Verslaafd ?

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
ik heb er heel lang heel veel over nagedacht wat het doel van mijn/het leven was
toen werd ik depressief :tongueout:
gewoon lief zijn voor elkaar en leuke dingen doen oke??

BacingsPen

Badass junkie
fneawognfkgln zei:
ik heb er heel lang heel veel over nagedacht wat het doel van mijn/het leven was
toen werd ik depressief :tongueout:
gewoon lief zijn voor elkaar en leuke dingen doen oke??

lief zijn voor elkaar en leuke dingen doen! Dat is inderdaad waar een mens beter van wordt!

Alleen is dat een beetje onmogelijk in deze wereld :P

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
reclame van de jaren 90 van milieu organisatie
Een betere wereld begint bij jezelf

ja toch
maar ik heb zelf zoiets van
ik trek me er niks van aan ik probeer gewoon lief te zijn & leuke dingen te doen
en natuurlijk hard werken voor mn studie en later mn werk dat is ook heel belangrijk, en ik vind het ook leuk. kan niet meer misgaan dan toch :grin:

Psykaholik

Wijs gebruiker
Mac... zei:
Ja helemaal gelijk er is veel meer dan je alleen lekker voelen, maar daarom gebruik ik ook alleen in het weekend en gebruik ik geen bruin of crack. Op werkdagen kun je nog genoeg serieus in het leven staan, wat is er dan mis mee om in het weekend gewoon lekker drugs te gebruiken.
Je moet alleen nog weten wat je plichten zijn de rest van de week, en als je sterkere drugs gebruiken raak je dat besef wel eens kwijt.
i
idd daar ga ik 1000% mee akkoord !!!!!!
door de week ga ik gewoon werken, rook natuurlijk wel na mijn werk mijn jointje he :P :P
en de rest jah das voor het weekend he :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

HDA

Bewuste gebruiker
Doen wat je moet doen om te kunnen doen wat je wil doen.

Ik werk opdat ik naar optredens kan gaan, muziekinstrumenten kopen om muziek te maken waarmee ik andere mensen kan aan het dansen brengen, die andere mensen komen me feliciteren met wat ik doe en hoe ik hen opgewekt maak, en daardoor heb ik weer genoeg om te gaan werken... :grin:

BillyBilo

Badass junkie
HDA zei:
Doen wat je moet doen om te kunnen doen wat je wil doen.

Ik werk opdat ik naar optredens kan gaan, muziekinstrumenten kopen om muziek te maken waarmee ik andere mensen kan aan het dansen brengen, die andere mensen komen me feliciteren met wat ik doe en hoe ik hen opgewekt maak, en daardoor heb ik weer genoeg om te gaan werken... :grin:

hmmm ja inderdaad, muziek maken teksten schrijven drugs gebruiken de wereld ontvluchten dood gaan, push the self destruction button and start it all over again.

shakes

Belezen gebruiker
Er is helemaal geen doel in het leven, het is inderdaad gewoon toeval dat je bestaat, een foutje of je ouders vonde het leuk een kindje op te voeden. Wat JIJ doet op de wereld maakt geen zak uit.

Waar ging het topic ook alweer over? :tongueout:

Psykaholik

Wijs gebruiker
vind het ook een beetje te gek da er mensen zijn die niks met hunne jeugd gedaan hebben.
altijd maar leren en niks doen. en een beetje saai zitten te wezen.
stel da je een axident krijgt als je 25 bent heb je niks van je leven gehad.
dus neem je het leven best nie al te serieus.
profiteren zo lang je kunt :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Bovenaan