verslaafd aan lsd

Soberlurker

Experimenterende gebruiker
Heee,

Het is misschien een beetje een rare vraag maar hij spookt al een tijdje in mn hoofd rond. Zijn er ook mensen die verslaafd raken aan lsd? Kan me het haast niet voorstellen.....

Deamon

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Dat lijkt mij niet, tussen twee LSD-sessies moet je minstens een week laten, anders ga je weinig of zelfs helemaal niets merken. Ik heb wel een keer een stukje gelezen over een een boek van een exverslaafde die zei dat die oa aan LSD verslaafd was, maar volgens mij is dat zo'n iemand die drugs neemt om het nemen van drugs, die alles wat ze hebben gelijk naar binnen werken en lijm of aanstekergas snuiven als ze niks hebben en gras zouden roken als je zegt dat je daar high van wordt.

Fool

Badass junkie
Deamon zei:
Ik heb wel een keer een stukje gelezen over een een boek van een exverslaafde die zei dat die oa aan LSD verslaafd was, maar volgens mij is dat zo'n iemand die drugs neemt om het nemen van drugs, die alles wat ze hebben gelijk naar binnen werken en lijm of aanstekergas snuiven als ze niks hebben en gras zouden roken als je zegt dat je daar high van wordt.
Oftewel iemand met een roesverslaving? :)
Ik denk inderdaad ook dat het meer zoiets is.

r0mmelp0t

Belezen gebruiker
Deamon zei:
Dat lijkt mij niet, tussen twee LSD-sessies moet je minstens een week laten, anders ga je weinig of zelfs helemaal niets merken. Ik heb wel een keer een stukje gelezen over een een boek van een exverslaafde die zei dat die oa aan LSD verslaafd was, maar volgens mij is dat zo'n iemand die drugs neemt om het nemen van drugs, die alles wat ze hebben gelijk naar binnen werken en lijm of aanstekergas snuiven als ze niks hebben en gras zouden roken als je zegt dat je daar high van wordt.

Mijn vader kent iemand die precies dat heeft. Gooit alles achterover. maar verslaafd zijn aan LSD lijkt me praktisch onmogelijk

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
r0mmelp0t zei:
Deamon zei:

Mijn vader kent iemand die precies dat heeft. Gooit alles achterover. maar verslaafd zijn aan LSD lijkt me praktisch onmogelijk

Inderdaad knap lastig.. Heb het wel een poosje elke maand gedaan maar goed is dat al verslavend direct dan? Heb het daarna 1,5 jaar niet gedaan meer ; nu nog incidenteel (wel een flinke dosis voor de meeste, maar heb 100++ maal getript vandaar) En geen LSD verslaving, wel dat je er soms zin in hebt, maar dat is met een normale zonvakantie etc ook zo.

Eerst zien en dan pas geloven of er überhaupt Acid verslaafden zijn!
:wink:

Zal morgen de proef op de som nemen en mezelf melden als LSD verslaafde, kijken of ik dan wel LSD krijg in Detox / afbouw :tearsofjoy:

holobody 1 jaar geleden;

In the treatment of addiction, etc. under clinical settings LSD has been effective. I was very observant in youth and not a slave of populist movements during his hayday. Leary is entertaining. But being a Harvard/Berkley researcher he had to be fully aware of its dangers in the public domain, the cause of it's ban in medicine! These massive psychogenics can completely detour one from true spirituality - in the name of "mysticism" - and engender conceit & psychosis.
Lijkt eerder tegen verslavingen te werken :)

Bovenaan