versnijden van speed

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedendag allen,

Ik heb een vraagje omtrend versnijden van speed.
Nadat het een hele tijd lastig te krijgen is geweest, heb ik toen de mogelijkheid zich voor deed meteen maar een halve ons gekocht (voor eigen gebruik van mij/vrienden) Het spul komt van iemand die dit verder niet verhandeld, en het als vriendendienst geregeld heeft.

Er is dus verder nog niets mee gedaan en het spul is zo puur als mogelijk,en dat is mij echt iets te veel. Ik wil het nu graag versnijden. Ik heb hiervoor kreatine gekocht, dit schijn je het best te kunnen gebruiken.

Weet iemand wat hiervoor de beste verhouding is? Een beetje aankloten kan natuurlijk ook, alleen ik doe het liever meteen goed :)

alvast bedankt!

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
:rolleyes: , wie gaat kwaliteitspep nou zo verkrachten??
Je hebt al zoveel, als je het gaat versnijden gaat het NOG meer zijn. Dus stel...je word gepakt met je halve ons maar intussen gaat dit al veel meer zijn dan een halve ons toch.
Beetje dom als je't mij vraagt in alle opzichten, neem dan gewoon wat minder.
Je moet 'minder' meenemen naar feesten en dergelijke, je hebt pure shit.... en daar wil je dan onpure shit van maken voor eigen gebruik en voor je vrienden :confused: . Ik leg de link niet.

Jij wilt deze vraag beantwoord zien omdat je wil gaan verkopen, daar help ik je niet mee.

whaha nee man. Als ik iets niet doe dan is het drugs verkopen.
Het spijt me zeer maar ik begrijp die aanname ook niet echt. wellicht dat ik het eigen gebruik er iets te dik op heb gelegd, maar dat deed ik juist om misverstanden te voorkomen. Sorry, ook voor t eerst op zon forum, dus geen idee hoe ik het het best kon brengen.

Kijk het zit zo: ik heb een vrij vaste vriendengroep. We houden zo nu en dan weekendjes bij een van ons thuis, waar we dan lekker los gaan. We hebben de pep die ik nu heb dus vorig weekend voor t eerst gebruikt. Allemaal vonden we dat het echt te sterk was. Niet zo zeer qua werking, maar vooral de pijn in je neus is vrij heftig. Geloof me als ik zeg dat we best wat gewend zijn, maar dit is denk ik gewoon zo puur als mogelijk, en dat doet dus pijn.

Nu hebben we van het weekend dus geprobeerd om het te versnijden. Eerst een beetje erbij, ff testen, nog een beetje enz. Dat lukt uiteraard wel, maar ik dacht dat er wellicht ook gewoon een simpel toe te passen regeltje was, waardoor ik wat grotere hoeveelheden (bijv. 5 gram ofzo) klaar kan maken. Das namelijk makkelijker dan steeds een beetje uit de vriezer halen en weer passen en meten. :)

Smokey046

Bewuste gebruiker
Meen je dit nu serieus?
Je gaat kwaliteits pep versnijden omdat het te hard brand in je neus?
Pep hoort te branden in je neus, als je dit niet kan verdragen dan moet je het niet snuiven of je neemt een bommetje.

Het is geen bakmeel wat je door je neus haalt...
Ik zou pissig op je zijn als je bij mijn vriendengroep hoorde. :angry:

Amateurtje

Wijs gebruiker
Het is idd zonde om dat te versnijden..maar als ie er echt niet tegen kan..dan ja...
Met kreatine geen ervaring wel met cafeïne. 10% caf ongeveer.

Smokey046

Bewuste gebruiker
Amateurtje zei:
Het is idd zonde om dat te versnijden..maar als ie er echt niet tegen kan..dan ja...
Met kreatine geen ervaring wel met cafeïne. 10% caf ongeveer.

Dan moet hij bommetjes doen, of het drinken,
Hij kan het ook anaal inbrengen als hij het sterkste effect wil hebben.
Dit is gewoon echt zonde

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Amateurtje zei:
Vind ik ook, maar als de TS geen pure kan verdragen... :confused:
Omdat het te hard brand klaagt'ie, dan is caffeïne geen optie.
Misschien moet'ie eens babypoeder proberen ofzo?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan