Versneden kristallen (?)

Hallo,

Pas had ik weer een lading kristallen in handen kunnen krijgen en heb deze zelf verpulverd tot poeder. Mijn vraag is of het ook mogelijk is dat deze kristallen zijn versneden. Zoals bijvoorbeeld met caffeine, maar dat zou raar zijn omdat de caffeine dan ook kristalvormig moet zijn.

Mvg, _April

Liefhebbertje

Bewuste gebruiker
Als jij aan kristallen kan komen weet je toch ook wel hoe het alllemaal in elkaar behoord te zitten

Een bestaande kristal kan niet versneden
Maar je hebt wel echt oog voor nodig want ik land van herkomsg word et soms al wat door gedaab om kristallen te fake

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Kristallen versnijden kan uiteraard alleen met een stof die ook in kristal vorm komt, maar genoeg verschillende drugs die je in kristal vorm kunt maken.

Je hebt dit topic aangemaakt onder research chemicals, over welke drug hebben we het eigenlijk?

Fool

Badass junkie
Kristallen hoeven niet altijd uit één stof te bestaan, maar kunnen ook gemaakt worden uit een mengsel van verschillende stoffen(=versneden). Daarnaast kun je natuurlijk ook gewoon verschillende kristallen door elkaar mengen, een beetje chemicus kan van de meeste vaste stoffen(zouten) wel een kristalvorm maken, zeker ook van cafeine.

In de regel zijn de meeste RC's van betrouwbare vendors echter relatief puur.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Maar over welke drug hebben we het hier nou eigenlijk? Of was dit meer een algemene vraag?

Ik denk 3-mmc aangezien TS er al 1 of 2 topics over geopend heeft. En ik hoor bij vrienden die het spul af en toe doen dat de 3mmc kristallen laatste tijd wit bruinig zijn dus kan wel matchen met dit topic..

Bovenaan