Verschil 1p-lsd en normale LSD?

Beste DF'ers,

Ik heb al verscheidene malen online 1p-lsd gebruikt en besteld, en dit altijd top gevonden. Echter na het lezen merk ik dat mijn ervaringen sterk afwijken van gebruikers die reporten 'normale' lsd te gebruiken. Dit terwijl ik op verschillende plekken lees dat het effect nagenoeg hetzelfde zou moeten zijn, hoe kan dit?

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Lees veel dat mensen echt dingen zien etc. Ik heb wel wat visuals maar dat is eigenlijk alleen dat alles een beetje beweegt, op ongv 200ucg
Dat ligt dan denk ik meer bij jou. Ik heb inderdaad visuals op 1P-LSD, net zoals ik die heb op de originele LSD(-25). Het is in principe hetzelfde spul. Ook echt trouwens: 1P-LSD wordt grotendeels door je lichaam omgezet in LSD-25.

Maar ik moet wel zeggen, de ene trip is bij mij lang niet zo visueel als de andere. Maar dat is zo bij beide middelen.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Lees veel dat mensen echt dingen zien etc. Ik heb wel wat visuals maar dat is eigenlijk alleen dat alles een beetje beweegt, op ongv 200ucg
Ik weet niet wat je bedoelt met 'echt zien', maar ik heb zelf ook nooit dat er ineens roze olifantjes uit het stopcontact komen kruipen hoor. Zelfs niet toen ik een keer per ongeluk echt superveel LSD nam. Check maar ff dit tripreport:

Neo-Shulginist

Badass junkie
Sowieso heb ik best wat vrienden die überhaupt niet echt visuele effecten ervaren van LSD. Waarom niet? Dat snap ik nog steeds niet. Maar er lijken dus ook gewoon individuele verschillen te zitten in hoe mensen tripeffecten ervaren.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Bij mij zien de visuals er meestal een beetje zo uit, met allerlei golvende bewegingen waarbij je je vinger niet op kan leggen wat er nou precies aan het bewegen is:

Of er zitten wat bewegende patronen op oppervlakken (maar dan bij LSD meer kaleidoscopisch en organischer dan hier in de video):

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Bij mij zien de visuals er meestal een beetje zo uit, met allerlei golvende bewegingen waarbij je je vinger niet op kan leggen wat er nou precies aan het bewegen is:

Of er zitten wat bewegende patronen op oppervlakken (maar dan bij LSD meer kaleidoscopisch en organischer dan hier in de video):
Wauw die heeft echt kwaliteit visual video's!

Damn! :hearteyecat:

Een van de beste die ik ooit gezien heb...

TheRealKoekert

Bewuste gebruiker
Volgens mij is er geen verschil. Of het verschil is echt zeer minimaal. Op 150mcg kreeg ik echt hele mooie visuals. Complexe patronen op de muren en op de tegels. Overal eigenlijk. CEV's waren ook echt geweldig. Maar de een is er gevoeliger voor dan de ander denk ik. Al zou je op 200mcg zonder tolerantie toch wel iets bijzonders mee moeten maken lijkt mij. Meer dan alleen een beetje vervormingen zeg maar. Ik begon allemaal complexe geometrische patronen te zien en zelfs kleuren die uit het niets kwamen. (Blauw en paars vooral)

Vind deze filmpjes wel goed in elkaar gezet.

Volgens mij is er geen verschil. Of het verschil is echt zeer minimaal. Op 150mcg kreeg ik echt hele mooie visuals. Complexe patronen op de muren en op de tegels. Overal eigenlijk. CEV's waren ook echt geweldig. Maar de een is er gevoeliger voor dan de ander denk ik. Al zou je op 200mcg zonder tolerantie toch wel iets bijzonders mee moeten maken lijkt mij. Meer dan alleen een beetje vervormingen zeg maar. Ik begon allemaal complexe geometrische patronen te zien en zelfs kleuren die uit het niets kwamen. (Blauw en paars vooral)

Vind deze filmpjes wel goed in elkaar gezet.

Zeker wel leuke visuals en kleuren! Maar een maat van mij stond bijv een keer midden in de woonkamer te staren naar een koffietafel vol koekjes die er helemaal niet was, dat soort shit lijkt me wel grappig

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Zeker wel leuke visuals en kleuren! Maar een maat van mij stond bijv een keer midden in de woonkamer te staren naar een koffietafel vol koekjes die er helemaal niet was, dat soort shit lijkt me wel grappig
Dat zijn geen typische visuals die je op echte psychedelica hebt. Meer hallucinaties die je kan krijgen als je teveel MDMA neemt of zo. Niet dat ik je op ideeën wil brengen... Dat is namelijk een zeer ongezond/gevaarlijk iets om te doen.

