1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Verslaafd aan GHB en alletwee de dealers hebben afgzegd!

Discussie in 'GHB' gestart door Toontje11, 9 nov 2019 om 20:15.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Toontje11

Toontje11 Experimenterende gebruiker

Hey, ik heb ineens een probleem. Ik heb nog maar voor de komende 4 u GHB en allebei mijn dealers kunnen ineens niet! Daar had ik echt niet op gerekend! Ik heb 4 diazepam en 14 10 mg baclofen : wat kan ik het beste doen? Ik ben best bang dat er iets gebeurt ook omdat ik al 36 uur wakker ben met mijn atomme hoofd! Voel de hartkloppingen al van de speed die ik heb gebruikt Bedankt alvast!

2. Space Criminal

Space Criminal Belezen gebruiker

Coma zuipen.. Is je enige optie!

3. Toontje11

1. Speed maakt de afkick nog erger.
      Kan je aan meer medcijnen komen?

Je moet 20mg diazepam nemen 1 1/2 uur na je laatste buisje samen met 40mg baclofen.
      Het kan zijn dat je het zwaar krijgt en meer baclofen nodig hebt.
      Door de speed laatste keer had ik 75mg baclofen nodig.
      Die baclofen herhalen na 6 uur met 25mg en 10mg diazepam. Maar ook als je het zwaar hebt 15mg diazepam en 40mg baclofen.
      Je hebt die medicijnen nodig anders ben je de lul.

Revolutionair, 31 minuten geledenMeld
      Reageer

2. [​IMG]
      RevolutionairBewuste gebruiker
      Dat elke 6 a 8 uur blijven herhalen 10mg diazepam en 25 baclofen.
      Of dus 15mg diazepam en 40mg baclofen als je het zwaar hebt.

Je lichaam kan stoppen als je lang verslaafd bent en je kan er aan dood gaan.
      Kom je er niet meer uit geen medicijnen en geen ghb en je bent niet verzekerd geen dokter!

Kan je naar de eerste hulp van het ziekenhuis en het uitleggen. Ze zullen je medicijnen geven en je een lijst geven dat je moet invullen omdat je niet verzekerd bent. Zodat je een rekening krijgt.
      Maar ze moeten je helpen.
      Ze zullen je niet veel geven dus zorg dat je medicijnen kan kopen.

Dit zegt Revolutionair, degene die er het meeste van afweet vind ik altijd. Alcohol noemt hij nooit maar daar heb ik dus goede ervaringen mee qua voorkomen van ontwenningsverschijnselen..

4. Natozlato

Natozlato Belezen gebruiker

Revolutionair vindt dit leuk.
  5. Revolutionair

Revolutionair Bewuste gebruiker

Ja ik heb zijn vragen beantwoorden prive.
    Hij stuurde mij een bericht.
    Maar thanks

Natozlato vindt dit leuk.
  6. Toontje11

Thanks man, Revolutionair! Je reageert direct, je hebt superveel kennis en zodra ik gestopt ben en weer wat knaken heb zou ik echt iets voor je willen kopen, doen want ik waardeer het echt fucking erg!

ik heb nog uit allerlei flesjes 12 ml kunnen verzamelen. Heb om 21.35 4 ml genomen, voel me nu redelijk goed, natuurlijk wel moe en wil eigenlijk slapen maar wacht nog tot 23.35 u en zet de wekker 1.45 u later om weer G te doen! Drink sherry erbij en het is goed te doen. Denk 250 ml 15% procent sherry, gaat tot nu toe goed. Mijn dealer is een moeder en vaak rond 7,8 u wakker dus ik kan het redelijk eromheen plannen! Zal ik nu al een dia’tje 10 g nemen of een baclofennetje a 10 gr nemen om het allemaal te vergemakkelijken

7. Revolutionair

Alcohol nemen met ghb is een no go!
    Vorige maand een meisje aan overleden die ik ken :sleepy:
    Nog een Diazepam erbij en dan kun je helemaal een ademstilstand krijgen.
    Ga die medicijnen niet mixen met g en al helemaal niet met alcohol.

Ga nou niet experimenteren door alles door elkaar te gooien.
    Koop dat flesje g dan en ga daarna diazepam verzamelen zorg dat je 30st 10mg hebt en als je 10mg baclofen kan regelen 2 doosjes.
    En stop dan met die shit!

Kijk ik wil je graag advies geven en helpen maar je bent nu wel al maanden aan de gang zo.
    Ik heb je vriendin op dit forum gesproken.
    Dat was allemaal niet zo best.
    Als je zo roekeloos met g om gaat en alcohol er bij dan kan ik je ook niet meer helpen.

