1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Versnijden dealers hun coke met paracetamol?

Discussie in 'Cocaine' gestart door behv, 28 mei 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. behv

behv Newbie

Hey,

Ik vroeg me af of het schadelijk is als ik coke snuif wat versneden is met paracetamol...

2. Quinn

Quinn Bewuste gebruiker

testen man altijd testen en als het iets negatiefs laat zien nieuwe dealer zoeken

Tijdloos en behv vinden dit leuk.
  3. Quinn

Quinn Bewuste gebruiker

en ja kan schadelijk zijn licht eraan hoeveel, klein beetje kan wel
    ligt er aan hoeveel je snijft in 1 keer

behv vindt dit leuk.
  4. behv

behv Newbie

Weet jij toevallig welke versnijdingsmiddelen wel veilig zijn? Dont judge me ik ben nog een beginner als het gaat om snuiven

5. Quinn

Quinn Bewuste gebruiker

levamisol, cafeine, fenacetine ( met fenacetine wel uitkijken kan nierklachten opleveren ).

6. behv

behv Newbie

Dus paracetamol gemixt met cocaine is schadelijk?

7. Quinn

Quinn Bewuste gebruiker

ja, het kan precies hetzelfde doen als fenacetine. nierklachten dus

8. oortjes

oortjes Bewuste gebruiker Tripreporter

9. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator

Teveel paracetamol zorgt voor leverfalen, geen nier klachten.

Quinn vindt dit leuk.
  10. Fool

Fool Badass junkie

Levamisol kan bij regelmatig gebruik erg serieuze klachten opleveren.

Quinn vindt dit leuk.
  11. Quinn

Quinn Bewuste gebruiker

ja dat is wel zo maar is beter voor je dan paracetamollen, levamisol was toch iets voor dieren ?

12. Tijdloos

Tijdloos DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Klopt maar die grens lijkt steeds meer te vervagen, waarom ? Omdat die 'apotheek' veel minder wordt gecontroleerd..

Dus laat je drugs altijd testen!

13. MDMAap

MDMAap Belezen gebruiker