Verschil 1p lsd en 1cp lsd

Edwinw

Newbie
Goeiemiddag allen!
Ik had een vraagje over 1cp-lsd: wat is het verschil ervan tov 1p-lsd?
Mijn laatste trip op 1p-lsd was goed bevallen en vervolgens via dezelfde vendor per ongeluk 1cp-lsd besteld.
Ik kwam hier pas achter toen ik de blotters binnen kreeg.
Beide blotters beweren 100 ug te zijn, maar heeft het hetzelfde effect?

Fyrckant

Bewuste gebruiker
Het 1cP molecuul is 3% zwaarder dus 100ug is effectief minder. Verwaarloosbaar in deze hoeveelheid dus.

Nihilist88

Badass junkie
Hoi, reageer even ipv apart topic te openen wat betreft 1cP-LSD vs 1p-LSD.
Tijdje terug had ik voor de 1ste maal 1cP-LSD geprobeerd (100ug, waarbij mn doseringen voor LSD tussen de 180-400ug lag). Je kan mn ervaring hieromtrent wel ergens vinden.
Kort samengevat, zeer visueel, nooit echt weg, lekkere bodyhigh.
Dan recent ook eens de 1p-LSD, ook 100ug geprobeerd, hiervoor reeds de combi met 6APB, wat echt lange heerlijke rush gaf. Nu enkel dus 1p-LSD en er is geen giga verschil ivm met 1cP-LSD, ja dat het net nog iets sneller binnenkomt, maar lekker gezapig n nooit overweldigend. Qua trip, ook zeer visueel, andere waarnemingen en dat de ganse rush misschien net wat langer duurde, maar voor mij geen echte noemenswaardige verschillen, dat ik de 1 boven de ander zou zetten. Gewoon 6APB erbij en je hebt hét😉

Laatst bewerkt:

Neo-Shulginist

Badass junkie
beide groepen vallen snel van het LSD-molecuul af, waarna dus LSD zorgt voor de effecten. Wel kan die aanvullende groep wat effect hebben op de biobeschikbaarheid (hoeveel van de stof aanwezig is in bepaalde weefsels) en soms ook op het metabolisme (hoe de stof wordt afgebroken). Hoe dat werkt in het menselijk lichaam is nog niet wetenschappelijk vastgesteld. Gebruikers lijken in ieder geval niet veel verschil te merken. En als ze wel verschil merken is het zeer de vraag hoe die ervaring samenhangt met de ingenomen dosis, de omgeving en de mindset. Ik ga er zelf van uit dat 1P-LSD, 1cP-LSD en LSD gewoon (nagenoeg) dezelfde subjectieve effecten veroorzaken.

1cP-LSD is op de markt gebracht omdat de cyclopropylmethanoyl-groep niet in de Duitse blanket ban voor research chemicals wordt genoemd en daardoor niet verboden is. Vrijwel gelijktijdig met dat het verbod in Duitsland inging werd 1cP-LSD op de markt gebracht zodat Duitsers toch nog wat te trippen hadden.

Bovenaan