GOOI DIE DIAZEPAM ER NIET BIJ!

Je moet echt nu stoppen, laatste flesje en zorg dat je alles voor elkaar hebt.
    Ik ben een voorstander van ghb omdat ik weet wat ik doe. Maar wat je aan het doen bent is spelen met je leven.
    Ghb is harstikke gevaarlijk besef dat wel...

8. Coffeecup

Coffeecup Belezen gebruiker

Wat een vreselijke situatie! Ik heb ook je andere berichten gelezen. Volgens mij zit je al heel lang aan de g ( en of vervangers ) ik kan je niet helpen maar na het lezen van al jouw berichten denk ik maar één ding. En dat is, dat je hier in je eentje echt niet meer uit komt

veel sterkte, en zoek hulp van een prof. Als je dat écht wilt

De Dunne vindt dit leuk.
  9. Toontje11

J dat snap ik terdege, ik ben ook al een aantal keer eerder gestopt maar als ik nu probeer te minderen dan blijven de ontwenningsverschijnselen uit en als ik besluit toch bij te nemen, zeg een kwartiertje later dan gepland dan krijg ik een vrij gevaarlijke onregelmatige hartslag wat soms wel een half uur duurt incl een heftig lage bloeddruk. Neem nu het advies van revolutionair om 20 mg dia en 40 mg baclofen te nemen plus sherry 15%z. Het valt nu nog mee. 4 uur zo was de G op maar hopelijk reageertde dealer anel

10. Coffeecup

@Revolutionair raadt alcohol in deze situatie juist met klem af. Je speelt met je leven

11. Toontje11

Ja ik heb de 24e een intake bij ggz interventie.

De Dunne vindt dit leuk.
  12. De Dunne

De Dunne Badass junkie

Ik las gister het bericht van @Toontje11 en dacht ook dat het altijd afgeraden werd. Alcohol en ghb. En dan ook nog een benzo nemen. Pas echt op man! Je speelt echt met je leven.
    Revolutionair raadde alcohol juist af he Toontje!

Ik denk dat je dit liever niet hoort maar eigenlijk diep down zelf wel eerlijk weet dat het je enige kans is: zoek professionele hulp en laat je opnemen! Je speelt echt met je leven en toekomst...

13. Toontje11

Ik heb 24 november een intake maar ik zit precies nu in een droogte, mn dealers hebben allebei niks.. heb wel baclofen 10 mg nog een atuk of 8, is het verstandig om blijven bij te nemen? Totdat ik me beter voel en 2 diazepam?

14. Coffeecup

Ik durf het je niet te zeggen. Ik heb echt geen idee. Enige wat ik weet is dat acuut stoppen met g gevaarlijk is. Zeker als je zulke lange periode en hoeveelheden gebruikt.

15. De Dunne

De Dunne Badass junkie

Balen dat je zo lang moet wachten! Ik kan je geen advies geven want ik weet er niet voldoende over. Wel weet ik, en bijna iedereen, dat alcohol, ghb samen echt een no no is. En dan ook nog benzo. Baclofen en alcohol is ook link. En je hebt ongeveer 4 glazen alcohol op wat ook nog erg veel is.
    Sterkte!

16. Toontje11

Ik snap je bezorgdheid maar alcohol smaakt letterlijk naar water als je G verslaafd bent zo der dat je G neemt. Het is verlichtend en neemt de ontwenningsverschijnselen voor ong. 80 % weg.. ik moet ook zeggen dat ik me helemaal prima voel! Ik heb mijn laatste beetje G genomen rond 6u en heb 20 gr diazepam en 50 gr baclofen genomen, het is nu 3 uur en ik heb werkelijk nergens last van.. zal ik wachten met iets nemen totdat ik een ongemakkelijk gevoel krijg?

17. Revolutionair

Wachten tot je iets voelt stel het uit.
    Al nieuwe medicijnen kunnen bemachtigen?

Kijk als je het advies van alcohol niet wilt horen dan moet je het zelf maar weten.
    Dat meisje zei altijd precies het zelfde.

Ik weet wat ik doe!
    Ik doe het vaker!
    Ik voel me er juist beter door!

28 jaar was ze, ging even liggen en werd nooit meer wakker.
    En dan ken je zo iemand dan weet je dat het geen grappen zijn.
    Zet even je trots aan de kant en neem dit advies even aan.
    Het is goed bedoeld.
    Een vriendin van mij huilt nog elke dag om haar en word kwaad als iemand al ghb bij zich heeft terwijl ze zelf ook gebruikte...

18. Buu

Buu Belezen gebruiker

Ik ben niet echt thuis in een g verslaving. Maar wellicht de huisartspost bellen en wie weet kunnen ze je helpen met Xyrem (farmaceutische GHB).

