Intoxicated zei:Dat vraag ik me ook al erg lang af. Ik rook zelf meer wiet, omdat ik het effect lekkerder vind. Hasj heeft een hoger thc gehalte dan wiet (als je een beetje goede hasj hebt dan) maar ik word er echt amper stoned van. Misschien dat het komt omdat hasj meestal al wat ouder is dan de wiet die je normaal in de shop haalt, en dat de verschillende werkzame stoffen in andere verhouding komen zeg maar als ze afbreken? Of misschien komt het wel omdat heel veel hasj uit eht buitenland komt waar ze nog niet zulke opgefokte planten hebben als hier? Maar dat kan ik me eigenlijk ook niet voorstellen, want nederhasj word ik ook niet echt veel stoneder van. Hmmm, wie weet het?

SpacingBen zei:Er wordt regelmatig wat aan hasj toegevoegd om de smaak te verbeteren/effect te versterken?
GewoonVOL zei:Ik vind hasj en wiet niet erg verschillen eigenlijk. Je voelt je dan een beetje anders.
En ik moet echt heel veel hasj roken om stoned te worden, daarom rook ik liever wiet.![]()
Mulholland Drive zei:GewoonVOL zei:Ik vind hasj en wiet niet erg verschillen eigenlijk. Je voelt je dan een beetje anders.
En ik moet echt heel veel hasj roken om stoned te worden, daarom rook ik liever wiet.![]()
En blow je elke dag?
Want dan is het verschil denk ik minder goed te merken.

GewoonVOL zei:Mulholland Drive zei:GewoonVOL zei:Ik vind hasj en wiet niet erg verschillen eigenlijk. Je voelt je dan een beetje anders.
En blow je elke dag?
Had ik maar de tijd om elke dag te blowen.![]()
Ik mis het wel. Maar er komt geen flikker uit mijn handen op die manier...Mulholland Drive zei:GewoonVOL zei:Mulholland Drive zei:GewoonVOL zei:Ik vind hasj en wiet niet erg verschillen eigenlijk. Je voelt je dan een beetje anders.
En blow je elke dag?
Had ik maar de tijd om elke dag te blowen.![]()
Elke dag knetter zijn is soms wel leukIk mis het wel. Maar er komt geen flikker uit mijn handen op die manier...
Mulholland Drive zei:Ik heb het wel een paar jaar gedaan hoor...
Maar toen had ik een baan die vaak om 1500 begon. Dan rookte ik daarvoor wel sticks.
Het was een callcenter baan. Vrij geisoleerd werk. Spacen aan de telefoon![]()
gaafZI09 zei:Mulholland Drive zei:Ik heb het wel een paar jaar gedaan hoor...
Maar toen had ik een baan die vaak om 1500 begon. Dan rookte ik daarvoor wel sticks.
Het was een callcenter baan. Vrij geisoleerd werk. Spacen aan de telefoon![]()
gaaf

(zie tripreports, hawaiaantjes).