1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Versnijden dealers hun coke met paracetamol?

Discussie in 'Cocaine' gestart door behv, 28 mei 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. behv

behv Newbie

Hey,

Ik vroeg me af of het schadelijk is als ik coke snuif wat versneden is met paracetamol...

2. Quinn

Quinn Bewuste gebruiker

testen man altijd testen en als het iets negatiefs laat zien nieuwe dealer zoeken

Tijdloos en behv vinden dit leuk.
  3. Quinn

Quinn Bewuste gebruiker

en ja kan schadelijk zijn licht eraan hoeveel, klein beetje kan wel
    ligt er aan hoeveel je snijft in 1 keer

behv vindt dit leuk.
  4. behv

behv Newbie

Weet jij toevallig welke versnijdingsmiddelen wel veilig zijn? Dont judge me ik ben nog een beginner als het gaat om snuiven

5. Quinn

Quinn Bewuste gebruiker

levamisol, cafeine, fenacetine ( met fenacetine wel uitkijken kan nierklachten opleveren ).

6. behv

behv Newbie

Dus paracetamol gemixt met cocaine is schadelijk?

7. Quinn

Quinn Bewuste gebruiker

ja, het kan precies hetzelfde doen als fenacetine. nierklachten dus

8. oortjes

oortjes Bewuste gebruiker Tripreporter

9. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator

Teveel paracetamol zorgt voor leverfalen, geen nier klachten.

Quinn vindt dit leuk.
  10. Fool

Fool Badass junkie

Levamisol kan bij regelmatig gebruik erg serieuze klachten opleveren.

Quinn vindt dit leuk.
  11. Quinn

Quinn Bewuste gebruiker

ja dat is wel zo maar is beter voor je dan paracetamollen, levamisol was toch iets voor dieren ?

12. Tijdloos

Tijdloos DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Klopt maar die grens lijkt steeds meer te vervagen, waarom ? Omdat die 'apotheek' veel minder wordt gecontroleerd..

Dus laat je drugs altijd testen!

13. MDMAap

MDMAap Belezen gebruiker

Levamisol wordt gebruikt voor het ontwormen van dieren. Bij langdurig gebruik door mensen treden ernstige bijwerkingen op. Zware gebruikers van cocaïne riskeren agranulocytose, een ernstige bloedaandoening waarbij de meeste witte bloedcellen verdwijnen. Dat maakt je zeer vatbaar voor infecties. (BRON)

Klinkt inderdaad heel erg gezond.

SneeuwSnuiver en Fool vinden dit leuk.
  14. Jmths

Jmths Bewuste gebruiker Tripreporter

Levamisole werd ik specifiek voor gewaarschuwd vanuit het testcentrum, dit is een effcitef ontwormingsmiddel en kon naar zeggen schade voor het immuunsysteem veroorzaken. Levamisole komt blijkbaar in het merendeel van de geteste coke samples voor. Opmerkelijk is dat Levamisole naar weten enkel door farmaceutische producenten wordt geproduceerd.

Edit: Ik zie net pas dat MDMAap hetzelfde heeft neergeschreven. :')

MDMAap vindt dit leuk.
  15. Ikwilgeennaam

Ikwilgeennaam Newbie

Jullie zitten hier bezig over de schadelijkheid van de versnijdingsmiddelen. Maar ik denk dat de cocaine zelf toch iets schadelijker is. En normaal gezien versnijden de meeste gewoon met caffeine en lidocaine en niet met paracetamol.
    Want ik vermoed dat paracetamol toch een behoorijk kut smaakje aan je coke geeft.

16. Jmths

Jmths Bewuste gebruiker Tripreporter

Het merendeel wordt dus met Levamisole versneden. Coke geeft het effect waar mensen naar zoeken en voor betalen. Paracetamol komt zeker net zo vaak voor als cafeïne in coke en mensen die met cafeïne versnijden mogen wat mij betreft ook met de bek op het troittoir gezet worden, gebruik dan op zijn minst inositol of iets dergelijks. Plus ik begrijp de vergelijking met vis niet.

SneeuwSnuiver en Pepperoni vinden dit leuk.
  17. Quinn

Quinn Bewuste gebruiker

maar van sos weet je dat het schadelijk is en heb je schijt wat de negatieve effecten zijn waarom zou je het anders nemen. de middelen waarmee het versneden is kies je niet voor. of ja niet echt

Laden...
Vergelijkbare Topics - Versnijden dealers coke
  1. missWappie
    Reacties:
    2
    Weergaven:
    3.735
  2. k0isk0
    Reacties:
    4
    Weergaven:
    1.155