19. Toontje11

Nee, ik heb geen alcohol meer op ( het is gewoon op ook) al sinds dezelfde tijd dat ik m’n laatste G’tje nam..Ben sowieso geen echte drinker meer, ik krijg het niet weg door die speed van de Afgelopen avond maar echt helpen tegen ontwenningsverschijnselen deed het de laatste tijd ook al niet meer.. Ik heb nog 1 10 mg diazepam pilletje en 4 10 mg baclofen pilletjes over. Ik heb nu bijna zoiets van bring it on.Want na hoeveel uur/dagen kun je spreken van daadwerkelijk fysiek afhankelijk af zijn

20. Toontje11

Ik heb rond 7,8 u mijn laatste G’tje gedaan en toen 5x10mg baclofen genomen en 20 mg diazepam. En een halfuurtje geleden 40 mg baclofen en 10 mg diazepam. Ik heb nergens last van, drink er ook geen alcohol bij en wil eigenlijk gewoon helemaal stoppen nu! Ik kan zo wel aan diazepam komen maar lijkt dit jullie verstandig?

21. Coffeecup

Volgens mij is dat veel te veel? Diazepam en Baclofen moet je ook trouwens afbouwen

22. Toontje11

Ik ben net wakker geworden met een fantastisch gevoel EINDELIJK langer dan 2 uurtjes kunnen slapen voelt zo heerlijk. Na ongeveer 5 minuten kreeg ik wel dat bijneem gevoel maar ook lang niet zo erg als hoe het met G was! Man, ik kan wel janken. Ik was echt bang dat diazepam te weinig was maar het is bijna boosmakend makkelijk geweest ( fingers crossed). Bedankt voor je hulp en je schemA: na 1,5 uur twee dia van 10 en 4 baclofen van 10. Je hebt serieus mijn leven gered.. en voor dat kan ik je niet genoeg bedanken! Ik zal je nog op de hoogte houden als je wil.

Revolutionair en *.exe2.0 vinden dit leuk.
  23. Toontje11

na hoelang dia gebruik moet je afbouwen?

24. Rivalrie

Rivalrie Belezen gebruiker

Als ik je posts zo lees dan lijkt het mij verstandig dat je per direct naar de dokter gaat.

25. Toontje11

Heel goed idee. Ik heb alleen geen huisarts op het moment dus misschien de SEH?

26. Rivalrie

Rivalrie Belezen gebruiker

Huisartsen post dan?

27. Eik

Eik DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Hoi @Toontje11 ,

Wat een heftige situatie zeg! Goed dat je hulp zoekt hier. Het lijkt me wel heel goed dat je daarnaast ook even contact zoekt met een huisarts om de periode te overbruggen tot je intake op de 24ste. Zomaar stoppen met GHB is gevaarlijk. Zoals eerder gezegd is de combinatie van GHB en alcohol ook echt een no-go maar ik begrijp nu dat je daar ook mee gestopt bent?

Zoek even contact met een arts! Heel veel sterkte komende periode!

28. Toontje11

Ja

29. Coffeecup

Diazepam heeft een hele lange halfwaarde tijd. Het precieze weet ik niet meer. Als je om de paar dagen een dia neemt, en weer een periode niets dat kan geen kwaad. Stel je neemt 40 mg dia op een dag, kan het zijn dat je je de eerste dagen prima voelt door de lange halfwaarde tijd. Zodra de stof je lichaam verlaat kun je vervelende rebound verschijnselen krijgen.

Ik ben ook ghb verslaafd geweest, en ben er met ambulante hulp en Diazepam van af gekomen. Eerste dag 50 mg dia, tweede dag 45 mg derde 40 totdat ik op 0 zat. GEEN ghb meer, en de dia op vaste tijden! Ondanks het afbouwen had ik daarna vreselijke last van angsten. Ik dacht nog, wat gemakkelijk. Dus jaren daarna dit zelf op eigen houtje toegepast. Wel met maanden lange clean pauzes ertussen!!

Voordat ik de ambulante hulp kreeg zat ik op 6ml om de 4 uur. En ik heb het nooit meer zo extreem ver laten komen. Ik zag mezelf sterven in mijn cold turkey poging en het heeft ook niet veel gescheeld!

30. Toontje11

Ja, ik doe alleen nog diazepam, gisteren 5 en nu net weer 1. Daar zat 9u tussen. Ik ga de komende dagen denk ik alterneren tussen 3-5 dia’s per dag. Ik vraah me indd alleen af wat er gebeurt als ik over een dag of 3,4 denk; ik ben nu wel van die G af maar wat als ik nu helemaal met die dia’s stop. Het voelt ook surrealistisch hoe makkelijk het gaat, lichamelijk nergens last van, mentaal is het prima. Bijna te mooi om waar te zijn.