Visuals op LSD en dergelijke bestaan meer uit kleuren, patronen en vervormingen van bestaande objecten. En als je hoog doseert of een echt stevig tripmiddel neemt zoals bijvoorbeeld DMT, dan kunnen die visuals zo sterk worden dat ze enorm duidelijk en gedetailleerd zijn. Nog verder dan dat en ze kunnen je hele ervaring overnemen en het kan dan voelen alsof je naar andere "werelden" reist. Maar als echt dingen/objecten uit het niets ineens voor je staan, dat is niet iets typisch met de klassieke psychedelica. (LSD, truffels/paddo's, DMT, mescaline, etc.)

het verschil tussen LSD25 en 1p-LSD tijdens de trip opmerken is net zoiets als zo'n arrogante wijn-aficionado die druif en wijngaard kan herkennen
want het KAN weliswaar opgemerkt worden, maar voor de incidentele gebruiker vallen die mini-verschilletjes weg in de ruis van de trip.
In ieder geval heeft (zoals altijd) heeft je omgeving & gezelschap VEEL meer invloed op je trip dan het chemische onderscheid OOIT zal kunnen hebben

Als ik in de buurt van een Grote Stad verblijf geef ikzelf de voorkeur aan LSD25, omdat ik een snob ben ook graag fellow travellers ontmoet
en LSD25 meestal goedkoper is, zeker bij bestellingen van minder dan 40 zegels . Maar in de provincie, het buitenland
en (zeker ook) tijdens lockdown ben ik ZEER tevreden als de postbezorger langskomt met een nieuwe voorraad 1p-LSD.

bij het innemen zou ik je wel willen aanraden om 1p-lsd LANGER (tot pulp) in de mond/onder de tong te houden dan LSD25
om het maximale effect eruit te krijgen en tijdens de after glow is het verschil tussen 1p-lsd en LSD25 eigenlijk het meest merkbaar
volgens mij kan je bij voorbeeld met 1p-lsd makkelijker de slaap vatten, maar dat zou ik geen nadeel willen noemen...
(omdat ikzelf nogal HOOG doseer (600µg) heb ik vaak nog een uur of 12 'plafonddienst' na m'n trip en die tijd is (veel) korter op 1p)

dus ik zou zeggen: stop worrying & start enjoying yourself!

Dirkdirk

DF-koning
waarbij je je vinger niet op kan leggen wat er nou precies aan het bewegen is
Ja! Exact dit. Je weet dat er iets beweegt, maar als je het moet omschrijven lukt het niet. Wat beweegt er? Ja gewoon alles. Ja maar wat dan exact, wijs het eens aan. Dat kan niet, want als ik het wil aanwijzen beweegt het al niet meer. Zo iets.

Heel anders als toen ik een psychose had. Toen “zag” ik daadwerkelijk mensen en gedaantes, maar dat zou ik eerder omschrijven als waanbeelden en schimmen.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Heel anders als toen ik een psychose had. Toen “zag” ik daadwerkelijk mensen en gedaantes, maar dat zou ik eerder omschrijven als waanbeelden en schimmen.
Waanbeelden als in, je dacht dat je dingen zag die je eigenlijk niet zag? Of meer dat je dingen zag en daar iets in herkende wat je normaal anders zou herkennen? Dus anders dan een hallucinatie waarbij je iets ziet wat anderen niet zien?

Dirkdirk

DF-koning
Waanbeelden als in, je dacht dat je dingen zag die je eigenlijk niet zag? Of meer dat je dingen zag en daar iets in herkende wat je normaal anders zou herkennen? Dus anders dan een hallucinatie waarbij je iets ziet wat anderen niet zien?
Tripreport

echt dingen zien, mensen in mijn kamer, en as je dan met je ogen knippert als in wat gebeurd hier on godsnaam? Is het weg. Dood eng.

Casrus

DF-koning
het verschil tussen LSD25 en 1p-LSD tijdens de trip opmerken is net zoiets als zo'n arrogante wijn-aficionado die druif en wijngaard kan herkennen
want het KAN weliswaar opgemerkt worden, maar voor de incidentele gebruiker vallen die mini-verschilletjes weg in de ruis van de trip.
In ieder geval heeft (zoals altijd) heeft je omgeving & gezelschap VEEL meer invloed op je trip dan het chemische onderscheid OOIT zal kunnen hebben

Als ik in de buurt van een Grote Stad verblijf geef ikzelf de voorkeur aan LSD25, omdat ik een snob ben ook graag fellow travellers ontmoet
en LSD25 meestal goedkoper is, zeker bij bestellingen van minder dan 40 zegels . Maar in de provincie, het buitenland
en (zeker ook) tijdens lockdown ben ik ZEER tevreden als de postbezorger langskomt met een nieuwe voorraad 1p-LSD.

bij het innemen zou ik je wel willen aanraden om 1p-lsd LANGER (tot pulp) in de mond/onder de tong te houden dan LSD25
om het maximale effect eruit te krijgen en tijdens de after glow is het verschil tussen 1p-lsd en LSD25 eigenlijk het meest merkbaar
volgens mij kan je bij voorbeeld met 1p-lsd makkelijker de slaap vatten, maar dat zou ik geen nadeel willen noemen...
(omdat ikzelf nogal HOOG doseer (600µg) heb ik vaak nog een uur of 12 'plafonddienst' na m'n trip en die tijd is (veel) korter op 1p)

dus ik zou zeggen: stop worrying & start enjoying yourself!
Rob, je bent een héérlijke gozer en daar bedoel ik voor de verandering eens niets homoseksueels mee.

Heb zelf zo'n kut-ervaring gehad +- een kwart eeuw terug met het kopen van LSD25 (?) dat ik het nooit vaker gedaan heb dan één keer en dat had ik niet zelf gekocht.

larstronaut en spaceruub

Experimenterende gebruiker
Beide gedaan, voor mij geen enkel verschil.
Los van dat iedere trip anders is uiteraard, met beide kan je even hard trippen (en wat is dat een feestje voor de ziel! 😍)

Bovenaan