Verschil XTC pil vs MDMA kristal urinetest

Jenss479

Newbie
Hallo

Ik vroeg me af of er een verschil zit in de tijd dat MDMA in je urine zit als je het als pil neemt of als je de kristallen snuift. Ik weet dat een gewoon pilletje +-2/3 dagen in je urine zit maar is dit anders als je kristallen snuift? Een maat van me zei dat het slechts +-6u in je urine zit bij snuiven maar dat geloof ik niet echt.

Als iemand hier een antwoord op heeft, jullie zouden me enorm helpen.

Mvg

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
MDMA is MDMA. Het maakt niet uit of je het snuift of likt, het blijft 3 dagen aantoonbaar in je urine. Wat je maat zegt is dus onzin, de werking is precies hetzelfde, het kikt alleen sneller in.

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Ik wil je wel aanraden om mdma kristallen niet te snuiven... Dat is namelijk nogal pijnlijk.

Gewoon likken of in je drinken doen

Jenss479

Newbie
Ok bedankt voor de reacties. Naja de pijn moet je er voor over hebben. Na enkele minuten is je neus toch verdoofd en voel je het bijna niet meer. Likken voel ik amper iets van dus leg meteen dikke lijn en klaar. :)

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Nee de pijn moet je er niet voor over hebben, MDMA vernielt je hele neusslijmvlies. Gevolg kan zijn chronische verkoudheid bijvoorbeeld of verlies van reukvermogen en dat gaat niet zomaar over. Één avond lol voor een verkloot slijmvlies is het niet waard.

Als je van likken niks voelt is of je dosis te klein of je tolerantie te hoog. Misschien moet je er dan eens over nadenken om minder te gebruiken óf je moet jezelf beter inlezen..

Voor de urinetest maakt het niks uit.

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Je kan toch ook meer in 1 keer likken..?
Of je gooit het halve zakje in je drinken als je zo nodig veel in 1 keer binnen moet krijgen

Frenzel

Experimenterende gebruiker
Ja dat snuiven is geen optie joh. Heb 't zelf ook al eens gedaan en ik denk dat iedereen zoiets maar één keer doet. Je trip zal compleet verpest zijn. Niet alleen pijn in je neus, maar ook in je keel en slokdarm. Die gaat echt niet weg door het licht verdovende effect van de stof.
Persoonlijk wordt mijn trip al verpest als ik aan mdma gelikt/geproeft heb. Zelfs dat vermijd ik.

Wat je maat zegt zit natuurlijk wel een kern van waarheid in, lijkt mij. Wanneer je een snuifmiddel als pep snuift, geeft het een sterker effect dan wanneer je dezelfde hoeveelheid slikt. Je hoeft door de neus dan dus minder in te nemen wat als logisch gevolg minder uitwas tijd nodig heeft.
Maar luister alsjeblieft naar hun raad, want ik zeg het je, je wordt ziek van het snuiven van mdma!

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
^Ik ken iemand die voor m'n neus een xtc-pil plette en daarna opsnoof? :confused:

MusicIsLife

Wijs gebruiker
ZERO- zei:
^Ik ken iemand die voor m'n neus een xtc-pil plette en daarna opsnoof? :confused:

Hahahaha! ja heb ik laatst ook eens van gehoord... Dan wel ben je wel echt een mongool, ze maken er toch niet voor niks pillen van??

Frenzel

Experimenterende gebruiker
Ik weet dat er mensen zijn die een hogere pijngrens hebben en wanneer je iemand bent die daaronder valt, kan ik me nog wel voorstellen dat je vindt dat het meevalt om xtc te snuiven en dat je het zelfs vaker zult doen.
Denk dat je in veel gevallen dan inderdaad wel vreemde reacties zult krijgen zodra anderen er lucht van krijgen hoe buitengewoon je bent.
Vooral omdat ik het zelf ook geprobeerd heb en ik vind het dus echt niet te doen.

Bovenaan