Verschil tussen crack en coke

DAVID0FF

Experimenterende gebruiker
Lees al lang stilletjes mee in het cokeforum
En ik word er stilletjesaan gek van
Nog nooit een duidelijk antwoord op gekregen
Als je coke cleant met ammoniak heb je basecoke
Is basecoke hetzelfde als crack?
Zo nee waar zit het verschil?

en dan oftopic, heeft er iemand ervaring met chrystal meth?

Hoor het graag van jullie
Thanx

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Misschien had je, als je stilletjes de "zoek" optie of google had gebruikt, het al lang geweten.

Basecoke/crack (is dus hetzelfde) is is coke om te "basen" (roken door een pijpje) of "chinezen" (basecoke op foliepapier leggen, verhitten en de dampen inhaleren door een buisje).

Je kunt "normale"coke idd terug omzetten naar basecoke door gebruik te maken van ammoniak of maagzout. Als coke geproduceerd wordt is het in eerste instantie base coke, maar omdat we niet allemaal in de goot willen eindigen wordt het snuifbaar gemaakt.

TheKingOfCrack

Als je het gebruik van coke hebt gehad, de laatste rookpluim uit je crackpijpje komt, dan kan je in alle rust de crystal meth gaan opzoeken.

DAVID0FF

Na wat research blijkt die crystal meth echt wel loeihard te zijn... En toch geloof ik dat al die verhalen over verslaving wat overdreven zijn.
Ze gaan namelijk niet iemand aan het woord laten die zegt: "Ik kan met crystal meth om, gebruik het af en toe, zonder problemen."
Enkel mensen die eraan onderdoor gaan zie en hoor je, om af te schrikken.
Daarom dat ik iemand zocht die uit ervaring kon spreken.

Mike-L S

DAVID0FF zei:
En toch geloof ik dat al die verhalen over verslaving wat overdreven zijn.

Nou dan probeer je het toch lekker...:/
Ik zou het niet doen iig, methamphetamine is geen spelletje.. Zowel lichamelijk verslaven als geestelijk..

En basen zou ik ook niet aan beginnen, ook zeer verslavend.. Om ff ot te blijven..

angie123

Bewuste gebruiker
Er is met crack "om te gaan", maar heel moeilijk en dan moet je wel erg sterk in je schoenen staan!!!
Begin er nooit aan, het is het gevoel zeker niet waard!

DAVID0FF

Meestal wordt een papje gemaakt van cocaïne, maagzout en water, dat vervolgens wordt verhit. Er ontstaat dan een klont die je in een pijpje kunt roken. Als je weinig water en veel maagzout gebruikt, krijg je crack. De klont bestaat dan uit cocaïnebase, maagzout en de oorspronkelijke versnijdingen. Als je het rookt, maakt het een krakend geluid. Vandaar de naam crack. Gebruik je veel water en weinig maagzout, dan ontstaat basecoke of gekookte coke. Basecoke of gekookte coke bevat geen verontreinigingen
Bron:Jellinek

dus toch verschil

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Oke dan, voortaan dus eerst zoeken en als je het nergens kunt vinden niet hier vragen, want dan weet niemand het blijkbaar :P

Ik heb overigens 1 keer gebased, nouja 2 hits genomen. Het gevoel is verschrikkelijk lekker en verschrikkelijk kort. De drang respectievelijk trek naar meer word daardoor verschrikkelijk hoog.
Ik heb het daarna nooit meer gehaald, niet eens overwogen het te halen. Het is niet een drug die je recreatief kunt toepassen vind ik.

oldskool

crystal meth moet je afblijven!!!!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=L65TR9IwlR8

een vriend van mij heeft het ooit genomen; hij is een redelijk sterk persoon en weet heel goed waar zijn grenzen liggen....

maar hij zei me; dat hij na net 1 lijn genomen te hebben; jezelf abnormaal goed voelt!! niet te vergelijken met andere dingen... maar dat er ook heel snel een abnormale drang komt naar meer!!!! bij coke heb je dit soms, maar crystal meth was er niet mee te vergelijken volgens hem... het is abnormaal verslavend!!!!

dus IEDEREEN blijf er aub vanaf!!! is echt junk!!!

Spor

Wijs gebruiker
Nou, ff for the record: wat een kutfilmpje :P

En verder, heb het zelf nog nooit gebruikt en dat wil ik graag zo houden. Wat hierboven gezegd word, die drang naar coke ken ik maar al te goed (ben zelf tijdje coke verslaafd geweest) coke is nooit genoeg, altijd na je laatste lijn voel je je al bijna bagger omdat het op is. Voel je je niet eens meer lekker van die laatste lijn. Soms wel zó erg dat we 24 uur door gingen, en in die tijd 10x haalde !

Kan me goed voorstellen dat dat met meth 10× zo erg is, maar ik wil er nooit achter komen

Bovenaan