Zal even als proefkonijn mezelf introduceren.
ik gebruikte 3-cmc 5 dagen achter elkaar elke avond. ik had 4/5 gram over deze dagen verdeeld en opgemaakt. de laatste dag was 1 a 2 gram niet voldoende en was het plafon berijkt op dag 4. toen begon mijn lichaamszweet te ruiken naar chloor. en in de tusentijd is het erg bijtend voor de neus, dat maakt veel (ontstoken)snot aan en ook vaak neusbloedingen. (ligteraan hoe goed je tegen chloor kan) Toen ik gestopt was, moest mijn neus wel minstens een week herstellen en vergeet niet je neus te spoelen met zoutig warm water. En je lichaam moet ook bijkomen (minstens een week, ligt aan het lichaam) dus je zal ook vermoeid raken hierna en langzaam de stoffen uit het systeem moeten verwerken, je lichaam zal dan ook een hogere hartslag hebben dan normaal.
voor 1 dag op een gebeurtenis of evenement kan het heel effectief en zelfs praktisch zijn en zou ingezet kunnen worden voor mensen die zichzelf meer willen ontdekken en de sociale angstdrempels kunnen ontnemen.. Zou het ook hierbij laten en er niet al te veel van gebruiken want het is echt rommel.