31. PsyTekZ

PsyTekZ Badass junkie Tripreporter

Heftig verhaal en veel sterkte in het proces. Ik schrik nog altijd als ik de verhalen/ontwenningen van GHB lees op dit forum. Ik denk dat je jouw toch best ook laat opvolgen via HA of HA post. Er zal ergens wel een rebound komen en die moet je kunnen opvangen met professionele hulp.

32. Toontje11

Het ging lekker maar merk dat ik me steeds minder voel, ben 8u opgestaan en heb 10 min geleden mn derde dia genomen. Op die manier eindig ik op 9. Is dat niet wat veel?

33. Toontje11

Wat is het maximum aantal diazepam die je dagelijk kan innemen zou aanraden? Ik voel me toch net iets minder sinds vanochten maar wil niet teveel gaan innemen als het dan alleen maar erger wordt..

34. Revolutionair

Maximaal 50mg.
    Nu 3x 10mg per dag proberen.
    Zo lang zal je er niet aan zitten dat een afkick krijgt van de dia

35. Toontje11

Heb nu net de 4de genomen... heb het heel koud in mn kamer, handen en voeten ook heel koud en ze trillen licht. Ik wil niet elk wissewasje delen maar het geeft me toch een beter gevoel om net iets eerder een dia’tje te nemen.

36. Dr. Paddo!

Dr. Paddo! Newbie

Wat erg dat je zo verslaafd bent. Ik heb geen ervaring met ghb. Maar ik hoop oprecht dat je een manier vindt om er zsm afscheid van te nemen!

37. Benzoboss

Benzoboss Wijs gebruiker

Dit kan letterlijk niks doen met een beetje tolerantie.

Als het niet genoeg is kun je altijd zo nodig meer paken maar wees voorzichtig.

38. Revolutionair

Niet zomaar dingen zeggen!

- Gebruikelijke dosering: Twee tot drie maal per dag 2 mg tot 5 mg diazepam. - Maximale dosering: In ernstige gevallen kan de dosering stapsgewijs worden verhoogd tot 30 mg diazepam per dag, verdeeld over 2 tot 4 doses.

50mg is al zwaar overdoseren.
    In de afkick van ghb heeft het lichaam het al zwaar te voorduren.
    Ga je daarna ook nog ernstig over doseren met valium dan heeft je lichaam nog een extra probleem om dat te verwerken en word het allemaal nog erger.
    Ik help hem ook in prive berichten en het gaat goed!
    Laten we het hierbij houden.

*.exe2.0 vindt dit leuk.
  39. Revolutionair

Dat duurt wel een tijdje voor dat je dat moet afbouwen. Baclofen kan je zo 3 maanden gebruiken en daar zo mee stoppen.
    Diazepam is een ander verhaal, maar met de 30 en wat extra stuks die hij heeft zal hij geen problemen ondervinden als hij daar mee stopt.
    Een beetje chagrijnig en niet lekker in ze vel zitten maar geen zware afkick.

Nu alleen van de ghb afblijven Toontje dat is weer wat anders.
    De manier hoe je het gebruikt is dus waar iedereen bang voor is.
    De 250ml die ik gebruik en deel met vrienden geeft weinig problemen omdat ik daarna stop.
    Paar diaz en baclo's erin en die 2 dagen erna zijn zelfs heerlijk 3 dagen lekker space van de g en dan 2 dagen lekker stoned van de diaz.
    Dit is de enige manier hoe je het leuk houd.
    Ik doe dit al 3 jaar en gaat prima.
    Heb ook wel eens een stop van 6 maanden dat is nog het beste!
    Dan is dat eerste flesje weer als van ouds.
    Lukt dit je niet? Zou ik je aanraden te stoppen met ghb (dat is lastig als je het eenmaal ooit hebt geproefd) maar misschien wel de enige oplossing want zo als je ziet gaat dit niet verder zo.

40. Benzoboss

Benzoboss Wijs gebruiker

Met een degelijke tolerantie kan je al gouw een doosje leeg eten.
    Als de dozering die hij nodig heeft om zich niet helemaal brak te voelen hoger ligt dan 50mg/dag dan zal dit even moeten.

Als ik met een grote benzo verslaving van 300mg/dag bij novadic aankom dan zullen ze je echt wel veel meer dan 50mg geven in het begin.

Azarius vaporizers and accessories
Laden...
Vergelijkbare Topics - Verslaafd aan GHB
  1. LilNerd
    Reacties:
    12
    Weergaven:
    4.085
  2. jblokzijl
    Reacties: