verschillende pillen gebruiken?

Wirwar

Belezen gebruiker
Ik zit net op msn en zegt opeens een vriend tegen mij: oja eet NOOIT! verschillende pillen doorelkaar! ik moest er voor naar het ziekenhuis!

ik geloof niet dat het komt doordat hij verschillende door elkaar gebruikt heeft.
Hij heeft de afgelopen weken/maanden nogal vaak achter elkaar xtc gebruikt en ik denk dat het daar door komt.
Ik weet niet precies waarvoor hij naar het ziekenhuis moest maar hij had last van ''knallen in zijn kop'' steeds het gevoel alsof hij dronken is en heel snel boos worden...

maar de vraag is dus: is het gevaarlijk om verschillende pillen door elkaar te gebruiken?

-spaceman-

Badass junkie
tja... mdma + mdma... je kan er ook nog mdma crystallen bij gooien.. dan krijg je: mdma + mdma + mdma = mdma

Wirwar

Belezen gebruiker
mja dat dacht ik dus ook..
maar ik denk ik vraag het toch maar even want ik heb verschillende voor oud en nieuw en ga er ook nog gewoon wat mdma bij kopen.

Dat moet goed komen dus.. bedankt :grin:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Zolang het maar MDMA pillen zijn, niet de variant met speed of GHB. dat daar krijg je hartklachten van. (ff laten testen)

Boogie!

Experimenterende gebruiker
informatie van mensen die last hebben van ''knallen in de kop'' zou ik zoiezo niet zo serieus nemen..

azgaza

Badass junkie
Als de pillen gewoon alleen MDMA bevatten kan het geen kwaad tenzij je er te veel neemt lijkt me. Ik weet niet hoe het zit met vervuilde pillen en wisselwerkingen tussen stoffen daarin; maar vooral om die rede: altijd testen.

1337

azgaza zei:
Als de pillen gewoon alleen MDMA bevatten kan het geen kwaad tenzij je er te veel neemt lijkt me. Ik weet niet hoe het zit met vervuilde pillen en wisselwerkingen tussen stoffen daarin; maar vooral om die rede: altijd testen.

Lektroluv

Bewuste gebruiker
^Klopt... waar je opzich wel nog mee in aanraking kan komen is mcPP! Gebeurd gelukkig ook maar sporadisch!

De7ir1um

gistere nog mitsubishi's met kerskes gehad :') . zware depri mood today maar damn :tongueout: was wel leuk avondje . Dus mengen np :tongueout:

caatje

Badass junkie
Volgens mij is dat geen probleem, ik doe dat ook wel. Vooral als ik op het laatst van de voorraad ben dan blijven er altijd wel wat verschillende over en tja dan heb ik weinig keus dan verschillende te pakken.

Wirwar

Belezen gebruiker
ach het maakt niet zo veel meer uit..
ik lig al vanaf voor oud en nieuw in het ziekenhuis met een spontane klaplong dus drugs gebruiken zit er even niet in voor mij.
ik geloofde die jongen ook al niet hoor maar het kan nooit kwaad om het even na te vragen toch? :grin:

zaagmans

Bewuste gebruiker
Je kunt best verschillende pillen door elkaar gebruiken, zolang ze maar MDMA bevatten. Ik heb het zo vaak gedaan.

Lauu

Badass junkie
je moet wel zeker weten dat er geen mccp in de een of de ander zit want dat kan slechte gevolgen hebben

kreeg ik een epilepsie aanval van

Bovenaan