verschil?

A

Anonymous

Gast
Jawel, met ketamine wordt vaker de vloeistof bedoelt, en special K is poedervorm.

Deranged

Badass junkie
Special K is beter voor je, kijk maar.

Mac...

Badass junkie
Juist.
Ketamine, special K en zelfs K2 zijn precies hetzelfde, alleen wordt het bijna nooit K2 genoemd hier, omdat dat ook een wietsoort.

spacekonijn

Badass junkie
vitamine K special K ketamine

allemaal tzelfde..
er zijn wel mensen die de combi coke en ket special K noemen maarja ze zegge zoveel

doopie

Bewuste gebruiker
denk het niet van coke kan je een aardige dosis nemen als je hier keta doorheen mixed weet je niet precies hoeveel keta je binnen krijgt.
beetje link dus volgens mij

flash kieke

Wijs gebruiker
Wete wat een tof effect moet zijn?

Pep,coke,keta,ghb poeder,mdma poeder,en dergelijke.door elkaar mengen:en dan een lijntje nemen.

Zou wel gevaarlijk zijn,maar als iemand het al heeft gedaan,ben ik toch wel benieuwd wat een effect dat zou geven.

Psykaholik

Wijs gebruiker
flash kieke zei:

Pep,coke,keta,ghb poeder,mdma poeder,en dergelijke.door elkaar mengen:en dan een lijntje nemen.

Zou wel gevaarlijk zijn,maar als iemand het al heeft gedaan,ben ik toch wel benieuwd wat een effect dat zou geven.
jah het is echt een aanrader :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
zou het meteen proberen als ik van u was :confused: :confused: :confused: :wink:
en voor het ultieme effect daar nog een LSD trip op :wave: :wave: :wave:

spacekonijn

Badass junkie
flash kieke zei:
Maar het effect?

Zou dat gemengt met coke,een leuker effect hebben?

ik zelf vond van niet , je bent wat helderder en het 'vage' van keta word iets verminderd..
maar er zijn veel mensen die wat coke bij de keta heel fijn vinden.

laten we hopen dat niemand zo gek geweest is...

matthijs

Badass junkie
Pep en GHB kan je denk ik het best laten...Die andere drie kunnen denk ik wel gemixt worden. Maargoed...je kan ze ook afzonderlijk nemen natuurlijk :rolleyes:

Mac...

Badass junkie
Nja heb ooit eens een cocktailtje gehad met koninginnedag. Met die ellende met de treinen rond Amsterdam.
Had verspreid over de hele dag:
- 2 puntjes keta
- 2 puntjes snelle
- 2 pilletjes
- 2 buisjes GHB
- 2 lachgasbalonnetjes
- wat alcohol.

Ik ging als een trein, maar de trein ging niet meer :tongueout:

Psykaholik

Wijs gebruiker
Mac... zei:
Nja heb ooit eens een cocktailtje gehad met koninginnedag. Met die ellende met de treinen rond Amsterdam.
Had verspreid over de hele dag:
- 2 puntjes keta
- 2 puntjes snelle
- 2 pilletjes
- 2 buisjes GHB
- 2 lachgasbalonnetjes
- wat alcohol.

Ik ging als een trein, maar de trein ging niet meer :tongueout:
ja ma das versrpeid over ne ganse dag
hij bedoeld mengeling in ene keer nemen

roaren*

Bewuste gebruiker
flash kieke zei:

ja komaan doe het !!! ik daag je uit !! doe het nu !!!

:rolleyes:

Lapzwans

Belezen gebruiker
je zou het kunne doen maar dan moet je uitkyke met die keta aangezien een te hoge en een normale dosering van keta dicht by elkaar ligge

Bovenaan