. Uiteindelijk krijg je net zoveel alcohol in je bloed, maar het zal minder hard pieken als je het verdund met water en het effect zal dan ook wat minder heftig en meer uitgesmeerd zijn. Afhankelijk van hoeveel water je erbij drinkt zal dit verschil groot of klein kunnen zijn.

3. Dunk

Dunk Experimenterende gebruiker

Zoiets dacht ik al, nu weet ik wat me te doen staat... Tijdens de nacht enkel alcohol drinken en voor het slapen zo veel mogelijk water binnen kappen! Merci

4. Fool

Fool Badass junkie

Wat eigenlijk veel beter werkt zijn van die hydratatie-tabletten icm water(hetzelfde als dat je bij ernstige diarree of uitdroging moet slikken). Door het zout kan je lichaam dan meer water vasthouden. :)

5. Yaizer

Yaizer Bewuste gebruiker

Op welk tijdstip zou je deze tabletten moeten inslikken?
    En heb je hier ervaring mee?

Heb namelijk erg last van uitdroging tijdens het alcohol drinken daarom wissel ik het vaak af met een ander middel zoals ghb of iets dergelijks.

6. Fool

Fool Badass junkie

Gewoon voordat je gaat slapen icm met iets van een liter water ofzo. Doet wonderen tegen een kater. :)

Ik gebruik 't wel eens als ik echt op een of ander feestje veel te veel drink. Vaak heb ik daarna veel minder last van een kater.

7. Dit had ik vannacht inderdaad moeten doen. Damn. Hoofdpijn.

Fool en Dunk vinden dit leuk.
  8. DaveHagen

DaveHagen Newbie

Bij mij verminderd juist als ik water én cola drink en ga eten en ga douchen

Laden...
Vergelijkbare Topics - Verminderd water dronkenschap
  1. Jixx
    Reacties:
    81
    Weergaven:
    14.569
  2. Flows
    Reacties:
    6
    Weergaven:
    1.032