TrippyShit
Badass junkie
Dit leek me de beste plek..
Wat denken jullie? Ik denk zelf dat je verschillende type badtrips hebt, heb ik me net bedacht :P
Voorbeelden:
De 'ik wil eruit/ik vind het niet leuk meer' badtrip.
De 'bestaande negatieve gevoelens komen naar boven' badtrip.
De 'ik heb teveel genomen' badtrip.
De 'paranoia gedachten/mensen fluisteren over mij' badtrip.
Snappen jullie een beetje wat ik bedoel? Ik heb zelf badtrips gehad, anders kwam ik hier natuurlijk niet mee, en ook een aantal momenten waar ik mezelf uit heb kunnen 'redden'.
Ik vind tussen die badtrips toch echt een verschil zitten in wat voor type badtrip het is..
Natuurlijk is elke badtrip anders, net als dat elke trip opzich al anders is, maar toch vind ik er een best duidelijk verschil in zitten..
Wat denken jullie hier van?
Wat vind jij/lijkt jou de ergste type badtrip?
etc etc..
Ben benieuwd wat eruit komt
Wat denken jullie? Ik denk zelf dat je verschillende type badtrips hebt, heb ik me net bedacht :P
Voorbeelden:
De 'ik wil eruit/ik vind het niet leuk meer' badtrip.
De 'bestaande negatieve gevoelens komen naar boven' badtrip.
De 'ik heb teveel genomen' badtrip.
De 'paranoia gedachten/mensen fluisteren over mij' badtrip.
Snappen jullie een beetje wat ik bedoel? Ik heb zelf badtrips gehad, anders kwam ik hier natuurlijk niet mee, en ook een aantal momenten waar ik mezelf uit heb kunnen 'redden'.
Ik vind tussen die badtrips toch echt een verschil zitten in wat voor type badtrip het is..
Natuurlijk is elke badtrip anders, net als dat elke trip opzich al anders is, maar toch vind ik er een best duidelijk verschil in zitten..
Wat denken jullie hier van?
Wat vind jij/lijkt jou de ergste type badtrip?
etc etc..
Ben benieuwd wat eruit komt