Verschil 3CMC en 2MMC

Klerkia

Newbie
Hi!

Wie heeft er ervaring met zowel 3CMC als 2MMC? Wat zijn de verschillen die je merkt tussen deze 2?

Van 3CMC vind ik de rush het fijnste. Iemand een advies voor een andere RC die dit nog meer heeft?

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Enkel 2mmc geprobeerd en is gewoon vriendelijker voor lichaam en geest. De rush is rustiger maar word er wel praterig en opgewekt van. Strakke energie en euforie moet je niet verwachten. 3-cmc laat ik liever opzij liggen.

Bb11

Newbie
Beide gehad.. 3cmc vond ik niks, 2mmc was een warm welkom, vooral in combi met 2f-Ket.

Eerste keer 3CMC: kut was dit het nou?
Eerste keer 2MMC: dit is een slap cokesnuifje

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
3cmc sowieso. 2mmc vind ik dan weer leuk genoeg. Ik had wellicht lage verwachtingen, maar ik ga er goed op.

Die verwachtingen dat er weinig komt worden meteen weggedrongen door het feit dat je effectief wel een rush krijgt van 2-mmc. 2-mmc word teveel vergeleken met 3-mmc en dan word het natuurlijk een teleurstelling.

• Like
Waarderingen: Bb11
weinig verschil. vind ze allebei wel leuk. geven euforie maar niet zo veel als bij MDMA. ze maken je daarbij ook vrij, uhmm laat ik het speels noemen :). persoonlijk is het voor mij wel verslavend. dus pas op dit geld voor beide.

Bubba Gump

Newbie
Hmm heb 2mmc via de bekende website besteld. Moet zeggen hartslag is wel hoog maar komt niet in de buurt van 3mmc. Geen goeie vervangen iig.

Bubba Gump

Newbie
Zie het niet als een vervanger maar een heel ander stofje. Ik vind hartslag goed meevallen op 2-mmc. Tachycardie bijna nihil.
Je hebt gelijk. Vergeleken met 3mmc
/4mmc is je hartslag best rustig. Ik denk dat iemand hierboven het juist verwoord heeft. 2mmc is een laf cokesnuifje.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Je hebt gelijk. Vergeleken met 3mmc
/4mmc is je hartslag best rustig. Ik denk dat iemand hierboven het juist verwoord heeft. 2mmc is een laf cokesnuifje.

Het mist vooral de euforie van coke en andere gelijkaardige stimulanten. Maar de dopaminerush is wel sterk aanwezig.

Dirkdirk

DF-koning
3-CMC is een gechloreerde cathinone met chloor op de derde positie van de benzeenring, dus schuin links omhoog. 2-MMC is de gemethyleerde verse van cathinone met de methylering op de tweede positie.

Flack

Newbie
Zal even als proefkonijn mezelf introduceren.
ik gebruikte 3-cmc 5 dagen achter elkaar elke avond. ik had 4/5 gram over deze dagen verdeeld en opgemaakt. de laatste dag was 1 a 2 gram niet voldoende en was het plafon berijkt op dag 4. toen begon mijn lichaamszweet te ruiken naar chloor. en in de tusentijd is het erg bijtend voor de neus, dat maakt veel (ontstoken)snot aan en ook vaak neusbloedingen. (ligteraan hoe goed je tegen chloor kan) Toen ik gestopt was, moest mijn neus wel minstens een week herstellen en vergeet niet je neus te spoelen met zoutig warm water. En je lichaam moet ook bijkomen (minstens een week, ligt aan het lichaam) dus je zal ook vermoeid raken hierna en langzaam de stoffen uit het systeem moeten verwerken, je lichaam zal dan ook een hogere hartslag hebben dan normaal.

voor 1 dag op een gebeurtenis of evenement kan het heel effectief en zelfs praktisch zijn en zou ingezet kunnen worden voor mensen die zichzelf meer willen ontdekken en de sociale angstdrempels kunnen ontnemen.. Zou het ook hierbij laten en er niet al te veel van gebruiken want het is echt rommel.

chinn

Newbie
Mijn hemel dat is nog al wat, 5 avonden achter elkaar met ongeveer 1gr per avond. Dat is dan minimaal zo'n 10 keer snuiven op een avond, of 5 keer booty. Kan me voorstellen dat je neusbloedingen krijgt. En dan nog afsluiten met "..er niet al te veel van gebruiken".
Dan even ter gerustelling van andere lezers: met 2 of 3 keer snuiven op een avond heb je ook heel veel lol. Dan minimaal 2 weken wachten. Dan is het daarna weer heerlijk alsof je het voor het eerst doet.

Bovenaan