verpakking

DDeeJay

Belezen gebruiker
heey,

heb net 2gr speed gaan halen voor morgen .kwam net thuis en zie....

heb TOTAAL niets voor het in te verpakken zelfs geen plastiek folie

iemand mishien nog ideetjes?

DDeeJay

Belezen gebruiker
das is tog zoals een pony pakje he?

weet wel niet hoe dat moet :grin:

kan zijn dat ik er totaal naast zit maar heb me ooit is laaten wijsmaken dat je speed nooit in papier mag houden

pascal828

Badass junkie
Ik heb mijn pep vaak genoeg bewaard in papier, moet je het wel eerst even droogmaken.

Hier nog even een copy:

neem een vierkant blaadje

vouw m diagonaal dubbel (dat t een dubbele driehoek word)

Leg m met de vouw naar je toe en vouw de punten (met de vouw) naar binnen.. moet je m dus denkbeeldig in 3en delen. Eerst de 1e hoek, dan de andere hoek. Dan is het papier op dat moment dus 6 dubbel. Nu vouw je 1 van die punten tussen de andere.

Daarna vouw je m horizontaal dubbel zeg maar (dat alleen het 'flapje' van de envelop nog over blijft. De rest lijkt me duidelijk.

DDeeJay

Belezen gebruiker
pascal828 zei:
Ik heb mijn pep vaak genoeg bewaard in papier, moet je het wel eerst even droogmaken.

Hier nog even een copy:

neem een vierkant blaadje

vouw m diagonaal dubbel (dat t een dubbele driehoek word)

Leg m met de vouw naar je toe en vouw de punten (met de vouw) naar binnen.. moet je m dus denkbeeldig in 3en delen. Eerst de 1e hoek, dan de andere hoek. Dan is het papier op dat moment dus 6 dubbel. Nu vouw je 1 van die punten tussen de andere.

Daarna vouw je m horizontaal dubbel zeg maar (dat alleen het 'flapje' van de envelop nog over blijft. De rest lijkt me duidelijk.

poging mislukt :grin:

dit snap ik net niet :grin:an is het papier op dat moment dus 6 dubbel. Nu vouw je 1 van die punten tussen de andere

Flameon

Badass junkie
Professorisch ding:

vouw een papier dubbel. Plak de zijkanten af en de bovenstande rand dubbel vouwen met paperclip erop

Flameon

Badass junkie
hoe heb je de speed gekregen? anders maak je morgenvroeg ofzo je sealtje klaar als je zakjes hebt geregeld ergens

W.F.L.

Badass junkie
Gewoon een vierkant stuk plastic oid, pep erop en dan toedraaien in een bal. Dat is niet heel moeilijk en dan is het luchtdicht en droogt het niet uit. In sealtjes en zeker van papier droogt je speed keihard uit en gaat de sterkte achteruit. Wel handig als je pasta snel droog wilt op een feestje, maar om te bewaren snijd je best gewoon een vierkant stuk van een plastic zak, dichtvouwen en de vriezer in.

lysergine25 zei:

Zoiets.

cropp

Badass junkie
Als je een sealtje vouwt, kun je wel het beste wat dikker, glanzend papier pakken, ik heb deze week een boekje van een gebrande cd gebruikt, of anders de kaft van een tijdschrift of zo...

it'sme

Belezen gebruiker
W.F.L. zei:
Gewoon een vierkant stuk plastic oid, pep erop en dan toedraaien in een bal. Dat is niet heel moeilijk en dan is het luchtdicht en droogt het niet uit. In sealtjes en zeker van papier droogt je speed keihard uit en gaat de sterkte achteruit. Wel handig als je pasta snel droog wilt op een feestje, maar om te bewaren snijd je best gewoon een vierkant stuk van een plastic zak, dichtvouwen en de vriezer in.

lysergine25 zei:

Zoiets.

Zoooo,.....daar kun je wel ff goed van knalle :openmouth: :grin: :hearteyes:

Carlitos

Badass junkie
Dat is show opgesteld,zou niet het beste zijn.
Dat soort ballen horen in boterhamzakje+ luchtdichte zak + strijkzak en dan je eigen dosis even er vanaf nemen.
Gram of 15 deed ik vroeger,nu sluit ik ze alleen in 2 luchtdichte zakken af.

Ballen geleverd in een grote luchtdichte zak is niet netjes,zeker als het nat is met aanpakken.
Doe er dan nog ff 1 om heen oid.

Bovenaan