vervallen rilatine

Discussie in 'Farmaceutische drugs' gestart door Ellentrikken, 19 mei 2017.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Ellentrikken

Ellentrikken Newbie

Hallo allemaal

Ik ga onmiddellijk met de deur in huis vallen: is rilatine die 7,5 maanden over datum is nog veilig om in te nemen?

Graag jullie mening vooraleer ik zelf experimenteer. Ik heb al wat opzoekwerk verricht, één grote groep zegt dat je vervallen medicatie steeds moet terugbrengen naar de apotheker. Een andere groep vertelt dat er steeds een ruime marge op die vervaldatum zit (oorspronkelijk 2 jaar geldig) én dat als er al iets verandert aan de stof dat dat simpelweg de werkzaamheid is. Het kan dus niet "giftig" worden.

Graag jullie meningen, ervaringen!

Mvg

Ellen

2. ZERO-

ZERO- Badass junkie

Volgens mij is dat gewoon nog veilig en is in het hoogste geval de werkzaamheid wat minder, maar met zekerheid durf ik het niet te zeggen.

3. Liefhebbertje

Liefhebbertje Bewuste gebruiker

Ik ben is met wat benzo's die 4 maanden over de datum waren naar de apotheek gegaan.
    Ik kreeg ze opnieuw voor geschreven,
    Maar de eerste paar keren moet je flink bij betalen.
    Dus dacht hey ik heb ze nog even vragen of het veilig is.

Het werd sterk afgeraden de werking zou totaal anders of extremer uit kunnen vallen .
    Het kan geldklopperij zijn maar ik durf het niet aan.

4. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator

Ritalin die over datum is kun je gewoon nog gebruiken, het is niet gevaarlijk ofzo. Het enige wat gebeurd kan zijn is dat de potentie iets is afgenomen, maar dat valt waarschijnlijk ook nog wel mee.

5. DutchMike

DutchMike Experimenterende gebruiker

De tijden die op zo'n soort medicaties staan, staan erop zodat de farmaceutische bedrijven,
    een "gegarandeerde konstante inkomstenbron" hebben. Medicaties die niet vloeibaar zijn, dus ritalin,
    zijn vaak nog jaren erna bruikzaam, met inderdaad een misschien wat lichtere werking.

Laden...
Vergelijkbare Topics - vervallen rilatine
  1. urbex3650
    Reacties:
    3
    Weergaven:
    876
  2. Reckless
    Reacties:
    12
    Weergaven:
    2.055