Verschil in XTC pil?

MARWIN

Newbie
Hallo mensen!

Ik ben vrij nieuw in deze wereld & kamp met een paar vragen die voor mij tot nu toe altijd nog onbeantwoord zijn, of erg onduidelijk zijn!

Ik heb tot nu toe 2 x xtc gebruikt. De 1e x een trumpje (oranje), 2e keer een Philipp plein (zandachtige kleur)

Beide x heb ik op een soortgelijk feestje in totaal 3/4e gehad. ( 3x een kwartje)

Echter verschilde de ervaring enorm..

Trumpje:
Vrij lang niets gevoeld. Totdat hij er opeens inklapte. Ik kreeg het warm, koud, warm, enzovoort. Tintelingen! Het leek alsof de muziek veel harder stond & ook de bas klapte er flink in! Ik wou alleen maar losgaan.

Philipp plein:
Hij sloop er een beetje in, eerst begon ik me wat zweverig en vaag te voelen. Daarna voelde ik me wel op Mn gemak & was ik vrij chill. Ik heb de hele avond zitten te praten met mensen omdat dit superchil was, aan het einde van de avond begonnen gezichten van mensen wat te veranderen, en begon ik zo nu en dan gekke dingen te zien, die bij 2 stappen dichterbij helemaal weg waren. Ik miste bij deze echt het WoW gevoel van het trumpje.

Heeft iemand hier een verklaring voor waarom dit zo enorm verschilde van ervaring?

Ben hier erg benieuwd naar.

PS: ik ben ook nieuw op dit forum. Vergeef het me als hier al een topic over is, of dit onder het verkeerde rijtje staat!

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Hoi :)

Heb je beide pillen getest? Zo niet kan ik er eigenlijk niks over zeggen, want je weet niet wat en hoeveel er in die pillen zat.

Buiten dat is het normaal dat de eerste keer XTC meteen de beste keer zal zijn geweest. Veruit de meesten die ik ken hebben dit zo ervaren.

Sally Tessio

Bewuste gebruiker
Tripreporter