Vervangende paddo-trip ?!

hoofdmoni

Newbie
Sinds de paddo binnenkort "illegaal" wordt verklaard en dus niet meer in de smartshop verkrijgbaar zal zijn, begon ik na te denken over andere (wel nog legale) middeltjes waar je een soortgelijke trip als van paddo's van ervaart.
Iemand suggestie(s) ?

Alvast bedankt :wave:

azgaza

Badass junkie
Paddo's waren het best werkende legale middel. Cactussen zijn geloof ik legaal, maar die moet je dan weer eerst kweken, en dat is ook sowieso een goede trip. En dan heb je nog DMT houdende planten maar dat is niet aan te raden voor onervaren drugs gebruikers.
LSA-zaadjes geeft bij sommigen goed effect maar doet voor veel mensen nikc behalve misselijkheid op wekken en geeft meestal geen visuals. En voor de rest is het zo goed als allemaal troep nu.

MindTraveler

Belezen gebruiker
de illegalisering van de paddo zal alleszins wel een economische groeispurt in de growbox-industrie veroorzaken :P
OT: vliegenzwam maar werkt ook niet altijd even goed

sjaartrol

Bewuste gebruiker
MindTraveler zei:

Vliegenzwammen van hier in belgië en nederland zijn over t algemeen nie zoo potent of je moet al vrij grote porties gaan binnenspelen, dusja.

want vliegenzwam zou wel een pak harder zijn dan paddos, meer delirium-achtig (als ik erowid moet gelove he :))

hoofdmoni

Newbie
Alles wat ik over die LSA zaden al gelezen heb, klonk niet zo prettig. Heb niet echt zin om driekwart van de trip misselijk te lopen enzo.
'k Ga dan gwn eens vragen in de smartshop zelf wat zij aanraden.
Alvast bedankt allemaal ! :wave:

azgaza

Badass junkie
Je kán natuurlijk ook gewoon op de illigale markt kijken.. er zijn zó veel middeltjes daar nog klaar voor gebruik die sowieso wel werken.

sjaartrol

Bewuste gebruiker
hoofdmoni zei:
Alles wat ik over die LSA zaden al gelezen heb, klonk niet zo prettig. Heb niet echt zin om driekwart van de trip misselijk te lopen enzo.

normaal bent ge voordat de trip opkomt misselijk, wanneer de trip zelf opkomt ben je terug in orde

pepito

Bewuste gebruiker
Je kunt een plant/schimmel niet verbieden om te groeien. Ze zijn overal. Goeie zaak om commercieele handel te verbieden. Als het op jouw weg past zul je ze vinden....Pick and choose!

erwin krol

Bewuste gebruiker
de werkzame stof in een paddestoel is een tryptamine. Check Tihkal, gratis te lezen via erowid. Alle werkzame tryptaminen op een rijtje :wink:

erwin krol

Bewuste gebruiker
nope, die is er in gesneakt. Waarom, geen idee. Misschien voor de verkoop van het boek, of omdat er te weinig ergot derivaten zijn voor een boek? Het boek heet toch duidelijk Tryptamines I Have Known And Loved, maar je hebt gelijk er staan nog een paar ergots in trouwens.

azgaza

Badass junkie
Daarom vroeg ik het me al af, ik dacht namelijk al dat het niet zo was. Inderdaad wel appart dat het er tussen staat. Maar ja; ook wel interessant natuurlijk.

erwin krol

Bewuste gebruiker
^Triprusje, dat lijkt eerder op lsd dan op een paddo.

De tryptamines die er op lijken qua werking zijn 4ho-dipt, 4ho-mipt, 4aco-mipt. 4ho-dmt zit in de geliefde paddo.
5meo-mipt en dipt zijn ook leuk, maar al minder te vergelijken met paddo's.

Daniel

Experimenterende gebruiker
Bij ons in Leiden verkopen ze in de smartshops Hawaiian Woodrose, klein zakje zaadjes voor maar 5 euro! Hier zit een redelijke hoeveelheid in en ik zou de eerste keer zeker niet meer nemen dan 7 zaadjes(voor normale trippers dan, hehe), hier zit redelijk wat LSA in en op wat buikpijn na vond ik de werking wel met paddos overeenkomen!

malotet

Experimenterende gebruiker
Zou mycelium ook verboden worden? Naar wat ik lees zit ook daar een aardige dreun in.

The Used

Bewuste gebruiker
MindTraveler zei:
de illegalisering van de paddo zal alleszins wel een economische groeispurt in de growbox-industrie veroorzaken :P

Die gaat dus ook verboden worden duh..

azgaza

Badass junkie
Ik denk dat je inderdaad bij verwante (zeldzamere) chemicaliën moet gaan zoeken wil je iets hebben dat echt op paddo's lijkt. Ik heb zelf met dergelijke stoffen geen ervaring maar ze zijn chemisch wel het meest verwant.

Als het puur gaat om het trippen vind ik illegale dingen als LSD nog steeds prima vervanging voor af en toe een trip, al zal ik wel mijn best doen aan sporen te komen om paddo's te gaan kweken.

Bovenaan